Fèt Don sa trè enteresan, m gen inèdtan la et medam yo trè oufff, men gen youn ki chita nan on ti kwen avèk 2 medam yo pa tèlman ouvè nan apatman an, yo poze men youn nan yo trè atiran li rele Anna, li gen bèl fòm kò epi ti bouch li trè palpab, zye'm tonbe nan zye'l, m souri, li souri, m'al kot Don ki se bon blòdè'm pou'm mande'l kèk enfo.
- Yo, m gen vue sou Anna oui, gen chanm ki lib .??
- oh oui, frè'm, ou konn kot kapòt yo ye deja
- Ah genlè sa se vyann nan vyann m'ap bay li.
- Degaje'w bro, Anna pa mal men'm, manzè gen anpil kraze sou li🤣🤣Nan pale anpil nou pa remake si Anna vin sou mwen puisque nou ap pale de li epi ap lonje dwet sou li, Li pwoche nou ak bruit mizik san okipe lòt moun li pran main'm epi'l fè'm signe pou'm swiv li, sanzatann nou antre nan on chanm apèn m fin fèmen pòt la li plake'm nan pòt la epi'l kòmanse pran lang avè'm, m vire'l m plake'l nan pòt la pou'm montre'l ke se mwen k'ap dirije, m kòmanse jwe ak lèv li, fè main'm sot nan bò senti'l rive nan kwis li remonte kwis li nan bò senti'm pandan m'ap pase main'm sot nan kwis li rive nan bò dèyè'l m fè ti tape'l, m dekole bouch mwen sot nan bouch li fè'l rive nan bò kou'l, genlè se pwen fèb li paske'm tande'l fè on jémisman sa pouse'm kontinye jwe ak bò kou'l karese'l ak lang mwen, fè ti mòde'l kite mak dan'm, ti jémisman ap sot nan bouch li detanzantan pandan m pote'l m pran 2 bò dèyè'l nan pla main'm, m depoze'l sou kabann lan m kòmanse retire ròb la sou li, li san soutyen ak on ti kilòt sèlman devan'm, m kanpe m'ap admire fò'm kò'l avèk on rega d'anvi, li jennen m fè'l ti kòmantè sou bote kò'l sa fè'l rouji, epi'm kòmanse karese'l depi nan kwis monte nan kilòt li, m plake bouch mwen nan on pwent tete'l san'l pa atann a sa, surprise la fè'l bay on ti jémisman m plake main'm sou kulòt li pou'm ap woule tèt krèk li ak tout kilòt la, antre tèt dwèt mwen anndan koko'l ak tout kilòt la tou mouye pandan lang mwen ap jwe ak pwent tete'l, m'ap pase lang mwen tout autour de pwent tete'l retounen su pwent lan pou'm ap fè ti mòde'l, souse'l, jwe avè'l, fè ti mòde pwent tete'l pandan dwèt mw ap fè ti va et vyen anndan koko'l ak tout kilòt la, retire dwet mwen pou'm al woule tèt krèk li, repenetre koko'l avè'l, m santi'l pakapab ankò...
-ssss....m.....vle......m....vle....plus....sssss....ohhhhhSan kite'l pale plus, m kòmanse desann bouch mwen sot nan pwent tete'l desann nan vant li, fè lang vire nan tout bò lonbrit li, pase nan senti'l, tout akote koko'l, laji 2 pye'l plus pou'm rive nan koko'l, chire kilòt la sou li pou'm tape lang mwen sou tèt krèk li, li tou met main'l nan tèt mwen pou'm kontinye sa m'ap fè a, kòmanse jwe ak tèt krèk li, Fè lang mwen vire touwon sou tèt krèk li, desann lang mwen nan mitan koko'l remonte nan tèt krèk li pase lang mwen tou piti, komanse souse tèt krèk li, pou'm ap pase lang mwen dousman su koko'l, pran tèt krèk li nan bouch mwen kòmanse tete'l, niche'l, souse'l pran'l a pleine bouch pou'm ap fè lang mwen danse avè'l 🤤pandan m'ap penetre koko'l ak 2 dwèt fè gwo va e vyen anndan'l avèk yo epi lang mwen ap ak tèt krek li m'ap souse'l, mòde'l, tete'l et niche'l, detanzantan m'ap dwate'l bien vit m'ap fè lang mwen pase touwon sou tèt krèk li..
- ouuyyyy....m pa.....ka..pab .... ankò....vin...banm....bwa...papiPa kite'l mande plus m leve m pran on kapòt nan on tiroir pandan sa l'ap pran bwa'm nan bouch li, li kòmanse ap fouye'l nan gòj li pandan m'ap chire kapòt la, m mete'l, li repran zozo'm nan bouch li l'ap souse'l m fè'l ranje kò'l pou'm pouse'l on pan kabann, m kòmanse ba'l ti tèt bwa'm li rale'm pou'm ba'l tout m pouse'l on premye pwent, m retire zozo'm m Mate'l sou koko'l m remete'l ak on main'm anba kou'l m rekòmanse ap pouse'l zozo, m pa pran tan m pouse'l on gwo pwent ak tout vitès, m kontinye ap mate zozo'm anndan'l bien vit, li ka fè alsiyis jan'l vle puisque mizik ap f bri deyò a, 2 main'm anba kou'l m'ap mate zozo'm fè'l rive nan plafon koko'l, l'ap grife ponyèt mwen,
- ssssss......ayyyyy .......papi........ ban'm.......bwam........yes........oh yessss........papi .......fuck......me......daddy......konyen'm.......du......pi.....sssss.....vit.....daddySa excite'm m'ap ale pi vit anndan koko'l m'ap konyen'l san menajman, m fè'l met on main nan tèt krèk pou'l ap woule tout tan zozo'm ap penetre anndan'l, m vire'l sou vant bese do'l pase 2 main'l dèyè do'l tankou prizonye pou'm ba'l on bakchat retounen ak menm gouyad la anndan koko'l gwo pwent, Anna renmen sa, alsiyis nou kòmanse pran ti chanm lan pou li, dlo koko'l ap koule, mwen tout sa'k nan tèt mwen se kontinye jouskake'm bouke..
-ayyyyyy......yesss......daddy.....ban'm.......tap......pini'm.......papi........slap....me.....OMG.....
Pa kite'l mande plus, bri pla main'm nan bò dèyè'l ak zozo'm k'ap fè bri nan koko'l sa excite'l plus.- pafff...sssss....pafff.....
- oh......yess.....m'ap......m'ap.....vini......papi ....oh .....ssss.....ayyyy......God Damn.....gad'on......zozo......Li voye m pa ba'l repos m kontinye ap pouse'l zozo, kenbe 2 bò senti'l pou'm ap konyen'l......juskake'm voye nan kapòt la nan on dènye pwent....
VOUS LISEZ
Mes petites histoires
Literatura KobiecaCe sont des histoires en deux langues..: Le Créole et Le Français Comme D'hab, je ne suis pas responsable de ce que vous lisez