Deel 5✨

870 11 0
                                    

Als we uit de knuffel komen kijken we elkaar aan, en onze hoofden zijn dichtbij elkaar. Zou ik....

Emma's pov:
Onze hoofden zijn dicht bij elkaar, hij kijkt me aan met z'n blauwe ogen, ik kan hem zoenen zou ik? Maar voordat ik kon beslissen voelde ik zijn warme lippen op die van mij, eerst schrik ik maar ga dan mee in de zoen, maar dan trek ik terug. Matt dit kan niet zeg ik.

Matthy'a pov:
Ik zoen haar en het voelt goed, maar dan trekt ze terug en zegt ze dit kan niet Matt. Hoezo niet? Vraag ik. Rob zegt ze. Sorry mompel ik. Nee this niet jouw fout Matt, *klop, klop* kan ik binnen komen horen we Robbie zeggen. Ik kijk Emma aan, en ze knikt naar m'n pc. Ik trek een sprintje naar m'n pc en ga editten en Emma zegt ja hoor kom ma robje. Hehe kleintje this voor jouw gewoon Rob he! Ma wat is ter aan de hand je liep net zo snel door, ohh dat antwoord Emma. Jaa datt antwoord rob weer. Oh kheb gewoon buikpijn. Ze had hele erge buikpijn meng ik me ertussen in het gesprek. Oh gaat het nu wel dan weer? Vraagt Robbie bezorgd. Ja hoor. Zegt Emma maar ik kan aan haar zien dat het niet met haar gaat, en Robbie kijkt mij aan, en ik zit met een bezorgde blik naar Emma te kijken. Ineens duikt Emma ineen en valt ze weg. Ik neem een sprintje naar haar toe en Robbie ook. Ze is buitenbewust zijn ze ademt nog zwakjes zeg ik. Robbie belt ondertussen de ambulance en zet alvast de voordeur open.

Tijdskip van 1 uur.
Matthy's pov:
Emma is nog steeds niet wakker, als ze wakker word moet ik meteen een dokter roepen. Ik maak me zorgen om haar, Robbie ook, die blik in z'n ogen heb ik nog nooit gezien. Dan hoor ik een zucht naast me en ik kijk op en ik zie dat Emma wakker wordt, ik haal snel een dokter erbij. Als ze eenmaal goed wakker is krijgt ze controles, die niet echt leuk zijn. Als de dokter later weer weg is, wordt ik opeens zo moe en val ik in slaap, en Emma ook.

Robbie's pov:
Matt en Emma zijn allebei in slaap gevallen het ziet er zo schattig ik uit dat ik een foto maak en die in de bankzitters groepsapp zet:
U:

Robbie's pov:Matt en Emma zijn allebei in slaap gevallen het ziet er zo schattig ik uit dat ik een foto maak en die in de bankzitters groepsapp zet:U:

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ginger👨‍🦰: awhh wat cute, maar wrm ligt Emma int ziekenhuis?

Kale👨‍🦲: ship! Ja idd wrm ligt Emma int zh?

Boomer🧔: schattig! Wat is er allemaal gebeurd, gaat het nu goed met haar?

U: jaa tgaat wel weer ze heeft net allerlei controles gehad en daar krijgen we zo de uitslag van. Ze was flauwgevallen.

Matthy's pov:
Ik wordt langzaam wakker, en zie dat ik in het ziekenhuis ben, ik kijk op m'n telefoon en zie de appjes. Ik kijk Robbie aan. En Robbie glimlacht en zegt je vindt d'r leuk he?! Ik kijk hem onschuldig aan en zeg klopt,ben je nu boos? Nee joh is toch super leuk juist m'n beste vriend met m'n zusje, maar als je d'r breekt dan.. Jaja onderbreek ik em snel, maar wie zegt er dat zij mij ook leuk vindt. Hallooo ben je blind ofz! Ja wat?! Vraag ik verbaasd. Ten eerste ze laat nooit iemand in d'r auto rijden jouw wel. Ten tweede hoe ze naar je kijkt! En ten derde jullie zijn gewoon schattig samen! Zegt Robbie. Dankje rob je hebt gelijk hoor ik dan naast me, ik kijk Emma recht aan, oké euhm this niet echt de beste timing maar wil je mijn vriendin dan zijn? Vraag ik. Ja tuurlijk Matthyas Maarten het Lam antwoord ze heel blij ik geef d'r een knuffel en fluister dan in d'r oor Emma het lam klinkt ook niet verkeerd. Ze moet glimlachen. Maar dan komt de dokter binnen.

Je Zou Maar Het Zusje Zijn Van Robbie. Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu