Bilinmeyen numara: şey, merhaba ☺
Yazıyor
Yazıyor
Bilinmeyen numara: bir şey sormak istiyorum sizden.
Bilinmeyen numara: siz okul başkanısınız ya hani 🤭
Bilinmeyen numara: ben okulunuza yenj gelecek olan öğrenciyim 😋 müdür bana sizin numaranızı verdi. Bir şeye ihtiyacım olursa size yazmam gerekmiş.
Okul başkanı çevrimiçi
Okul başkanı: Merhaba.
Okul başkanı: Tabii ki. İstediğiniz zaman yazıp sorabilirsiniz. Hatta okula geleceğiniz zaman haber verin size okulu tanıtayım.
Bilinmeyen numara: çok teşekkür ederim 🥰
Okul başkanı: rica ederim. Bu arada isminiz neydi? Ve fotoğrafınızı atar mısınız?
Bilinmeyen numara: neden ki? 😶
Okul başkanı: çünkü okula geldiğinizde sizi tanımam lazım.
Bilinmeyen numara: tamam. İsmim Yoongi. Ve fotoğrafımı şimdi atıyorum 😇
Okul başkanı: tamam Yoongi :)
Yoongi:
Okul başkanı: Tamam o zaman. Görüşürüz.
Yoongi: Tamam 😊 görüşürüz.
'
Telefonu kenara bırakıp, diğer yatakta yatan arkadaşım Jimine döndüm. Anında telefondan gözünü kaldırıp bana baktı.
"Ne dedi?"
"Al bak."
Telefonu ona uzattığımda, hızla alıp okumaya başladı. Zaten hiç bir sıkıntı yaşamadan okuduğum okuldan Jiminin gazıyla çıkmıştım.
Size olayı anlatayım isterseniz. Geçen hafta babamla beraber Jimini okulundan almaya gitmiştik. Daha sonra bize geçecektik. Okulun park alanında beklerken, karşımızda bir araba park edildi. Daha sonra arabadan iki erkek indi.
Arabayı kullanan aşırı aklımı karıştırmıştı. Jimine sorduğumda, okul başkanı olduğunu ve sevgilisi olduğunu söylemişti. Ama sevgilisi olması senin sevgilin olamayacağı anlamına gelmiyor diye gazlayınca, bende hırslanmış ve bugün itibariyle onların okuluna kaydımı yaptırmıştım.
"OHA OĞLUM BİRDE GİTMİŞ EN GÜZELLERİNİ ATMIŞSIN. SENDE AZ DEĞİLSİN HA"
Kafasına yediği yastıkla sesini alçaltmak zorunda kalmıştı. "Anırma hayvan gibi ya." Ayağa kalkıp odanın balkonuna çıkacakken, karnımın sancılanmasıyla olduğum yerde iki büklüm olmuştum.
"Ya hayır hayır. İki gün daha bekleyemez miydin?"
Jimin de ayağa kalkıp yanıma geldiğinde, kolundan tutunup yatağa geri oturdum. "Daha iki gün var dememiş miydim?" diye sorduğunda, " Öyleydi çünkü. Yaz aylarına geçtik ya. Zamanı tutamıyorum"
Evet bir de bu vardı. Liseye başladığımdan beri regl oluyordum. Annemle bu konu üzerine amerikaya bile gitmiştik. Sonuç ise, bir kadın gibi doğurgan bir birey olmama getirip çıkarmıştı.
İlk başlarda kabul etmemiştim. İçime kapanmıştım ama sonrasında Jiminin sayesinde yeniden hayata tutunmuştum. Biz sessizce otururken, annesi çağırdığı için Jimin gitmek zorunda kalmıştı.
Ben ise, işlerimi halletmiş daha sonra da, karnımda sıcak su torbasıyla ağrının geçmesini beklemiştim. Yarın ne güzel enerjiyle gidecektim okula. Gerekli miydi yani bu?
Yiaaa doğurgan Yoongi ♡_♡
Merhaba yavrularım
Ben yine gelmiş bulunmaktayım skjeejskdb
Lütfen bu hikayeyi okuyun, okutun, oy atın, yorum yapın artık Allah ne verdiyse
Bazı bölümler texting olacaktır.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your smell | taegi
Teen Fictiontaehyung x yoongi yarı texting smut, argo, 18+ , mpreg yan çift: jikook