Deel 8✨

710 7 5
                                    

Emma's pov:
Heee boys roep ik als de bankzitters binnen komen lopen. Heeyyy emm! Zegt iedereen terug. Hoe ist bestieee? vraagt koen. Haha goed hoor koentjeee kmag morgen weer naar huis en ik heb hier de afgelopen 3 dagen met het beste vriendje doorgebracht dus. Haha okee toppie juultje vroeg ookal wanneer je weer nou huis zou komen dus dan kan ik morgen zeggen. Haha jaaa! Ja ligt eraan of alles dam goed is zegt Matt bezorgd. Matt alles is geod ik voel me goed dus. Zeg ik. Ja dat zeiden ze bij..... En toen bleef het stil. Bij wie zeiden ze dat ook? Vraag ik voorzichtig. Matt loopt de kamer uit. Matt! Roep ik. Ik stap uit bed en wil achter hem aanlopen, maar dat mag niet van Raoul. Raoul laat me los! Roep ik. Nee Matt moet ff alleen zijn. Ik ben zijn facking vriendin Roel, hij heeft mij gesteund dus nu ik hem! Roep ik huilend,het word me allemaak even teveel en Rob tilt me op en legt me op bed. Godverdomme rob laat me naar Matt gaan! Nee Emma jij bent nu even te zwak! Oké tyf da ook allemaal maar op want dan ben ik ook te zwak 9m met jullie te praten! Schreeuw ik nu huilend. De jongens kijken me verbaasd aan, maar lopen dan wel weg. Ik huil heel hard ik hoor naast me een piep en die word steeds hoger. Matt komt binnen gerend, hey Emma rustig maar het komt goed zegt hij rustig maar orch ook weer paniekerig,hij zegt nog een paar lieve dingen en daar wordt ik rustig van. Matt ik wil niet meer. Zeg ik dan. Ik zie dat hij schrikt. Ik bedoel dat ik hier weg wil Matt niet dat ik dood wil! Dat denk ik niet meer! Hij kijkt blij maar dan weer serieus. Niet meer? Je hoeft het niet te zeggen hoor.  Mm een kut jeugd, oftewel gepest worden en in die tijd ligt je pa ook nog es int ziekenhuis. Ma wat was er dan met jouw Matt, jij hebt mij geholpen dus ik wil nu jouw helpen!

Matthy's pov: Mm oké dan, mijn euhm *zucht* mijn vriendin en zoontje zijn hier overleden. Ik zie dat Emma schrikt en tranen in d'r ogen krijgt. Het spijt me Matt,zegt ze zachtjes en voorzichtig. He het is niet jouw schuld zeg ik dan. Nee dat dan misschien niet maar ik lig hier en het brengt bij jouw weer herinderingen op en dat is voor jouw heel kut en en en. Rustig maar emm ik ga naast haar liggen en aai wat door haar haar. Ik hou nu can jouw emm. Zeg ik. Ik ook van jouw zegt ze en ze legt haar hoofd tegen mijn borst. Matt, hoe heette je vriendin en zoontje dan eigenlijk als ik vragen mag? M'n vriendin heette jasmijn en mijn zoontje heette Noa. Wel leuke namen zegt ze wat is er eigenlijk gebeurd? Ze zijn beide overleden tijdens de bevalling. Ag schat toch zegt ze en ze geeft me een kus. Ik kus haar terug en ga door naar haar nek. Matt je weet dat we in het ziekenhuis zijn hé. Zegt ze giegelend. Jaa maar ik heb nu zin in jouw zeg ik terug. Dan heb je pech je moet op morgen wachten! Zegt ze.

Next day en emma is ondertussen weer thuis.

Cringe stukjee🙈🥵

Matthy's pov:
Emma ligt op de bank en voorderest is er niemand thuis, ik til d'r op en ze slaat haar benen om mij heen ze geeft me onderweg naar mijn kamer mij kusjes in m'n nek waar ik van geniet, ik gooi haar op bed en begin dan ook haar nek kusjes te geven en zet ook 1 zuigzoen in haar nek. Moest dit nou weer Matthias Maarten het Lam?! Zegt ze lachend. Haha ja. Ik ben ondertussen bij haar hemdje aangekomen. Ja nu is het genoeg he Matt hup omdraaien jij. Ik draai me om en doe m'n shirt al uit. Ze geeft me kusjes en zet op m'n borst een zuigzoen. En ze gaat door met kusjes geven tot m'n spijkerbroek rand. Ik trek haar topje uit en ook mijn broek ze trekt zelf ook haar broek uit. We staan allebei nu in ons ondergoed. Maar ook dat is snel uit. Ik ga in haar en laat haar wennen en ga dan heen weer totdat we allebei klaar komen. We liggen nog wat na te hijgen op bed. Jemig je bent echt goed emm! Zeg ik. Dankje denk ik. Zegt ze onzeker. Hey niet zo onzeker doen. Zeg ik dan. Matt.... Dit was m'n eerste keer. Zegt ze beschamend. Wat! Ik vlieg zowat overijnd. Sorry Matt zegt ze. Nee geeft niet, maar ik heb je dus ontmaagd? Ja zegt ze glimlachend. Oké euhmm ja.
Zullen we gaan douchen en weer naar de woonkamer de boys kunnen elk moment thuis komen. Is goed en we stappen samen onder de douche.

Okee dit was cringe haha euhmm weer een iets langer stuk. En geniet van het leven, je leeft maar 1 keer en als het even tegenzit denk aan positiefe dingen en denk dan dat je niet moet druk maken (bijv om die mensen omdat zij het niett waard zijn)

Je Zou Maar Het Zusje Zijn Van Robbie. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu