Az ebéd (6.rész)

284 15 0
                                    

Zsuzsa szemszögéből:

Ma korán felkeltem,mert el akartam takarítani a szemetet a buli után.Láttam,tegnap,hogy a lányom és Manuel milyen jól elvoltak,ezért ma meghívtam ebédre!Nadinnak ez egy meglepetés lesz,mert nem tud semmit!Én nagyon örülnék neki,ha össze jönnének!Megyek beszélek Istvánnal!


----ÚJ SZEREPLŐ----

-István:

-49 éves 

-Nadin édesapja

-Irodai dolgozó

-Irodai dolgozó

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


-István!  -kiáltottam ki az udvarra a férjemnek

-Igen?

-Beszélni akarok veled,gyere kérlek!

-Hallgatlak!

-Láttam tegnap,hogy Manauel és a lányunk nagyon jól elvoltak,ezért meghívtam ebédre!Jó?

-Felőlem,legalább megismerem ezt a fiút!

-Oké,ennyit akartam csak!

-Megyek lenyírom a füvet!

-Rendben,én meg neki állok főzni!


Nadin szemszögéből:

Ma felkeltem az öcsém sírására,de nem bántam,mert már 9:00 volt.Felkeltem és elindultam Oliver szobája felé,hogy megnyugtassam!Kivettem a kiságyából és átvittem a saját szobámba,mert ott jó nagy az ágy és amíg kiválasztom a ruhámat el lesz.


A ruhám:

A ruhám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


A hajamat pedig csak felfogtam.Az öcsémmel a kezemben elindultam a konyha felé valami reggeliért.A konyhában anya állt és csinálta az ebédet,nagyon mosolygott,de nem tudom mi lehet az oka.

-Jó reggelt anya!  -köszöntem

-Jó reggelt kicsikéim!  -köszönt vissza

-Miért vagy ilyen mosolygós ma?  -kérdeztem

-Majd meglátod!  -mondta

-De anyaaa.  -mondtam kicsit idegesen

-Adj enni az öcsédnek! 

-Oké!


Beleültettem az etető székébe és nekiláttam a reggelinek.Egy sima egyszerű tojásrántottát csináltam.Amint kész lett beleraktam egy kicsike tálba az öcsémnek,magamnak pedig egy rendes tányérra.Megreggeliztünk és elmentünk sétálni Oliverrel.Út közben találkoztunk Manuellel.Olivér amikor meglátta nagyon örült!És hárman folytattuk a sétánkat.


-Hogyhogy erre sétáltál?  -kérdeztem Manueltől

-Anyukád meghívott ebédre!  -felelte

-Oh,akkor ez volt az amit nem akart elmondani nekem! 

-Ez egy meglepetés lett volna!

-Sajnálom,hogy elrontottam a meglepetést!   -amint ezt kimondtam,megcsókolt.

És mintha mi sem történt volna tovább sétáltunk.Az egyik oldalt Manuel ment,középen az öcsém és a másik szélén én. Oliver kezét fogva sétáltunk a játszó tér felé.Majd kb fél óra elteltével hazaindultunk.Otthon már meg volt terítve az asztal és középen a frissen sült hús volt.Miután mindenki befejezte az ebédet felhívtam a szobámba Manuelt.


Manuel szemszögéből:

Nadin szobája gyönyörű,úgy ahogy ő is!Délelőtt a játszótérre menet megcsókoltam,azt hittem vissza fog utasítani,de kellemeset csalódtam.Az öccse pedig elképesztő cuki!Nagyon boldog volt,amikor meglátott.Nem hittem volna,hogy egy kisfiú így fog szeretni!

-Nadin...  -szólítottam meg

-Igen?

-Ez most nagyon fura,de ezt már a házi buliban el kellett volna mondanom,de nekem nagyon tetszel!  

-Ez komoly?  -kérdezte

-Igen!

-Hát...nekem is nagyon tetszel már elég régóta...szóval akár...

-Szóval szeretném feltenni a kérdést,leszel a barátnőm?   -kérdeztem kicsit zavarodottan

-Persze!  -felelte és megölelt!

-Szeretlek! -mondtam

-Én is!Figyelj nem megyünk ki az étkezőbe?  -kérdezte

-De persze!



Nadin szemszögéből:

-Anya,Apa szeretném bemutatni a barátomat!

-Tudtam én,hogy ez lesz!  -mondta apa

-gratulálok nektek kicsim! -mondta anya

-jeeeee  -kiáltott fel az öcsém,mire mindenki nevetni kezdett!

-Ennyit szerettünk volna,vissza megyünk a szobámba!

-Okés!Az öcsédet nem viszitek magatokkal?-kérdezte anya

-Ha akar jöhet!Öcsi,van kedved jönni?

-Igen!  -felelte Oliver


Felvettem és a szobám felé vettük az irányt.Beszélgettünk és játszottunk Oliverrel. Nagyon gyorsan ment az idő!Beesteledett és Manuelnek haza kellett mennie.Kikísértem,majd lefürödtem és video chateltünk még Manuval.


A pizsamám:

A pizsamám:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Egészen 1:35-ig beszélgettünk.Ha vele beszélek olyan hamar telik az idő!Miután leraktam a telefonom és lekapcsoltam az összes lámpát elaludtam.


--------MÁSNAP-------





Sziasztok!Ez lett volna a 6.rész!ez egy kicsit hosszabb lett,mint a többi,remélem tetszik nektek.Terveim szerint hamarosan folytatás!Puszi:

Szinti

Fiúk a színpadon 2.story (Manuel és Peti ff) (BEFEJEZETT)Where stories live. Discover now