Jungkook marketten kahvaltılık bir şeyler alırken yüzündeki sırıtmayı durduramıyordu bir türlü.
Aklına sürekli dün gece yaşadıkları geliyordu. Taehyung'un şapşallıkları. Onu zorla öpmeye çalışması. Bunlar bir film şeridi gibi gözünün önünden geçiyordu.
Ölüyor muyum amk diye düşündü birden. Ama sonra yaşadıklarının gerçekliğiyle tekrar sırıtmaya devam etti.
Gecenin öncesinde her şey durağan ilerlemişti. Taehyung'un kankileriyle tanışmış ve hepsini çok sevmişti. Onlar ona karşı biraz tuhaf davranmıştı ama pek de önemsemedi. Çünkü kendi arkadaşları da böyle tuhaftı.
Ne olduysa bu yarım akıllıların içki içmeye başlamasıyla olmuştu. Sanki hiç içki görmemiş gibi saldırmışlardı. Sonrasında da hepsi bir yere yığılmıştı. Yoongi hariç. Ona hiçbir alkol etki etmiyordu.
Yoongi Jimin ve Namjoon'la ilgilenirken Jungkook Taehyung ile ilgilenmişti. Tuvalete götürdüğünde kucağına düşmüştü Taehyung. Öyle güzeldi ki. Gözlerini alamamıştı onun güzelliğinden.
Kendini sorgulamaya başlamıştı adeta. Neden böyle hissediyorum. Neden şuan onu öpmek istiyorum diye düşünmeden edememişti ki tam o sırada Taehyung üstüne kusmuştu. Ne de romantik bir an değil mi?
Sonrası da malum eve geçtiler ve Taehyung'un şapşallıklarıyla uğraşıldı. Ama bu şapşallıklarım bir tanesi vardı ki Jungkook'u deli edecekti neredeyse.
Kusmuklu pijamalarını değiştirirken bir anda saçlarından çekip Jungkook'un dudaklarına yapışmıştı. Jungkook kendini geri çekmek istese de buna müsaade etmemiş ve kafası geriye düşüp uykuya dalana kadar devam etmişti.
Yaşadığıyla şoka uğrayan Jungkook bir süre donup kalmıştı. Sonra o da az önce kendisini deli gibi öpen adamın yanına kıvrılıp uykuya dalmıştı.
1 hafta sonra
3 idiots
jungkook: Beyler
Yardımınıza ihtiyacım var
Bu işin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum
hoseok: Noldu lan
jin: Noldu
jungkook: Ben sanırım Taehyung'dan hoşlanıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
wrong number | taekook
FanfictionGeceyi birlikte geçirdiği kişi ona yanlış numara verince kendini Jungkook'a yazarken bulan Taehyung. //texting//