Pov. George
-Georgeeee.... Powiedz że mnie kochasz- mówił smutny Dream
-Dream uspokój się nie powiem tego- powiedziałem. Robiliśmy streama Minecrafta razem z Sapnapem i Karlem. Zawsze jak Dream mówi że mnie kocha to rumienie się jak pojebany. No ale co poradzić.
-Dobra to chyba już czas kończyć tego streama- chciałem zostać z dreamem sam na sam - kocham was widzowie narazieee- mówię po czym kończę streama. Napisałem dreamowi żeby iść na prywatną rozmowę.
-Ja już kończę chłopaki- mówi Dream po czym się rozłącza. Ja nie będąc dłużnym też się z nimi pożegnałem i rozłączyłem. Dream już do mnie dzwonił. Odebrałem natychmiastowo po czym zacząłem sobie myśleć o złych rzeczach. Ale wracając.
-Dream mam sprawę- zaczynam rozmowę
-No?- widać że go to zainteresowało
-Zastanawiam się nad pewna rzeczą...- przedłużamy żeby go wkurwić
-Jaką? - pyta zniecierpliwiony
- Czy przylecieć do ciebie na parę dni albo tygodni może miesięcy...~- mówię uwodzicielskim głosem bo czemu by mnie. On też mnie podrywa to się odegram chociasz. No ale w sumie...
- N..Niema problemu- było słychać w jego głosie zakłopotanie.
-Ale jest jeden problem- ohoho ciekawe czy się zgodzi.
-J..Jaki?- pyta nieśmiało Dream
-Nie mam wystarczająco pieniędzy na bilet bo stać mnie tylko na przylot a na odlot już nie...- mówię załamanym głosem.
-GEORGE to nie problem- yhm czyli tak sobie to ugrał. Jebany wie co robi.
-Okej no to przygotuj się bo za 2 dni mam wylot...- mówię cicho ale na tyle by Dream mnie słyszał.
-Tylko pamiętaj że Nick się o tym dowie, on wie wszystko no chyba że by ciebie przemycić...- stwierdza rozbawiony Dream. Boże nie mogę z nim. Zaczynam się śmiać tak samo jak on. Japierdole ale mam ochotę mu przyjebać. Ale mniejsza o to.
-Ok ja już kończę Dream..- mówię zmęczony bo jest już 21:37.
-No dobrze ale pamiętaj jutro cię pomęcze- śmieje się Dream
-Spokojnie Dream..- mówię spokojnie -Jeszcze mnie wyruchasz dobranoc kocham cię...- nie czekając na odpowiedź rozłączyłem się i wyłączyłem komputer. Jebłem się na łóżko i poszłam spać myśląc o dreamie.Pov. Dream
Po tym jak George się że mną porzegnał lekko się podnieciłem. Nigdy mi takich rzeczy nie mówił. Wyłączyłem komputer i położyłem się na łóżku. Na suficie miałem dwuznaczne zdjęcia Georga. Dziś mi to nie wystarczało. Wszedłem na stronę rule34 i wpisałem tam nazwę Georga. Ludzie są cudowni pod względem artów. Ściągnąłem koszulkę i powoli zacząłem zjeżdżać ręką w dół. Jak już była na gumce od bokserek zacząłem powolutku wsadzać ją pod nie. Chwyciłem mojego człąka w dłoń i zacząłem jeździć nią w górę i w dół. Uczucie było niesamowite. Przeglądałem fanarty z Georgem i po 5 minutach doszedłem. Po tym się ogarnąłem i poszłam spać.
===Time Skip (następny dzień)===
Pov. George
Dziś miałem mokry sen gdzie byłem ja i Dream. To było coś cudownego ale jebać. Wstałem z łóżka i zrobiłem sobie śniadanie. Padło na tosty. Jak zawsze. Myślałem czy napisać do dreama. Chuj ja chcę napisać do dreama.
Gogy<3
Część DreamDweam;)
Część Gogy, jak tam?Gogy<3
A dobrze a u ciebie?Dweam;)
A nawet nawet miło że pytasz
A tak swoją drogą to kiedy dokładnie masz wylot?Gogy<3
Jutro o 7 rano dzięki czemu
będę u ciebie popołudniu :)Dweam;)
No to zajebiście
Ok ja spierdalam ogarnąć dom
NarkaaaGogy<3
Papa kochany xDPov. George
Po tym poszłem montować film bo dawno nic nie wrzucałem. Dziś chyba zrobię streama z gotowania. Albo nie, z Q&A. Kurwa nie wiem. Dobra chuj robimy streama z gotowania. Bo mam sexy fartuch. Mama mi kupiła na pewne urodziny. Dobra nie zagłębiamy się w szczegóły. Dobra trzeba się spakować.
===Time skip (wieczór)===
Pov. George
Zacząłem już dawno streama. Trochę mi się nie chciałem ale trzeba zachować pozory. Robiłem jakiegoś kotleta który dobrze znałem. Schabowy. Japierdole on jest taki dobry że poprostu aż chuje lizać. Dobra nieważne. Chciałem coś odjebać ale nie wiedziałem co. Może by tak powkurwiac dreama. Hmm... Tak to jest dobry pomysł. Ale co zrobić. Może by go tak podniecić podtekstami? Tak ewidentnie to zrobię. Miałem idealny plan...
Pov. Dream
Oglądałem sobie spokojnie streama Georga. Nagle zaczął intensywnie nad czymś myśleć. Ciekawe o czym. Z tego co widzę to dopiero będzie smażył kotleta. Hmm... Zrobił mi smaka na kotleta. Dobrze że tylko na to. Jak już położył kotleta na patelnię zaczął się wypinać tak że był idealny widok na jego dupę. Japierdole on to robi specjalnie czy po to mnie wkurwić? Dobra nieważne. Gapiłem się bez przerwy na jego tyłek. W którymś momencie przyszedł mi SMS od Georga.
Gogy<3
Like what you see~Momentalnie zrobiło mi się gorąco. On wie co robi. Skubany. Jakieś 10 minut później już się uspokoiłem ale nie na długo. George miał kosztować kotleta. Wspominałem już że robi mi smaka na kotleta? Zaczął powoli jeść kotleta ale robił to w tak wyzwyajacy sposób że mi stanoł. Japierdole on jest pojebany. Jak chuj. Zaczął dosłownie ssać tego kotleta. Chce aby mój penis był zamiast tego kotleta. Ewidentnie. Nieświadomie zacząłem dotykać mojego człąka przez materiał piżamy. Coś czuję że George wie że się dotykam bo patrzy prosto w kamerę. I jeszcze tak sexownie je tego kotleta. Japierdole od samego patrzenia można dojść.
Gogy<3
Wiem że ci stoi i wiem że się dotykasz :)Boże on mi czyta w myślach. No ale co poradzić. Ciekawe jak będzie się zachowywać na Florydzie. Pewnie nie będzie tak robił no bo wtedy go zgwałcę. Ale czy gwałt jest wtedy kiedy on tego chce? Chyba nie. Dobra nie patrzę już na tego streama bo jeszcze mnie coś pierdolnie. Idę spać. Tak jak chuj idę spać. Dobranoc.
Gogy<3
Nie chcesz dalej popatrzeć?Dweam;)
A chcesz być wyruchany?Dobra teraz tylko ogarnąć no niby mały problem i do spania. A może coś zjeść? A może nie... Dobra kurwa ja mam iść spać a nie rozkminy sobie robić japierdoleee. Dobra jebać idę po patelnię i przykurwie sobie nią w łep. This is a good idea.
================================
Sory dolores ale idę spać Mando.
Ale może jutro coś wleci może...
================================
CZYTASZ
Oh~ George (DreamNorFound)
RomanceGeorge przylatuje do dreama o tak z dupy a jak to się skączy? Co Dream zrobi Georgowi? Dlaczego George nie wróci do Anglii? Odpowiedz na te pytania znajdziesz tu. 😁Chuj wie😁 ❗UWAGA❗ oczywiście sceny erotyczne wulgaryzmy alkohol palen...