[Po 2 měsících]
[První zápis z deníku zaměstnance Tomáše Whita]
"J..já nevím co se děje ale někdo nebo něco mě sleduje, a to dost dlouho a cítím se podivně...Na to abych si zašel k psychiatrovi nebo něčemu takovému...to se často i bojím vyjít ze svého pokoje. Jo..ptal jsem se pár chlapů od nás z Bezpečnostního jestli na začátečních rocích pracování v BO je někdo nesledoval nebo tak nějak...to se mi jenom vysmáli že jsem podivín.."
[Konec zápisu][Po 2 dnech]
Jako už 3 měsíc jsem se probudil s nervozitou a rozpačitostí, šel jsem se rychle umýt a pak jsem se oblékl do mého oblečení a šel do zbrojnice.
Když jsem do zbrojnice došel chlapi mě uvítali "Hele to je on. Ahoj ty sledovanej podivíne!" jen jsem šel dál ale v tom sem uslyšel někoho koho jsem skoro nikdy mluvit neslyšel.
"Máte s nim nějakej problém?" Řekl muž který doteď hrál karty s Kapitánem o to kdo dneska zaplatí oběd.
"Hele, on je divný...ale s tebou žádnej problém nemám takže laskavě vypadni.." odpověděl jeden z těch co na mě pořvával, myslím že jse jmenoval Boris.
"Pokud si pamatuješ...tak tohle se už jednou dělo nebo ne? Chceš abych udělal to co před 9 lety, no?" řekl muž...myslím že to byl Poručík a přitom držel v ruce vysílačku.
Boris si něco zamumlal o s tou svojí partičkou odešel do jídelny.
"...Děkuju." Řekl jsem Poručíkovi.
"Nemáš zač, jsem Poručík Přemysl Vrabec." Řekl Poručík a podal mi ruku
potřásli jsme si rukou
"Tomáš White...Strážný." odpověděl jsem mu.
"Budu hádat, řekl jsi jim že máš pocit že tě někdo sleduje viď?" řekl poručík.
"Jak to víte?"
"Před 9 lety jsem byl na tom s tajtěma stejně...řekl jsem že mě někdo sleduje a oni ze mě dělali podivína..." řekl poručík.
"A co se s nima stalo...a proč jsou nižší hodnost než vy?"
"Byli nahlášeni Etické komisi a vyslícháni...a pak byli následně Suspendováni na 2 roky." řekl Poručík
"A vás někdo sledoval, a kdo?" zeptal jsem se naléhavě.
"No..nejspíše-" poručík nedokončil svojí větu protože ho přerušil rozhlasPozor, SCP-173 uteklo ze své zadržovací do oblasti cel Třídy-D, Mobilní Úderné Jednotky a Bezpečnostní oddělení prosím okamžitě reagujte.
Popadl jsem svojí P90 a vyběhl za zbytkem lidí kteří běželi do Cel Třídy-D.
Přišlo mi zvláštní že..některé z Bezpečnostního oddělení nepoznávám, a to vůbec.
"Ale co, třeba jsou z jiného oddělení." řekl jsem si v duchu
Když jsme doběhli do Cel Třídy-D byl to..masakr, SCP-173 postupně zabíjelo Třidu-D která proti tomu postupně tasila zbraně které byli skoro lepší jak ty naše, dokonce někdo měl RPG-7.
Mezitím co Bezpečnostní se chtělo nějak vypořádat s Třídou-D která byla dost obrněná, Úderné Jednotky se snažili SCP-173 nalákat do Zadržovací klece.
Po 30 minutách to bylo ukonce, Třída-D měla nařízený 2denní Lockdown.
Když jsem dorazil do zbrojnice ozval se rozhlas.
SCP-173 bylo úspěšně zadrženo, Třída-D byla úspěšně specifikována.
Počet ztrát:
2 Členi Mobilních Úderných Jednotek-Zabiti Třídou-D v boji.
7 Členů Bezpečnostního Oddělení-2 zabiti SCP-173, 5 Nezvěstných
30 Členů Třídy-D-25 Zabitých SCP-173, 5 zemřelo v boji.
Zbytek informací klasifikována do Přístupové Karty hodnosti-4.
Celkové ztráty: 39 mrtvých.
Všechny testy pro SCP-173 na následující 4 dny vyžadují nadhled a souhlas Etické Komise, Hlavu výzkumu a Informační Agentury.
Konec rozhlasu.
Děkuji vám za čtení další kapitoly!
Pokud se vám moje tvorba zatím líbí, byl bych rád za jakýkoliv komentář ohledně názoru, oprav, a nebo co bych mohl napsat příště.
Příští kapitolu očekávejte tento nebo příští týden.
ČTEŠ
S.C.P - Moje působení v Nadaci
Ciencia FicciónTato rádoby kniha má být věnována právě fanouškům S.C.P. Příběh popisuje muže jménem Tomáš White a pracuje v nadaci S.C.P v základně-54. Všechna práva jsou vyhrazena účtu morce_cz.