Už jsem u dveří dovnitř, bez toho aby se mě sekuriťák na cokoliv ptal mi otevřel dveře a pustil dovnitř.
Rozhlížím se po celém klubu ale zatím svého milovaného bratříčka nevidím.
Aby bylo jasno můj brácha je vysoký s mírně kudrnatými vlasy zbarvené do světle hnědé. Vlastní tenhle klub společně s dalšími jeho kámoši. Ale živí se i jinými věcmi třeba drogy, zbraně a někdy i ta horší věc jako zabíjení lidí na zakázku ale to jen zřídka.Konečně jsem ho zahlédla jak se baví s hnědovlasým klukem s tmavě hnědým oky jménem Thomas.
"Ahoj brácha" řeknu svému milovanému bratříčkovi Eliasovi po tom co se mu svírám v objetí.
"Čus ségra, taky tě rád vidím ale co ty tady ?" Řekl tázavě a odtrhl se ode mě.
" Bylo mi samotné doma smutno." Řekla jsme a udělala jsme ten nejvíc roztomilý výraz co jsme uměla.
"No tak dobře, pojď objednám ti u Steava nějaký drink a pak musím něco zařídit a ty půjdeš se mnou."
Ihned jsme se vydali ke Steavovi na bar." Čau kámo pro mě Jacka na posilněnou a tady dáma si dá?"
řekl brácha." Dneska by bodlo něco silnějšího" řekla jsem.
" No to bych té maličké asi nedával Steave" řekne úžasný chraptivý hlas za mnou. Než se stihnu otočit už promluví Elias (brácha) "Se divím že jsi opět nepřišel pozdě se svým dramatickým příchodem kámo".
Teď už se ale otočím a spatřím boha s rovnými havraními vlasy padající mu do obličeje, se zeleno-žlutýma očima a skvěle padnoucím oblekem rýsovajíví
jeho dokonalou postavu."No ale nejsi můj fotr takže já bych si dala dvojitou vodku" řeknu arogantně a drze.
" No to si nemyslím" řekne.
" Ale já jo" řeknu opět já.Když mi Steav podá panáka vodky vytrhne mi jí s rozzuřeným výrazem z ruky. Teď už jsme se opravdu naštvala a zvedla se z barové židle a obešla bar až k Steavovi. Vzala jsme si do ruky vodku kterou mi předtím nalil a pořádně se z ní napila.
"Tak tohle už bylo moc zasloužila by jsi si..." Dál už to nedořekl protože ho můj bratr přerušil. " Ani se to nepovažuj vyslovit. Je to kurva moje sestra takže se jí ani nedotkneš" Už byl rozzuřený i on.
"Dobře" vyhrkl ze svých plic a dramaticky odešel do místnosti kterou jsem dosud neznala. Nezapomněl za sebou ale třísknout dveřmi tak že to bylo slyšet i přes hlasitou hudbu.
Byl tak strašně dominantní že jsme z toho byla celá vedle při vzpomínce na to.
"Drž se od něho dál je ti to jasný?!" Řekl naštvaně. " A navíc kdo ti dovolil mluvit, víš že to máš zakázáno, jen s mým povolením!" Vykřikl na mě.
" Omlouvám se ale..." Snažila jsme se omluvit ale přerušil mě. " Ale co? Radši pojď a tentokrát mě budeš poslouchat a mluvit jen s mým povolením!" řekl. "Dobře"
Procházeli jsme mezi davem do onen místnosti kam jsme měli namířeno.
Když už jsme byli přede dveřmi Elias mi znovu zopakoval pravidla a vešli jsme dovnitř. Všechny pohledy upřely na mě. Cítila jsem se opravdu nervózně. Elias to vycítil." Ale ale, co nám to sem vedeš za kočičku" řekl nižší kluk než je můj bratr s blonďatými vlasy, měl také modré oči jako to nejprůhlednější moře a seděl na křesle. Vedle něj na pravé straně seděl kluk s kaštanovými vlasy průměrné vysoký a stejné barvy i oči. Na levé straně pak kluk s kudrnatými vlasy se zbarvením do špinavé blond a stejné oči jako kluk s blonďatými vlasy.
" Drž se dál Alecu" řekl bratr. Takže blonďák se jmenuje Alec, dobře.
Pak už tam byli jen dvě křesla naproti sobě jedno už bylo samozřejmě obszeno tím neznámým bohem." Alexi nepřohlížejí si jí jako kus masa jinak ti ty oči zkřivým." bratr ze sebe vydal hned jak uviděl že na mě údajný Alex civí.
" Uklidni se ona bude ještě škemrat"
Řekl povýšeně Alex. " No to teda nebude tím si jsme jistý a jestli nezavřeš tu svoji nevymáchanou hubu tak ti jí zavřu sám!" Konec věty už bratr zařval . Ale musím přiznat že se teď cítím chtěná a více mě Alex přitahuje, hlavně tou svou dominantností."Hoši klid" řekne Steav když donese klukům drinky. " A tady je něco pro tebe neboj, sex on the beach neva ?" Zeptal se a podal mi taky drink. " Ne vůbec, děkuju" zahubila jsme se na něj a upila z drinku.
Doufám že se vám první část líbila.
Lisa byla trochu, teda trochu víc drzá. Jinak pokračování příště.
ČTEŠ
Daddy's Little Naughty Girl
Romance"Přiznej si že chceš svého daddyho" zašeptal mi do ucha a zkousl mi ušní lalůček. "Ano chci daddy" řekla jsme úplně smyslů zbavená a hypnotizováná jím. Pak mě začal dravě líbat a já se nebránila a spolupracovala..... Příběh obsahuje BDSM, sexuální a...