De ruzie

233 3 0
                                    

Ik loop de deur uit zonder iets tegen Koen te zeggen. Hij wil me een knuffel geven maar het enige wat ik wil is de auto in. Als we beide in de auto zitten geeft hij mij telefoon.
'Waarom praat je niet?'
Vraagt hij.
'Ik zag je wel met het meisje! In deze auto!'
'Ik kan het uitleggen.'
Zegt Koen maar ik luister niet. Als we terug zijn in de hotelkamer probeert hij het uit te leggen.
'Het moest! Anders lieten ze je niet gaan.'
Zegt hij. Maar ik ren weg. Huilend. Houd hij wel van me. Ik ga ergens op een bankje zitten. Koen appt me een paar keer. Ik open tiktok maar. Het enige wat ik zie is video's van Koen. Van een video op YouTube. Ik heb die nog nooit gezien! In de video is Koen heel verdrietig. Ik comment maar en in een paar seconden heb in antwoord
Waar gaat die video over?
^Oh je bent al terug! De video gaat over dat jij meegenomen was door een paar meiden en hoe vervelend hij zich voelde.
Dat heeft me op het denken gezet. Een paar minuten denk ik na. Ik besluit de video gewoon te kijken. Als de video afgelopen is besluit ik om terug te gaan. In ga de lift in. Naar de 3de verdieping. En ik klop op de deur van kamer 331. Er doet en man open die ik niet ken. Oh kut verkeerde!
'Sorry.'
Zeg ik. Ik ga 1 deur verder. Ik klop op de deur van kamer 332. En Koen doet open. Ik loop snel naar binnen. Koen doet de deur dicht. Ik sta even stil. Koen draait om. Er rolt een traan over zijn wang. Ik geef hem een knuffel. Hij laat me los. Ik ben even verbaasd. Hij pakt mijn hoofd vast. En zet zijn lippen op de mijne.

Je vriend zou maar een bankzitter zijn.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu