Gerçeklik

102 11 11
                                    

"Gördün mü? Sana söylemiştim" Omuzumda kolunu hissettim. Sanırım , sanırım bu gerçeklikti. Acaba hayatımda ne zaman mutlu olmaya başlayacağım. O günü gerçekten merak ediyorum. Arkama döndüm ve " Sen kamiysen eğer gerçekten tanrıysan eğer ,bana hayatımda ne zaman mutlu olacağımı söyle"  dedim "Geleceğini görmek yada öğrenmek benim yapabileceğim bişey değil" dedi. Beni elimden tutup kaldırdı. "Hayatında mutlu olup olmayacağını öğrenip sana söylemem benim yapabileceğim bir şey değil ama..." arkasından çıkardığı çiçeği saçıma yerleştirirken "... ama insanları mutlu etmek ve dileklerini gerçekleştirmek yapabileceğim bir şey"

Gözlerim parladı bir anda. Çok değişik hissediyordum. Bu duyguya bir ad veremem ama anlatabililirdim.Hani insan çok kötü olaylar yaşar, sonrada gördüğü ufak bir çiçek keyfini yerine getirir ya. Belki de benim yapmam gereken de eski hayatımı tamamen unutup yeni bir hayat yaşamaya başlatmaktır. Nasıl yapacağını bilmiyorum ama buna ihtiyacım var. Kısacık bir hayatım vardı onu da bir anlık öfkeyle yok ettim. Bunun üzerinde daha fazla düşünmek istemiyorum. Kendimi zorlayarak tebessüm etmeye çalıştım. Ne kadar oldu bende bilmiyorum.

Gözyaşlarımı elimle sildim. "Adını bilmiyorum da ... ??" dedim. Elini alnına götürdü. "Söylemeyi unuttum siz bir anda kaçınca, adım Shin" bana laf sokmaya çalıştı sanırım -_- "Şimdi ne yapacağım?" diye sordum.Biraz düşündü." Nerede kalacağımızı bulalım" dedi. Bir an şaşırdım.Tapınağı falan yok mu yani nasıl bir kami bu? Acaba düşüncelerimi okuyabiliyor mudur? Yok ya sanmıyorum. Yolda yavaş yavaş yürümeye başladık. Hava kararmaya başlamıştı biz ise hala yürüyorduk. Yorulmaya başlamıştım. Kollarımı sarkıtarak yürümeye başladım. Başımı öne eğmiştim. Shin bana baktı
"Yoruldun mu?" diye sordu. Tabii ki anlamında başımı salladım. Yol kenarında ki bir banka oturduk. Çok uykum vardı. gözlerimi dinlendirmek için gözümü kapattım. Acaba yarın nasıl bir gün olacaktı? Neler yaşayacaktım? Dinlenmem derin bir uykuya dönmüştü ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Arkadaşlar beğendiniz mi? Yeni bölüm yazayım ? Beğenmediniz gibi geldi de... Büyük ihtimalle burayı okumuyorsunuz ama beğenmediyseniz sileceğim hikayeyi. Yada saçma bulduğunuz yerleri yorumdan yazabilirsiniz.İyi eğlenceler ^^

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 26, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Tanrı'nın HizmetkârıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin