Keď som sa zobudila, pán Diggory mi povedal, že Cedric išiel na rannú prechádzku, tak som si myslela, že skúsim nasledovať jeho stopy a možno ho nájdem.
Keď som vyšla zo stanu videla som jeho šľapaje. Išla som ich smerom až som prišla na rázcestie.
Stopy jeho topánok sa mi strácali keď sa miešali so stopami množstva iných čarodejníkov.
Nakoniec som ho nenašla, ale vôbec mi to nevadilo.
Videla som všelijaké druhy stanov a čarodejníkov z celého sveta. Boli tu naozaj rôzne druhy stanov, vlajok a rôzne typy ľudí. Boli tu čarodejníci všetkých farieb pleti či vlasov, taktiež ako aj výšok a tvarov. Boli tu malé deti, i starí ľudia. Všimla som si ze etnika čarodejníka určuje aj približný vzhľad jeho miláčika.
Po asi pol hodine kráčania som videla, ako Harry a Ron mi ušli naproti. Všimla som si ich až keď mi mávali. Teda, Harry a Hermiona, Ron len niečo povedal Harrymu a prevrátil očami. Videla som, že ma nemá ani trochu rád. Nevedela som z akého dôvodu. Aj keď nie som zvyčajne milá, na nich som sa snažila byť od začiatku. Z jednej strany aj kvôli môjmu otcovi - aby ho tí dvaja neznenávideli ešte viac. Hlavne som však nechcela vstúpiť do zlého vzťahu s Harrym.
Hermiona bola s nimi tiež a to ma rozosmialo, veď som vlastne nevidela iné dievča, odkedy som prišla zo školy.
„Dobré ráno, Aminia." Povedal Harry a taktiež aj Hermiona.
„Ránko." Odpovedala som s nie tak širokým úsmevom.
„Dobré ráno Emília." Povedal Ron po tom, čo ho Harry šťuchol lakťom do ramena.
„Kam smerujete?" Povedala som, rozmýšľajúc, či som jediná, kto kráča bez konca. Teda koniec som mala, naspäť v našom stane.
„Potrebujeme vodu na čaj, čo ty?" Povedal Harry a ja som opäť myslela na sladkú vôňu.
„Len sa tak prechádzam." Povedala som, snažiac sa nemyslieť na Cedrica.
„Z kadiaľ máte vodu? Nevidel som, akoby pán Diggory alebo Cedric išli po vodu a nezdá sa mi, že ste si niečo doniesli, aby ste do toho nabrali vodu."
„Áno, ohľadom toho. Ukážem ti to neskôr, ak je to v poriadku. Nechcem hľadať pozornosť neposedných očí."
Súhlasili, tak sme sa išli len tak prejsť a spoznať sa lepšie. Chcela som ich poznať nie ako Zlaté Trio alebo ako slávneho Pottera a jeho partu, ale jednoducho ako môjho brata a jeho kamarátov.
„A čo tvoji rodičia, Hermiona?" už dávno som vycítila, že sú muklovia, ale chcela som o nich vedieť viac, tak som nepovedala nič.
„Ach, oni? Sú muklovia. Pracujú ako zubári, vieš čo to je? Alebo ti to mám vysvetliť-?" Povedala, ale ja som ju nenechala dopovedať. Dosť podráždená z jej názora o mne.
„To, že môj otec je Seveus Snape, zo mňa nerobí hlúpu čistokrvnú čarodejnicu. Áno, viem, kto sú to. Sú to zubný lekári." Povedala som šokujúc všetkých.
„Takže ty nie si čistokrvná?" spýtal sa Harry. Vyzeral prekvapene akoby čakal že všetci čistokrvní sú zlí a krutí čarodejníci.
„V prvom rade, dokonca aj môj otec je polovičný a moja matka je muklorodená. Takže nie, nie som čistokrvná." Povedala som trochu nahnevaným hlasom, pretože Harry to povedal, ako keby čakal, že ním budem, že som krutá a najradšej by som mučila ľudí od rána do večera. Ale veď predsa aj ten jeho ryšavý priateľ je čistokrvný, no nie?
O pár minút sme išli okolo niektorých mojich spolužiačiek.
„oh regarde, c'est encore la copine de Diggory. Je ne peux pas croire qu'il soit encore avec une fille aussi laide."
VOCÊ ESTÁ LENDO
Lost Grindelwald (SK HP FF)
FanficAminia Snapová. Sestra chlapca, ktorý prežil. Dcéra učiteľa na Rokforte. No Čo ak jej celý život bola lož? Čo ak jej matka nebola to čo si mysleli? Bude mať šťastný koniec? Ak áno, s kým? Chcem len povedať, že tento príbeh nebol vytvorený pre peňaž...