"Tak dobře pustíme se do toho" řekl blonďák. Elias si sedl do křesla a rukou poplácal na opěradlo a já si poslušně sedla na něj.
Pak už jen řešili něco okolo baru a mezi tím stihla dopít svůj drink.
" Tak já bych řekl že pro dnešek máme vše co potřebujeme takže konec" řekl brácha. " Jdeme liso" řekl a já poslušně začala cupitat za ním.
" Brácha můžu tu ještě zůstat? Pak se vrátím domů taxíkem a nebudu moc pít slibuju." Řekla jsem a vykulila na něj ty moje tmavě modré oči.
"No tak dobře ale buď brzo doma"
Řekl a já jsme radostné vypísla.Následně jsme šla k baru a objednala jsme si další drink. Ani nevím jaký jen jsme náhodně na některý z nabídky ukázala.
Když už na mě trochu začal působit alkohol rozhodla jsme se jít tančit na parket. Začala jsme tančit a po chvíli se mi na bocích objevili ruce. Moc jsme si toho nevšímala a tančila dál.
Následně mě neznámý muž začal líbat na krku a já zavzdychala. Když v tom se bezdůvodně odpojil naše těla." Co zkoušíš zmrde!? " vykřikl na něj Alex.
" Co je ti po tom. Je to jen děvka kterou chci ošukat a podle toho jak vzdychala když jsme ji začal líbat na krku jí to nevadilo" řekl pan neznámí.
" Je mi po tom hodně a je pod vlivem alkoholu takže neví co dělá!" znovu na něj vykřikl Alex ale to už jsme se ozvala.
" Alexi panebože co se o mě staráš" řekla jsme mu.
" Jdeme! Hned! " Chytl mě za ruku a vedl ke svému autu a následně posadil na sedačku spolujezdce. Pak nasedl také a nastartoval."Zasloužila by jsi si pořádně naplácat"
Zatajil se mi dech když to dořekl.
"Kdybys byla moje už by jsi byla ohlá přes koleno s červeným zadkem."
Nevěděla jsem co říct ani si myslet ale cítila jsem k němu úctu a pokoru jako nikdy.Pak jsem jen seděla a čekala až bude v dohledu náš dům společně s bráchou.
Konečně jsem ho zahlédla a jakmile zastavil začala jsem se odpoutávat.
Chtěla jsme už vstát a vystoupit ale pak se jeho ruka ocitla na mém stehně."Tohle není konec neboj" řekl a já už se jen snažila co nejrychleji vystoupit a ztratit se mu z dohledu.
ČTEŠ
Daddy's Little Naughty Girl
Romance"Přiznej si že chceš svého daddyho" zašeptal mi do ucha a zkousl mi ušní lalůček. "Ano chci daddy" řekla jsme úplně smyslů zbavená a hypnotizováná jím. Pak mě začal dravě líbat a já se nebránila a spolupracovala..... Příběh obsahuje BDSM, sexuální a...