A koncert (12.rész)

218 16 0
                                    

-----A--koncerten-----

Amikor oda értünk,Peti és Milán lepakoltak és  már mentek is a színpadra!A közönség ordított.Először az új dalukat az "Úristent" kezdték el énekelni,majd miután elénekelték Peti bemondta a mikrofonba a következőt:

-Most köszöntsük a színpadon Nadint!

Bevallom az őszintét nagyon meglepődtem,de amint bemondta,felhúzott a színpadra,a közönség üvöltött.Hallottam,hogy valaki kérdezte,hogy Peti ő az új csajod?Kicsit fura volt Milán és Peti mellett állni a színpadon.Elkezdtek újra énekelni,majd amikor a számnak vége lett Peti oda jött hozzám és megcsókolt.Volt egy óriási probléma,hogy az egészet élőben közvetítették,és Manuel valószínűleg nézi,mert mondtam neki,hogy eljövök a fiúkkal!Nagyon mérges lesz!Bár most én is mérges vagyok Petire,mert elmondtam neki már egy párszor,hogy nem akarok tőle semmit sem!

Amint megtörtént a csók lerohantam a színpadról,de Peti utánam jött,mivel elég ideges voltam rá kiabáltam:

-MOST HAGYJ BÉKÉN KÉRLEK,MEGBESZÉLTÜNK VALAMIT,AMIT TE NEM TARTOTTÁL BE!NAGYOT CSALÓDTAM BENNED PETI!!!


Rohantam a telefonomért,hogy felhívjam Manuelt és elmagyarázzam neki ezt az egészet.Hívtam,és vagy száz üzenetet hagytam neki,de egyikre sem válaszolt!Nagyon szégyenlem magam,tudtam jól hogy ez lesz és mégis belementem!Akkora hülye vagyok!Amikor leszidtam magam csörgött a telefonom,Manuel volt az.


------Manuel------

-Szia!  -köszöntem

-Szia!  -köszönt vissza

-Figyelj...tudom,hogy mit akarsz mondani,nem az én hibám volt!És nagyon megbántam

-Nekem most időre van szükségem,de majd ha kitaláltam mit akartam,majd hívlak!

-Rendben.Szeretlek!Szia!

-Szia!

-----HÍVÁS-VÉGE-----


Nem tudom,mi a franc baja van Petinek, és hogy miért akarja tönkre tenni a kapcsolatomat Manuellel!De most kiderítem!Remélem hamarosan vége lesz a koncertnek,mert most nagyon mérges vagyok Petire!


-----A-koncert-után-az-öltözőben-----

-Mégis mit képzeltél?  -förmedtem rá

-Nyugodj le kérlek!  -próbált nyugtatni

-Szerinted hogy tudnék lenyugodni,amikor most szakított velem Manuel?!  -mondtam kicsit már kiabálva

-Oh...sajnálom,én nem akartam!

-Ha jót akarsz magadnak és nekem,akkor elfelejtjük egymást!

-Nem,azt én nem bírnám ki!

-Mégis mit akarsz tőlem?

-Azt,hogy az enyém legyél!

-Ha azt akarod,hogy szóba álljak veled,akkor beszélj Manuellel!

-Holnap felhívom,de csak a te kedvedért!

-Köszönöm!


-A kocsiban hazafele elaludtam és nagyon különös álmom volt.Peti énekelt nekem:

"Mondd-mondd mért vagy még ilyen?

Meg-meg fájdítod szívem!

Ez-ez nem kell már nekem!

Nézd-nézd mit tettél velem

(Nem látod,hogy szenvedek)..."

Aztán felébredtem,mert megállt a kocsi,azt hittem,hogy Manuel lakásásba visznek haza a fiúk,de nem így volt,mert náluk kötöttem ki!


-----Másnap-----

Sajnos ez az utolsó nap a szünetből,mert vissza kell mennem az iskolába,remélem Petinek sikerül beszélnie Manuellel!neki kell állnom tanulni is,mert hamarosan érettségizek és,hát valljuk be nem sokat tanultam még eddig rá!

Én tanultam,amikor Peti jött a nappaliba nagy vigyorral a száján,ami azért elég feltűnő volt,ezért meg is kérdeztem,hogy mi történt vele!Azt felelte,hogy beszélt Manuellel és megbocsájt,de mint pár már soha nem leszünk együtt,csak barátok leszünk!Nekem így is jó,mert az a lényeg,hogy meg tudtuk beszélni!Van egy kis probléma,így hogy csak barátok vagyunk Manuellel,Peti rám fog hajtani!És így még inkább nem fogom tudni levakarni magamról!Szerintem a nap 24 órájában a nyomomban lesz!Na mind egy,össze pakoltam a cuccaimat és haza indultam,mert sajnos holnap suli!Juhé!Kicsit már vártam egyébként!Otthon vettem egy jó forró fürdőt és nekihasaltam a tanulásnak,mert nem szeretnék megbukni az érettségin!Egyébként csecsemő és kisgyermek gondozónak tanulok,jövőre terveim szerint már a kórházban fogok dolgozni!Aminek nagyon örülök,mert egy csomó cuki kisbabát láthatok majd!






Sziasztok!Tudom nagyon hirtelen lett vége ennek a résznek,de remélem attól ,még tetszett!Ez lett volna a 12. rész.Hamarosan kövi,addig is puszi:

Szinti

Fiúk a színpadon 2.story (Manuel és Peti ff) (BEFEJEZETT)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora