Pata de sange

16 2 0
                                    

M-am trezit in dimineata urmatoare. Mya inca dormea. Am mers in bucatarie, unde am gasit pe masa un bilet codat. Era "Codul Gastelor".

"Dgara Lruaa,

Plirunale su-a sabmihct pitun nid czuaa uonr etnemineve ntuzaverpee. Et gor as o acudi ep Aym al putizol nid sletape bulucoli 32...dcaa un cvmua ia atle prunali .

                                                                              Dunmol X

P.S. Mcnanaa butelil!"

"Draga Laura,

Planurile s-au schimbat putin din cauza unor evenimente neprevazute. Te rog sa o aduci pe Mya la depozitul din spatele blocului 23...daca nu cumva ai alte planuri.

                                                                            Domnul X

P.S. Mananca biletul!"

Din nou aveam o misiune si nu mi se spunea scopul. Din nou mi se spunea sa mananc un bilet. Din nou Codul Gastelor si din nou Gastele. Am vrut sa duc o viata plina de aventuri, dar se pare ca nu am reusit. Zilele se repetau la nesfarsit. Acum iar urma sa intru in acel depozit si sa primesc vesnicele instructiuni. As fi renuntat la Gaste. As fii plecat departe...dar nu. Scopul meu era razbunarea. Razbunarea pe Frank. Am decis deci sa o iau pe Mya, sa ascund scrisoarea si sa merg la depozit. Ce ciudat! Mya era treaza si parea ca priveste pe geam. Desi nu vedea nimic parea ca se concentreaza pe ceva anume.

Laura: -Imbraca-te trebuie sa plecam.

Nu mi-a raspuns. Am plecat din camera. Trebuia sa impachetez. Simteam ca trebuia sa fac o calatorie cat de curand. Cand m-am dus in bucatarie Mya era deja gata. I-am dat un corn cu ciocolata si am condus-o spre masina. Am plecat spre depozit. Acolo un tip mascat mi-a dat un bilet.

Ciudat. Pentru prima oara biletul nu era codat. Oare era parte a planului sau, sau doar uitase sa il codeze?

"Draga Laura,
Dupa cum ti-am spus planurile s-au schimbat. Mya trebuie sa moara. Iti voi da si o explicatie, dar mai tarziu. Frank nu ne va mai deranja pentru o vreme...
                                         John Wyle"

Aceasta scrisoare nu parea scrisa de John. Si tipul mascat nu il mai vazusem. M-am intors acasa si nu i-am spus Myei nimic. Biletul pe care il ascunsesem nu mai era la locul lui. Era pe masa din bucatarie. Semnatura era acoperita de o pata de sange...

Codul gastelor -Cine va rezolva misterul? [RESCRIERE]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum