[Část-1] Můj začátek v BO.

46 3 2
                                    

[Před 1dnem]
"Jmenuji se Tomáš White, je mi 33 let a do nadace jsem vstoupil přesně před 1 rokem, celý tento rok jsem se vypracoval na Přístupovou Hodnost-2 a přesně před..3 hodinami a 30 sekundami jsem odevzdal svojí přihlášku na Bezpečnostní Divizi."

[Současnost- Neděle 15:00]

Ležel jsem ve svém pokoji číslo-2159, a pročítal jsem si základní bezpečnostní manuál co dělat v případě prolomení zadržení daných SCP. Docela jsem měl potřebu vědět vše do detailu, a to není nic čemu byste se měli divit když pracujete zrovna tam kam jsem se dostal já. 

Po chvíli co jsem dočetl část-12 jsem uslechl kroky a bůh ví proč jsem sahal pro nůž ukrytý pod postelí. Ale pak jsem se nůž zase pustil..."To nezní jako kroky S.C.P.." pomyslel jsem si. A měl jsem pravdu, ve dveřích se objevil muž s baretem takové tu často nevidíte.

"Zdravím tě, prošel jsi svojí přihláškou na Bezpečnostní oddělení, měl jsi 50 bodů z 50 a to se tu často nevidí." řekl muž.
"...Dobré odpoledne?" odpověděl jsem mu.
"Ach, já se ti nepředstavil, omlouvám se, Moje jméno je Kapitán Masl a jsem z Bezpečnostního oddělení."
"Moje jméno je-" v tom mě přerušil.
"Tvoje jméno je Tomáš White je ti 33 let, nebo ne?"
"A-Ano to jsem já." odpověděl jsem.
Kapitán se podíval na mojí postel kde viděl otevřený manuál na straně 56.
"No, Jak se tedy má zachovat příslušník Bezpečnostního oddělení když se prolomí zadržení SCP-049?" zeptal se mě kapitán
"Členové Mobilních Úderných Jednotek by měli přinést levanduli a postupně tím nalákat SCP-049 zpět do jeho zadržovací místnosti, členové Bezpečnostního oddělení by měli hlídat Cely Třídy-D." odpověděl jsem.
"No, z tebe něco bude...Tak pojď zamnou."
Kapitán se otočil a odešli jsme do Sektoru-2

[Po 7 dnech]
Dokončil jsem svůj náborový tréning a Kadetskou orientaci, čímž jsem teď Strážný. Po zítří bych měl mít první den služby...

[Pokračování příště, očekávejte příští týden]

Doufám že jse vám aspoň takto krátká kapitola líbila. Příště se určitě zaměřím na delší kapitolu která nebude tak nudná.
Určitě si budu vážit každého jediného komentáře, nebojte se napsat co bych mohl zlepšit a nebo co se vám naopak líbilo.


S.C.P - Moje působení v NadaciKde žijí příběhy. Začni objevovat