" Co to mělo kurva být !!!" U slova kurva si dal extra záležet.
"Já-já nevím" přiznala jsem a sklopila zrak. Já opravdu nevím jak mu to mám vysvětlit. Auto se rozjelo."Vysvětlení!" Křikl ale ne tak aby to bylo slyšet až ven z auta.
"Prostě já nevím, přišel ke mně a byl tak dominantní a prostě jsem kurva neodolala." řekla jsem celkem zoufale."Já mu rozmrdám hlavu hlavu o šutr zmrdovi!" Silné stiskl volant a následně do něj praštil. Přemýšlela jsem co řeknu.
"P-prosím, proč nechceš abych s ním něco měla?" Mě zoufalé já už neudrželo slzy."Protože je to zmrd, nezaslouží si tě. Ubližoval by ti a kdyby jsi něco řekla bylo by to jen horší,nechci aby jsi si tím přosla." Nechápavě jsem se na něj podívala.
"Co? Nechápu tě"Uvírala jsem si mokrou tvář od slz."On mě strašně přitahuje, tak strašně moc!!" Opět vyšlo u mého zoufalého já.
"Tak ho asi hodně rychle odpřitahuju" Otočila jsem hlavu směrem k okénku ze kterého jsem celou cestu hleděla na mihající se město s lidmi.Cestou už jsem neřekla vůbec nic.
Když už jsem viděla dům začala jsme se pomalu odpoutávat. Když v tom mě zastavil mužský hlas."Pozvu ho dnes k nám aby jsme si ujasnili to že na ségry se nesahá."
Nevěděla jsme co odpovědět tak jsem jen s otevřenou pusou hleděla na něj."Fajn!" Řekla jsem naštvaně když jsem se probudila z "transu". Otevřela jsem dveře, vystoupila ven a naštvaně s nimi třísla. To samé jsem v podstatě udělala i s dveřmi od domu.
"Nemusíš s tím tolik mlátit." Zařval na mě nahoru brácha po tom co jsem třísla i se svými dveřmi od pokoje.
"Uhhh" Hodila jsem sebou na postel.
Do piči, to je kurva v piči. Vzala jsme mobil do ruky a začala psát Nat neboli mojí nejlepší kamarádce.1:27
Me: To je v píčiNat: co?
Me: všechno
Nat: hele řekněme si to ve škole ok?
Me: fajn
______________________
"Crrrrr" začal zvonit budík mého iPhonu.
"Neeeee" zařval jsem do polštáře.
Zvedla jsem se a mířila si to přímo do koupelny. Udělala jsem takové ty běžné věci jako třeba čištění zubů atd...
Udělala jsem si černé linky, dala jsem si řasenku a nakonec jsem si dala korektor pod oči a na nedostatky.Přišla jsem ke skříni a jako obvykle se nemohla rozhodnout co si vezmu na sebe. Nakonec jsem ale asi po 15 minutách vybrala černý crop top a k tomu modré volné džíny, přez to jsem jen hodila mikinu na zip v černé barvě.
Šla jsem dolů a podívala se na hodiny v telefonu. Opět nestíhám. Běžela jsme ke dveřím kde jsem si nazula svoje černé Conversky a běžela na bus.
Když autobus přijel nastoupila jsem a sedla si co nejvíc dozadu. Potom jsme uviděla strašně sexy kluka naproti mě. Měl hnědé vlasy spadající mu do všech stran a modrohnědé oči.
Podíval se na mě a mě se zatajil dech. Pomalu za mnou začal přistupovat. Nevěděla jsem co dělat. Začala jsem zmatkovat.
Vytáhl si z kapsy fixu a začal mi jejím studeným hrotem psát své telefonu číslo na zápěstí.
"Zavolej" řekl a autobus se zastavil. Neznámý kluk odešel a já nevěděla co si myslet.
____________________
"Konečně" řekla jsem neslyšně když začalo zvonit a mohla jsem jít domů.
"Povíš mi už konečně co se stalo ?" Zeptala se Nat.
"Víš co? Asi ne promiň už mě to přešlo.
"No fajn ale pamatuj že kdyby cokoliv jsem tu pro tebe." Laskavým hlasem řekla a rozešla se na odchod.Já jen dala věci do skříňky a taky jsem odcházela. Byla jsme už před školou když najednou se ke mně rozjel černý mercedes.
" Nasedni" řekl Alex po tom co stáhl okénko.
" Brácha říkal že se s tebou nesmím bavit a...." Ani jsem to nedorěkla.
"Nastup!" Zařval na mě.
"Ne!" Zařvala jsem nazpátek.
V tom začal vylézat z auta a rozešel se ke mně. Já se rozeběhla pryč protože jsem věděla že by mě do toho auta zatáhl.Najednou jsem necítila zem pod nohama a ocitla se vzhůru nohama. Všichni na nás začali koukat.
"Mě se neodmlouvá kočko" řekl s perverzním úšklebkem a plácl mě po zadku.
"Auu" řekla jsem.
"A to ještě nic nebylo" opět to řekl s perverzním úšklebkem.Hiii
Pokračování příště lásky.
ČTEŠ
Daddy's Little Naughty Girl
Romance"Přiznej si že chceš svého daddyho" zašeptal mi do ucha a zkousl mi ušní lalůček. "Ano chci daddy" řekla jsme úplně smyslů zbavená a hypnotizováná jím. Pak mě začal dravě líbat a já se nebránila a spolupracovala..... Příběh obsahuje BDSM, sexuální a...