9.

833 90 7
                                    

Chan bir yandan çorbayı karıştırıyor bir yandan da annesine mesaj atıyordu, bu gece eve gelmeyeceğine dair. Seungmin ise oturma odasına iyice yerleşmiş bir yandan kucağındaki yastığı suratına bastırırken diğer yandan da ayaklarını sallayarak televizyondaki pembe diziyi izliyordu.

Chan, çorbayı geniş bir kaseye koyduktan sonra Seungmin'in yanına ilerlemiş ve ona vermişti. Seungmin sanki 40 gün 40 gece yemek yememiş gibi çorbaya saldırdığında, doğrusunu söylemek gerekirse biraz annesine ayıp olmuştu, kadın o kadar dolaba ev yemeği yapıp koymuştu canım! Neyse, bunların hepsi aşktandı.

Chan şimdi, sırıtarak Seungmin'i izliyor, onun hızla bitirmeye çalışmasına gülüyor  bir yandan da ağzının yandığına dair  olan homurdanmalarına göz deviriyordu.

Seungmin çorbasını bitirip diziye döndüğünde Chan onun kendisi ile ilgilenmeyişine biraz içerlenmiş olarak, dizinin konusunu sordu ve o andan itibaren kendisini hiç bilmediği bir evrende buldu.

💬

"... İşte bu pis adam da kadını aldatıyor ama sonra sana aşık oldum diye tekrar dönüyor, ne kadar kötü insanlar var görüyorsun değil mi? Hayır yani madem aldatacaksın neden sevgili olalım diyorsun, bir de aptal aldattıktan sonra seni seviyorum demen kaç yazar acaba? Böyleleri çok zevzek! Bak, bak! Görüyorsun, değil mi? Pis herif, bana verin onu ben onu parçalarım!"

Chan güldüğünü anlamasın diye sanki çok ilginçmiş gibi tavanı incelerken aynı zamanda onun dediklerini onaylıyordu.

İlk defa hasta bakarken bu kadar eğlendiği oluyordu. Ayrıca Seungmin'in bunları kızarmış burnu ile şişik ve ateşten dolayı yara olmuş dudakları ile söylemesi ayrı komikti. Kendi derdini unutmuş, dakikalardır dizideki adama hakaret ediyordu. Bugünden aşırı keyif aldığını daha ne kadar söylemeliydi.

Seungmin aniden ona doğru atıldığında Chan kendini geriye doğru çekmeye çalıştı ama çoktan bileklerini yakalamış yavru köpek ona kızgın kızgın bakıyordu. Kahlahasını daha fazla bastıramazken, onun gülüşleri tüm evi doldurmuştu.

Seungmin büyülenmiş gibiydi. Nefes alamazken onun kahkahasını koca bir ekrandan izliyor ve gülümsemeden edemiyordu. "Gerçekten üzgünüm Seungmin ama kendi derdini unutup bir diziye bu kadar içerlemen o kadar komik ki!" ve sonra onlar dakikalar süren koyu bir muhabbete daldılar, bu muhabbet öyle iyileştirici ve güzeldi ki Seungmin ertesi gün zımba gibiydi. Chan için aynı şeyleri söyleyebilir miyiz bilinmez, çünkü onun kalp çarpıntısı gibi bir sorunu vardı ve acilen bir doktordan randevu alması gerekti.

💬

Ay aşık oldun aşkım, ondan bunlar.

Selam bu arada. Çoğumuzun sınav haftası, hepinize başarılar dilerim! Eğer ilk sınavlarınız iyi geçmezse önünüzde toparlamak için bir şans var, unutmayın.

Ala'smarladık.

İyisiniz umarım.

Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum bu yüzden;günaydınlar, iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler dilerim.
-Lolia

bal gibi olur 'chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin