12.

587 69 31
                                    

Seungmin nefesini uzun bir süre tuttuğu için biraz kızarmıştı ama sonunda aklına nefes almak gelebilmiş gibi ani bir nefes çekti içine peşi sıra bir öksürük krizi kaçınılmaz olmuştu ama heyecandan ne yaptığını şaşırmış gibiydi.

"Bana aşıksın?" Seungmin duyduğu şeyi kendi içinde sorgulamak yerine direkt dışa vurdu. Sorgular ile kaybedilecek bir zaman kalmamıştı. Onun nefesini kesen adam tam karşısındaydı ve eğer halisünasyon görmediyse veya gaipten sesler onunla konuşmuyorsa net olarak ona aşık olduğunu söylemişti. Garip bir itiraftı belki evet ama o Chan'ın itirafıydı, duymak için çok şey yapabileceği bir itiraf.

"Seungmin sen iyi misin? Neden söylediğim şeyleri tekrarlatıyorsun? Hayır zaten zor söylemişim. Kusura bakma bir daha söyleyemem."

Seungmin birden oturduğu sandalyeden kalkıp masanın üzerinden Chan'ın yüzünü avuçladı ve dudaklarına çabuk bir öpücük kondurdu. Şimdi ikisi de şaşkın ördek yavrularına benziyordu.

Seungmin hızla konuşmaya başladı.  "Özür dilerim seni sevgili olduktan sonra mı öpmeliydim. Öyle mi yapsaydım acaba? Hm? Ama şimdi bana bağırma ister-" Chan'ın araya giren sesiyle Seungmin'in cümlesi yarı da kaldı.

"Tekrar öp beni! Hızlı en hızlı şekilde."

💬

Seungmin eve geldiğinden beri bir kahkaha atıp bir ağlıyordu. Chan ile el ele yürümüşlerdi. Chan'ı tam yedi kere öpmüştü ve Chan ona kendi isteği ile sayamayacağı kadar sarılmıştı. Güzeldi.

HER ŞEY MÜKEMMELDİ!

Seungmin bir an dondu kaldı, rüya mı görmüştü acaba? Yok canım ne rüyası?
Eline telefonu alıp birden salonda ileri geri yürüyerek mesaj yazmaya başladı.

18.40

Sevgilim:
Channie bugün bir rüya gördüm galiba seni öptüm rüyamda çünkü, imkansızdı bu o yüzden diyorum.

Minik limonum:
Seungmin sen iyi misin, hayır yani birkaç saat öncesine kadar sevgili olduğumuzu söylemiştik?

Sevgilim:
Channie sanırım aynı rüyayı gördük

yani bilirsin

senin benden hoşlanman

imkansız yani

... görüldü...

19.03

Minik limonum:
Kapıyı aç Seungmin ben sana göstereyim rüyayı

💬

Sözümü tutamadım kusura bakmayın şu sıralar iyi giden tek şey sevgilimle olan ilişkim o yüzden haha baya kötü geliyor her şey

Neysee şükür çektiniz demi

Ala'smarladık.

İyisiniz umarım.

Ne zaman okuyorsunuz bilmiyorum bu yüzden;günaydınlar, iyi günler, iyi akşamlar, iyi geceler dilerim.
-Lolia

bal gibi olur 'chanminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin