Mijn beste vriend.

548 8 0
                                    

Ik ben Yara. Ik ben 23 jaar. Ik ben de beste vriendin van een bankzitter. Van Koen. We kennen elkaar al best lang. Al 19 jaar. Natuurlijk ging het niet altijd goed en was het niet perfect. Maar we zijn nogsteeds vrienden. Sinds 2015 ongeveer is hij ook een Youtuber. Qf en toe neem ik ook een video met hem op. En sinds 2017 maakt hij met 6 andere jongens video's. Mark, Matthijs, Milo, Matthy, Raoul en Robbie. Ondertussen hebben Mark en Matthijs de groep verlaten. Maar met de rest ben ik nogsteeds goede vrienden. Ze wonen met zijn allen in een huis. Dus we zijn heel close.

De deurbel gaat. Ik sta op en doe de deur open. Het is Koen.
'Eyy Jostie kom mee!'
Vandaag hadden we afgesproken om bij hem te chillen. Ik pak mijn jas van de kapstok en ga meteen mee naar zijn auto.
'Zeg je niks?'
vraagt hij. Voor de grap blijf ik stil. Hij heeft de grap door
'Oke dan niet!'
Ik begin een beetje te lachen. Koen geeft me een stoot.
'Ga nou niet zitten kutten!'
'Vooruit dan.'
Antwoord ik. Als we bij zijn huis zijn aangekomen zie ik Robbie uit het raam kijken.
'Wat doet die dikzak daar?'
'Debiel doen.'
We stappen uit en lopen naar binnen. Meteen komt Robbie.
'Wat zat jij debiel te doen?'
Zeg ik met een grote lach op mijn gezicht.
'Ik ging gewoon kijken wanneer jullie kwamen zodat ik jullie weg kon jagen, maar niet gelukt.'
'Moet ik bang zijn voor iemand van jouw lengte?'
Antwoord ik. Koen lacht. De rest heeft inmiddels ook gehoord dat ik er ben.
'Heyy Jostie, kom mee een video opnemen met ons!'
Zegt Milo. Hij is altijd heel enthousiast om dingen met zijn zessen op te nemen. Ik kijk naar de rest en ze gaan ermee akkoord. Dus dan kan ik niet weigeren. Ik knik.
'Oke boys kom mee! Yara ga maar even naar Koen zijn kamer.'
Zegt Robbie zodra ik heb geantwoord. Volgensmij was dit het plan. Ik loop de trap op en loop naar Koen zijn kamer. Het is er een zooitje maar dat kan je verwachten van Koen. Als ik rondkijk zie ik dat hij vergeten is zijn laptop af te sluiten. Ik besluit om hem gewoon uit te zetten.
'Yara kom maar!'
Hoor ik van beneden. Ze hebben zich heel snel voorbereid. Ik ga snel naar de boys. De camera staat al aan.

Je vriend zou maar een bankzitter zijn.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu