A buli és a telefonszámcsere (2.rész)

562 14 0
                                    

Manuel szemszögéből:

Gondolat:Ma elmegyünk a srácokkal egy szórakozóhelyre,iszogatunk,csajozgatunk,biztos tök jó lesz!


Manuel:Srácok!Akkor indulhatunk?

Milán:Mehetünk!

Bruno:Kész vagyok,mehetünk!

Laci:Én is kész vagyok,indulásra fel!

Peti:Let's goooooo!

Manuel:Induljunk és b@sszuk szét a helyet!


Amikor odaértünk egyből a bárpulthoz siettünk kikérni a piát,amikor a pultról elvettem a piát nekimentem egy lánynak, és persze az egész rá borult!

-Ne haragudj,nem direkt volt!  -mondtam

-Semmi baj,amúgy sem tetszett ez a ruha!  -mondta a lány és mosolyogva elment

Visszamentem a srácokhoz,akik egyből kíváncsiskodtak mi történt,elmeséltem nekik és az mondták keressem meg a lányt!Kb 10-15 percig kerestem,de nem találtam sehol,ezért Peti felment a dj-hez és bemondatta a következőt:

,,Keresünk egy lányt Manuel barátomnak,akit egy fél órája telibe borított piával"

Nem is kellet sok idő a lány felbukkant a tömegből,gyönyörű volt!Telefonszámot cseréltünk és haza indultunk!


---------M-á-s-n-a-p---------

Másnap igazából nem csináltam semmit,mert megmondom az őszintét kicsit másnapos voltam,de délután felhívtam a lányt és találkozót beszéltünk meg!Egyébként Nadinnak hívják és 19 éves.A találkozó a közeli kávézóban lesz holnap 15:00-kor.Remélem nem kések el.Jut eszembe Petiéket is fel kéne hívni elújságolni a nagy hírt!




Nadin szemszögéből:

Gondolat:El sem hiszem,hogy Manuel elhívott találkozóra,vajon tetszem neki?Mindjárt felhívom Szandit a legjobb barátnőmet és elmondom neki,szerintem írtó pipa lesz,mert Manuel nagy szerelme azóta amióta szerepelt az X-faktorban.Valami ruhát is kéne vegyek a találkozóra,mert nem szeretnék egy csúnya régi göncbe odaállítani.Szóval ma elmegyek vásárolni,mindjárt szólok anyának és remélem,hogy elvisz.



Új szereplő:

Zsuzsa:

-Nadin édesanyja

-45 éves

-családanya

-családanya

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.


Zsuzsa:Szia kicsim!Hogy hogy ilyen boldog vagy?

Nadin:Mert képzeld el anya,tegnap voltam bulizni és az énekes Manuel nekem jött és telefonszámot cseréltünk és holnap találkozunk is!

Zsuzsa:Hát ez szuper!De azért légy óvatos!

Nadin:Persze anya!És nem akarnál elvinni vásárolni valami csinit holnapra?

Zsuzsa:De persze,kb fél óra múlva jó?

Nadin:Persze!

Zsuzsa:El kell még mosogattnom meg rendet rakni,majd szólok ha mehetünk!

Nadin:Oké,köszi anya!





Sziasztok!Ennyi lett volna a 2.rész.Remélem ez is elnyeri a tetszéseteket!Puszi:

Szinti

Fiúk a színpadon 2.story (Manuel és Peti ff) (BEFEJEZETT)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang