Manuel szemszögéből:
Oliver szobája felé vettük az irányt,hogy megnézzük mit csinál.Nagyon aranyosan játszott a kisautóival.Csatlakoztunk a játékhoz,majd megunta és kiment Zsuzsához és Istvánhoz.Akik tv-t néztek.Mivel az iskolában szünet volt,ezért Nadinnak nem kellett mennie sehova,és a szülei azt mondták,hogy ők elmennek Nadin nagyszüleihez,ezért egyedül lesz otthon.Azt is mondták,ha akarok maradhatok,erre a pár napra,hogy a lányuk ne legyen egyedül!Persze nagyon boldogok voltunk!Nadin már rengeteg programot kitalált,szóval unatkozni nem fogunk.A szülei összepakoltak és elindultak Győrbe Nadin nagyszüleihez,mi pedig ketten maradtunk a hatalmas házban.
-Mit csináljunk? -kérdezte Nadin
-Nem tudom.Neked van ötleted? -kérdeztem vissza
-Filmezünk?
-Persze! -vágtam rá
-Csinálok popcornt és mehetünk,de amíg berakom a mikróba légyszíves kapcsold be a tv-n a netflixet! -mondta és mosolygott
-Értettem úrnő! -mondtam és én is nevetni kezdtem
Az Eufóriat néztük.Amit én már egyszer végignéztem,de nem baj,mert most legalább nem egyedül kell végignéznem! Kb 19:30 lehetett amikor befejeztük a sorozat nézést és elindultunk vacsorázni a közeli étterembe.Gyalog mentünk,mert kb 1 km-re volt Nadinék házától az étterem.
Nadin szemszögéből:
Elindultunk abba az étterembe,ahol apa dolgozik.Út közben csináltunk egy képet is,mert streaks-et kell küldeni:
A nap már kezdett lemenni,elképesztően gyönyörű látvány volt!Megvacsoráztunk és elindultunk haza.Szokás szerint folytattuk a sorozatunkat.Aznap igazából még elmentünk lefürödni és elaludtunk.
----Másnap----
Másnap Manuel telefon csörgésére keltem.Peti hívta,találkozni akart az én szerelmemmel,de Manuel elmondta neki mi a szitu,mármint hogy anyámék elutaztak és ketten vagyunk csak,ezért Peti kitalálta,hogy menjünk át hozzájuk és bulizgassunk.Beleegyeztünk és délután át is mentünk.Ott volt ugyebár Peti és Milán,mivel náluk fogunk bulizni.Rajtuk kívül ott volt még Bruno,Laci,Vini,Szofi,Sára,Szandi és mi.Nagyon jól elvoltunk,aztán Peti kitalálta,hogy felelsz vagy merszezzünk.Persze mindenki beleegyezett,ezért el kezdtünk játszani.
Peti:Szofi felelsz vagy mersz?
Szofi:Felelek!
BẠN ĐANG ĐỌC
Fiúk a színpadon 2.story (Manuel és Peti ff) (BEFEJEZETT)
FanfictionSziasztok!Egy újabb alkotással érkeztem hozzátok,a Fiúk a színpadon 2.évadával.Remélem ez is annyira fog tetszeni,mint az előző.Az 1. évadban inkább Milán volt az előtérben,ebben viszont Manuel lesz.Szóval nem is húznám tovább a szót kezdjünk bele!