Taehyung
Eve geldikten sonra, Yoongiyle yemek yemiştik. Daha sonra sırayla duş alıp, film izlemek için aşağı inmiştik. Bana sorarsanız ders çalışmak derdim ama, meleğim bugün biraz korkmuştu. O yüzden, o ne isterse onu yapacaktık.
Rastgele bir film seçip oynata bastım. Daha sonra, koltukta tam dibine oturup, "başıma masaj yapar mısın?" Diye sordum. İçtiği meyve suyunu kenara bırakıp parmaklarını saçlarımda gezdirdi.
İstemsizce gözlerimi kapatmıştım. O kadar huzur veriyordu ki elleri.
"Üniversiteyi nerede okumak istiyorsun?"
Göğsüne biraz daha yaslanıp, "Amerika'da" diye cevapladım. Sessiz kalışı dikkatimi çekmişti. Gözlerimi açıp, yüzümü ona döndüm.
"Canın sıkıldı gibi?"
Kafasını salladığında, gülüp minik bedenini kendime çektim. Anında kucağıma tırmandığında, kalçasından tutup iyice yerleştirdim.
"Sende gelirsin. İkimiz de orada okuruz." Dudağını büküp yüzünü diğer tarafa döndürdü. "Okumayı düşünmüyorsun galiba?" Kafasını iki yana sallayıp "Hayır. Ben evimin erkeği, çocuklarımın babası olacağım." Dedi.
O an yüzüme gerçekten hamile kalabildiği gerçeği çarpmıştı. İstemsizce gülümserken buldum kendimi.
"Sen nasıl istersen öyle olsun meleğim. O zaman üniversiteyi kazandığım gibi nikahı basıyorum ve seni de götürüyorum"
Ellerini bir birine çırpıp "olur ki" uzanıp dudağından öptüğümde, şok olmuş gözlerle bana bakıyordu. Minik bedenini kucağıma alıp, yatak odasına doğru ilerledim.
Başını boynuma sokup, "Bu ilkim" dedi kısık sesle. Yürümeyi durdurup, öylece bakakalmıştım karşımdaki merdivenlere. Daha sonra bir şey demeden odaya kadar ilerledim.
Kollarını boynuma sıkıca dolamıştı. Ya utancından, ya da heyecanından böyle yapıyordu. Ve her iki ihtimalde şeker komasına sokuyordu beni.
Bedenini yatağa yatırıp, ilk önce dudağına daha sonra boynuna öpücükler kondurmaya başladım. Bu onun ilkiydi. Ve korkutmak istemiyordum.
"Tae"
"Efendim, güzelim"
"Durumumu biliyorsun. Dikkat et olur mu?"
Kafamı sallayıp, kıyafetlerini çıkarmaya devam ettim.
Yoonginin son lafından sonra, İki üç saat durmadan sevişmişlerdi. Yoongi ilkinin gerçekten kalbinde yer edinen sevgilisine gittiği için mutluydu. Ama kısa sürede mutluluğunun son bulacağından habersizdi. Çünkü Taehyung o süre zarfında iki kez Yoonginin içine gelmişti.
Bu da kısa oldu...
Acaba ne tepki verecekler?
Neyse gidiyorum ben muaah
ŞİMDİ OKUDUĞUN
your smell | taegi
Teen Fictiontaehyung x yoongi yarı texting smut, argo, 18+ , mpreg yan çift: jikook