Am ajuns la ruinele castelului. O lasasem pe Mya cu Jane. Am inceput sa caut un indiciu util, insa nu am avut succes. Doar haine rupte, scheletul ducelui si un tablou vechi care imi parea putin cunoscut. Am luat tot ce am gasit si m-am intors la labiratorul lui Jane. Am rugat-o sa analizeze scheletul si tabloul.
Jane: -Scheletul asta sigur e al ducelui. Tabloul pare destul de vechi. Este de acum cel putin 10 ani.
Laura: -Serios? Acum 10 ani....Cand a murit Judy Whyle?
Jane: -Acum 10 ani.
Laura: - Acum 10 ani s-a casatorit fratele meu....Jane, a fost gasit corpul lui Judy?
Jane: -Da, dar a fost destul de greu sa ii confirmam identitatea.
Laura: -Sunteti siguri ca era ea?
Jane: -Nu foarte siguri. Avea lipsa unul din dintii din fata si acesta a fost singurul indiciu pentru ca restul corpului era carbonizat.
Laura: -Judy avea cumva vreo sora?
Jane: -Nu stiu. Eu nu am acces la intreaga baza de date, dar stiu pe cineva care te poate ajuta.
Laura: -Inca ceva! Este posibil sa falsifici un cadavru?
Jane: -Normal ca da, insa am confirmat ca scheletul era real.
Am urmat-o pe Jane intr-un birou mic si murdar.
Jane: -Len! Len! Esti ocupat?
De sub un teanc de foi a iesit asazisul Len. Avea patul blond si ochii albastri. Nu era foarte inalt si parea putin zapacit.
Len: -Aici sunt! Aici! Doar sortam niste documente. Biroul asta parea mai mare cand m-am angajat.
Jane: -Len, tu te ocupi de arhiva. Ai dosarele fostelor gaste?
Len: -Da, dar sti bine ca nu va pot lasa, decat cu trimitere speciala.
Jane: -Stiu ca daca nu respecti regulile pot urma consecinte grave, dar speram ca ne poti ajuta.
Laura: -Cautam dosarul lui Judy Whyle. Sotia fratelui meu are acelasi nume si speram ca ne puteai ajuta sa vedem daca este si aceeasi persoana.
Len: -Inteleg. Imi trebuie timp sa ma gandesc daca imi asum acest risc. Va voi contacta cand pot.
Laura: -Multumeac mult. Daca consideri ca este un risc prea mare nu ma ajuta.
Len: -Daca nu va spun nimic pana saptamana viitoare inseamna ca nu va ajut.
Laura: -Inteles.
Am parasit biroul sperand ca Len ma putea ajuta.
CITEȘTI
Codul gastelor -Cine va rezolva misterul? [RESCRIERE]
ActionLaura Wyle este trimisa de catre adunarea de criminali numita "Gastele" sa o captureze pe Mya Wyle o fetita oarba, dar foarte inteligenta. "Gastele" ascund insa un mare seecret pe care Laura si Mya nici nu il banuiesc.