Deel 21 🌿

379 3 0
                                    

Emma's pov:
Dan gaat de bek weer dit keer staan koen en juultje voorde deur, heyy emm hoe gaat het? Vraagt ze meteen en geeft me een knuffel. Goed hoorr en met jouw tante juul? Zeg ik. Ze lacht en zegt ook goed hoor. Hey emmatjuuhhh heeyyy koentjuuhh. Ik heb leuk nieuws voor je zegt koen. Ohh wat dann? Ik begin nu toch wel een beetje nieuwschierig te worden en verwacht daarom ook zeker zijn antwoord niet. Je wordt binnen kort weer ongesteld. Bruh koeenn ik dacht e rkokt leuk nieuws aan. Ahahaha lacht koen. Ik steek m'n middelvinger op. Dan geeft juultje ons de cadeautjes en haalt Matt Lynn en legt ze bij juultje. Ik maak de 2 cadeautjes open:

 Ik maak de 2 cadeautjes open:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nawhhh zooo leukkk Matt knikt en geeft me een zoen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Nawhhh zooo leukkk Matt knikt en geeft me een zoen. En euhm als jullie ene keer weg willen ofz wij willen altijd wel oppassen zegt juultje. Ahh das lief juul en ik geef haar ene knuffel na een tijdje gepraat te hebben gaan ze weer naar huis en ik ben moe en ga ff slapen, Matt komt naast me liggen en geeft me een kus op m'n mond dit keer haha. Ik wordt wakker van een enorme kramp in m'n buik en ik kreun Matt schrikt wakker en vraagt gelijk bezorgd gaat het sgat? Nee auww wil je alsjeblieft een kruik halen plss. Zeg ik met tranen in m'n ogen. On my way. Zegt Matt en even later is hij terug met de kruik, hij geeft hem aan me en trekt me tegen zich aan, dit is echt genieten  en ik val daarna ook weer inslaap.

Volgende dag
Vandaag hebben we een newbornshoot. Als ze klaar is stuurd ze de foto's gelijk door want ze heeft ze ook meteen al bewerkt en Matt en ik zetten er allebei 1 op insta:

Matthy

Noor en 13600 mensen vinden dit leuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Noor en 13600 mensen vinden dit leuk.
Matthy: Dit zijn nou mijn meisjes 🥰💕.
Emmavandegraaf I lufe you so very much❤️.
Emmaxmatthy nawhh zo fk cutee gefeliciteerd! 💗.
Noor met mij geen kind willen en met haar wel ik die jullie kind wat aan!

Emma

Raoul en 1, 3 miljoen mensen vinden dit leuk

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Raoul en 1, 3 miljoen mensen vinden dit leuk.
Emmavandegraaf mijn 2 grote liefdes 💕.
Matthy hou van jou babe ❣️
Robbie en ik dan 🥺
^
Jamie jij bent mijn grote liefde al💋
^
Emmavandegraaf haha nou @robbie je bent niet m'n grootste liefde 😂😘.
Noor vieze vuile slet! Matt is van mij!
Sven @lukas @finn helaas jongens voor ons echt geen kans meer vrees ik.

Ik lees de reacties en ik zie de reactie van Noor, en ik schrik als ik dan naar Matt z'n post ga schrik ik nog meer, de tranen lopen over m'n wangen. Hey emm wat is er vraagt Matt lief. Ik laat het zien en hij word boos echt wat een kutwijf! Ik ben van jouw oké en Lynn gaat ze nooit te pakken krijgen daar zorg ik voor oke. Oké lieverd zeg ik. Ik lees verder onder mijn post en probeer op zoveel mogelijk te reageren. Tot ik bij die post van Sven kom. Gadverdamme zeg ik. Wat is er zegt Matt. Ja allemaal van die jochies van 14 die op mij simpen echt jonge tiktok ook man. Hahah heb ik ook alleen dan met meiden zegt Matt. Soms een beetje vervelend maar okee.

Timeskip: 4weken later en Lynn slaapt al door is al snel I know ma heb daar ff geen zin in haha

Mathhy's pov:
Ik word wakker en zie Emma voor me staan in d'r lingerie. Mm zo wil ik elke morgen wel wakker worden zeg ik. Ze draait zich om en kijkt me lachend aan. Ze komt op m'n schoot zitten en geeft me een zoen en ik zoen haar terug. Mm ga je mee in de ochtendseks? Vraag ik. Emma kijkt verleidelijk en ik vindt dat altijd fk geil en dat weet ze. Nou vooruit dan. Zegt ze ik juich zachtjes. En we beginnen elkaar te zoenen, maar die zoen veranderd al weer snel in tongzoenen ik geef me niet gewonnen de vorige keer was zij de baas, was wel lekker opzich maar ze verdient dat ook terug ik ga haar es ff verwennen. Dus zo win ik het tongzoenen ik ga door naar haar bh bandje en ze geniet ze geeft kleine kreuntjes al ik bij haar onderbroek ben gekomen doe ik die uit en ga dan ook met m'n hoofd naar beneden en ga haar beffen, ze geeft nu meer grote kreunen en ik kijk haar dan lachend aan, ik doe dan ook mijn boxer uit en ga in haar nou verder weet u het well.

Je Zou Maar Het Zusje Zijn Van Robbie. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu