Chytil mě pevně za krk a přišpendlil mé tělo k posteli. Zachvěla jsem se. Nemohla jsem skoro dýchat.
"Copak, copak? Dochází ti vzduch?" Ďábelsky se zasmál.
Jeho havraní vlasy mu padali do očí. Vypadal tak dobře i když mě škrtil. Panebože já jsem zvrhlá.
Pustil mě.
"Pro jednou to nechám bez trestu, jen aby jsi si takhle rychle nerozmyslela." Stoupl si.
"Ale co když chci potrestat" zvedla jsem pohled nahoru abych mu viděla do očí.
"Nehraj si se mnou" dokončil. Očima mi jasně naznačoval abych toho nechala jinak to bude ještě horší.
Jaké to asi je být přehlá přes koleno může který je tak atraktivní a říkám mu daddy? Chci to zjistit a to teď hned.
Otočila jsem se na břicho směrem k oknu tak aby měl perfektní výhled na moje pozadí.
"Stejně by jsi to neudělal. Jsi na to moc hodný a i kdyby tak to nebude bolet." Řekla jsem až moc nekompromisně aby to znělo věrohodně.
Periferně jsem viděla jak se ďábelsky zasmál.
"Jak myslíš, řekla jsi si o to sama."
Zatáhl mě za nohy které jsme měla ve vzduchu tak aby se mohli pohybovat sem tam. Spadla jsem z postele na kolena. Zvedl mě za boky na nohy. Sedl si a mě ohl přes jeho koleno tak že jsem byla hlavou dolů. Vyhrála jsem. Povytáhl mé šaty nahoru. Tanga mi stáhl dolů někam nad kolena. Ucítila jsem že mu trochu ztvrdnul. Najednou jeho dlaň přistála na moji pravé půlce. Hlasitě jsem vydehla. Nahrnuli se mi slzy do očí. Bylo to tak strašně příjemné a zároveň bolestivé, tahle kombinace je snad ta nejlepší. Druhá rána přistála na levé půlce a mě už ukápla první malá neposedná slza. Třetí, čtvrtá, pátá, šestá,...... Patnáctá rána . Pohladil mě po červených místech na mojem pozadí. Natáhl mi tanga a šaty zpátky tam kde je jejich místo. Zvedl mě a já před ním klečela. Dívala jsem se na zem. Zvedla jsem pohled abych viděla co cítí a jak to prožívá. Usmíval se. Prstem mi setřel mokrou tvář. Za boky mě vytáhl lehce nahoru a posadil na klín.
" V pořádku?" Soucitně se na mě podíval ale lehce se usmíval.
"Ano daddy" Usmála jsem se i já a za to jsem dostala pusu na čelo.
"Pojď jdeme dolů" řekl nekompromisně. Ač nerada tak jsem se zvedla z jeho klínu. Chytl mě za ruku. Vláčil mě za sebou až dolů jako kdybych to tu neznala.
"Udělám ti čaj co ty na to?" Zeptal se když už jsme stáli v kuchyni.
"Kakao plosím" zašišlala jsem.
"Dobře" Pustil se do přípravy kakaa.
Přišel bráška a sedl si na barovou židli.
Díval se na mě a usmíval se. Asi proto že jsem vypadal strašně protože mě bolelo celé tělo.
Zamračila jsem se na něj ale jemu se úsměv ještě víc rozšířil.______________________________
Panebože já nikdy nedodržím co řeknu 🙄. Jsem strašná a omlouvám se že to nevyšlo dřív ale něco zásadního se v mém životě děje a já se tomu 100% oddala.
ČTEŠ
Daddy's Little Naughty Girl
Romance"Přiznej si že chceš svého daddyho" zašeptal mi do ucha a zkousl mi ušní lalůček. "Ano chci daddy" řekla jsme úplně smyslů zbavená a hypnotizováná jím. Pak mě začal dravě líbat a já se nebránila a spolupracovala..... Příběh obsahuje BDSM, sexuální a...