Hari beransur petang. Dua jam telah berlalu sejak pernodaan Mira dan Wani. Kelihatan mereka diikat di dalam pondok di pulau terpencil tersebut. Tangan mereka diikat ke belakang, manakala kaki juga diikat. Mulut mereka disumbat sebuah kain. Sehelai lagi kain diikat melingkari mulut dan kepala mereka. Mereka tidak boleh bergerak atau bercakap, hanya mampu pasrah melihat dan diperlakukan apa sahaja oleh tiga orang penjahat tersebut.
Kemudian kelihatan Nurul dipapah masuk oleh Shah. Tubuhnya kelihatan lemah akibat dijemur di bawah panas. Badannya berpeluh hebat kerana seluruh tubuhnya dipakaikan pakaian hitam. Aroma keringat gadis dihidu di segenap ruangan itu.
"Hm... masyamnya bau. He he he..." kata Wak sambil mendekatkan dirinya pada Nurul. Dia mula memeluk dan meraba-raba tubuh Nurul. Ketiak Nurul yang berpeluh dicium sepuas-puasnya oleh Wak. Kedua buah dada Nurul diramas-ramas. Shah pula membuka kaki Nurul, lalu menghidu celah kangkangnya. Manakala Atan meraba dan menghidu perut dan pusat Nurul. Tubuh berpeluh Nurul yang diseliputi burkini ketat begitu membangkitkan nafsu mereka bertiga. Bau masam seorang gadis yang berpeluh.
"Le.. lepaskan aku... sial..." kata Nurul. Dirinya cuba mengumpul tenaga, tetapi sungguh tidak larat. Tubuhnya lemah. Dia terpaksa membiarkan sahaja segala perlecehan terhadap dirinya.
"Hmmm... mmmppphhh...," bibir Nurul dilumat oleh Wak yang memberikan sebuah cumbuan hangat padanya. Nurul cuba menutup bibirnya, tetapi asakan lidah Wak begitu keras mengenai lidah Nurul. Bahagian tetek Nurul pula dihisap-hisap oleh Atan. Puting tetek Nurul mulai kelihatan disebalik kain lycra burkini itu. Shah pula menghisap dan menjilat pantat Nurul yang ditutupi burkini. Ransangan demi ransangan yang dikenakan ke atas tubuhnya membuatkan dirinya mulai lemah. Dia ingin melawan, tetapi tubuhnya yang kebiasaannya lasak dan aktif langsung tidak bertenaga.
Dengan perlahan, zip burkini Nurul diturunkan. Nurul ingin menghalang, tetapi kedua tangannya dipegang oleh Wak. Shah melurutkan burkini Nurul dari bajunya. Sedikit sukar kerana basah peluh Nurul sudah melekat dengan fabrik lycra tersebut, namun tetap dapat ditanggalkan dari tubuhnya. Seluarnya juga ditanggalkan. Kini, tubuh Nurul sudah telanjang sepenuhnya, kecuali sebuah tudung berenang kecil yang masih terpasang di kepalanya. Entah mengapa, mereka bertiga lebih bernafsu terhadap perempuan bertudung berbanding bogel sepenuhnya.
Wak dan Shah perlahan-lahan mendekati Nurul. Nurul ingin mundur ke belakang, tetapi Wak menarik tangan Nurul dengan kuat. Rontaan Nurul membuatkan buah dadanya bergoyang-goyang.
"Kau layan je kita semua, jangan cuba untuk melawan. Kalau kau melawan, aku bunuh dua-dua kawan kau, paham!" kata Wak, tegas.
Nurul hanya mampu berdiam sahaja. Wak yang sudah tak tahan terus menerkam dan mencium mulut Nurul. Nurul berusaha menutup bibirnya, tetapi Wak terus mencium dan menjilat mulutnya. Wajah Nurul berkerut, jijik dengan perbuatan Wak. Shah pula terus meraba sebelah kanan buah dada Nurul, manakala tangannya mengarahkan tangan Nurul ke batangnya, memaksa Nurul untuk mengocok batang tegak itu.
Wani dan Mira tidak sanggup melihat pernodaan ke atas Nurul. Mereka menangis kerana tidak mampu melakukan apa-apa. Wani ingin mengalihkan pandangannya ke tepi, tetapi Atan memaksa untuk terus melihat bagaimana Nurul dicabul oleh Wak dan Shah.
Setelah puas menciumi Nurul, Shah dan Wak memaksa Nurul untuk duduk di atas lantai. Mereka memaksa Nurul untuk menghisap batang mereka. Nurul tidak ingin, tetapi melihat keadaan Wani dan Mira yang menjadi tebusan, dia tahu bahawa tiada pilihan lain. Dengan perlahan, Nurul berusaha memasukkan batang yang tegak mengacung itu ke dalam mulutnya. Kelihatan Nurul berasa sangat kekok kerana dia tidak pernah melakukan seks oral sebelum ini.
"Tak pandai lagi. Memang tak pernah hisap ke? Ni memang masih dara lagi ni, Wak. Haha," kata Shah.
"Ya.. untung kita kali ni, dapat yang fresh! Ha ha ha," balas Wak.
YOU ARE READING
Hilang di Laut Biru
Misterio / SuspensoSebuah cerita bertemakan penculikan dan pemerdagangan manusia. Hasil collaboration bersama AwesomeC7. (Cerita rekaan semata-mata. Tiada kaitan sama ada yang hidup atau yang mati. Gambar sekadar hiasan sahaja, hasil carian internet.)