Deel 4✨

792 7 0
                                    

'Ik zet snel m'n Playlist op en zo zingen we lekker mee met de liedjes. Totdat....'

Ik geef een grote kreun. Matthy kijkt me verbaasd aan, en ik hou het niet meer die pijn, de tranen staan in mijn ogen en Matt ziet het en rijd snel naar het dichtstbijzijnde tankstation. Hij stapt uit en loopt naar mijn kant toe en zakt door z'n knieën en vraagt wat eraan de hand is, ik kan niet praten het doet zoveel pijn! I ik heb  buik   pijn zeg ik heel traag. Ongesteld? Vraagt Matt. Ik knik. Ag meisie toch, ik haal ff wat drinken en eten voor je wacht ff. Ik knik weer en laat de stoel een beetje achterover zakken dat helpt al iets, Matt is al snel terug met een flesje water, een appel en een reep chocola. Hier wat water en een reep chocola, of heb je liever een appel? Doe maar die reep weet ik moeilijk uit te brengen. Ik drink en eet wat en ondertussen zijn we bijna thuis. Als we thuis zijn loop ik meteen door naar Matt z'n kamer.

Matthy's pov:
Als Emma meteen doorloopt maar mijn kamer kijkt Robbie me aan, en vraagt wat is er met haar aan de hand wat heb je geflikt? Euhmm vraag het d'r zelf maar, maar ik heb niks bij d'r gedaan echt niet! Maar ehh ik ga ff een video editten zeg ik en loop naar m'n kamer. En daar ligt Emma huilend op bed, ik trek d'r omhoog en geef d'r een knuffel ik voel dat ze me stevig vastpakt ze had dit nodig en ik ook.... Als we uit de knuffel komen kijken we elkaar aan, en onze hoofden zijn dichtbij elkaar. Zou ik....

Robbie's pov:
Matt en Emm zijn naar de Starbucks maar als ze terug komen loopt Emma meteen door naar Matt z'n kamer zonder iets te zeggen of kijken. Ik vraag wat eraan de hand is en Matt zegt dak dat zelf moet gaan vragen. Ik ga zo wel ff bij d'r kijke Matt is nu aant editten en dan moe je em nie storen. Ik loop naar de buiten en pak een biertje uit het krat.

Oeh spannend cliffhangertje wel hoorr, zouden Matt en emma wat gaan doen in die kamer 😱😏

Je Zou Maar Het Zusje Zijn Van Robbie. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu