23 Ocak 2022 23.00
Beyoğlu/İstanbulAli derin bir nefes alarak,önündeki gece kulübüne baktı."Kayt" buraya birkaç kez gelmişligi vardı.Ama pek sevdiği söylenemezdi.Geldigi zamanlardan hatırladığı avaz avaz bağırarak eğlenen ergenler ve su katılmış içkilerdi.
Bu sefer gelmesinin bir amacı vardı.Kiz kardeşini almak.Ali'nin burada olduğundan abisinin haberi yoktu. Ömer bu meseleyi zamana bırakmak istiyordu.Uzaktan da olsa kızı tanımakta fayda vardi.Fakat Ali'nin artık sabrı kalmamıştı.Önüne çıkan herkesin onu bu kızla tehdit etmesinden çok sıkılımıştı.En azından kız yanında olursa herkesin çenesi kapanır diye düşünüyordu.
Bunlari düşünmeyi sonraya bırakıp, içeri girdi.Icerisi tam tahmin ettiği gibiydi.Bagirarak eğlenen ergenlerle doluydu.Yuzunu burusturdu.Köşede duran Adem'i görmesiyle hızla yanına ilerledi.
"Nerde" dedi sesi oldukca sertti.
Adem saygıyla ona döndü."Ali abi hoş geldin.Yukari çıktı az önce.412 numaralı odadaymış." Dedi ve odanın anahtarını Ali'ye verdi.Ali omzuna birkaç kez vurarak teşekkür etti.Hızla yukarı çıktı.Kayt'ın üst katı ufak paralarla isteyenlere kiralanirdi.Isteyenler eğlenmeye orda devam ederdi.Ali sabit fikirli eski kafalı bir adamdı.Ona göre bu saatte bir kızın burda işi olamazdı.Kız kardeşi hakkında olumlu şeyler düşünmüyordu.
412 numaranın önünde durdu ve derin bir nefes aldı.Kendini görebileceği her manzaraya hazırlamaya çalıştı.Anahtari deliğe soktu ama bekledi.Kapiyi acamadi.Ta ki içeriden gelen kavga seslerini duyana kadar.Ali hızla içeri girdi.
Içerde hiç beklemediği bir manzara vardı.Kız kardeşi orta yaşlı,saçları jöleyle kafasına yapıştırılmış,esmer bir adamla kavga ediyordu.Ikisi de Ali'yi farketmemis hararetle kavgaya devam ediyorlardı.
"Benim bölgem lan burası.Kimin bu haltı yediğini söyleyeceksin?" Adam neredeyse ağzından köpükler çıkararak bağırıyordu.
Kız histerikçe bir kahkaha attı.Adamin bu tavrından hiç etkilenmişe benzemiyordu.
"Bilmiyorum Samet bilsem de söylemem sana zaten.Rahat bırak beni.Siktir git kendin öğren"sesi kendine güvenliydi.
Samet denen adam bu sözün üzerine sinirlerine daha fazla hakim olamadı ve kızın üzerine saldırdı.Ali müdahale etme vaktinin geldiğine inanarak odada biraz daha ilerledi ve onu farketmelerini sağladı."Rahat bırak kızı"
Odadakiler onun varlığıyla kısa bir anlığına durdular.Ceyda kendisini koruyan yabancıya baktı.Durumu anlamaya çalışıyordu.Samet ise büyük bir sinirle bu sefer de adama döndü."Sanane lan puşt.Kendini çizdirmeden ikile"dedi
Ali sabırlı bir adam değildi.Hiçbir zamanda olmamıştı.Ve artık sabrı ciddi anlamda taşmıştı.Eli beline gitti.Silahını yokladı.Gözlerini Samet'in öfkeden kızarmış gözlerine dikti.Samet'in öfkesine rağmen Ali son derece sakindi.Sonra bi anda silahını çıkardı.Iki el ateş etti.Adamı dizlerinin her ikisinden de vurmuştu.
Samet acıyla yere düştü.Öfkeden kararmış gözleri bu sefer acı içindeydi.Dizini tutmuş,bağırıyordu.Durumu kötü gözüküyordu.Ondan daha kötü durumda olan ise Ceyda'ydı.Bir köşeye sinmiş.Az önce merakla baktığı bu yabancıya korku dolu gözlerle bakıyordu.
Ali yerde acı içinde yatan adama biraz daha yaklaştı.Dizine tekme attı."Ahh, abi dur nolur yapma"adam acı dolu sesiyle yalvarmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ağır
ChickLit"Sevgili Anna, en güvendiğin insanlardan kötülük görüp üzülmen güçsüz biri olduğun anlamına gelmez. Fizik kurallarına göre; sırtını dayadığın bir nesne birdenbire giderse sen de o yöne doğru devrilirsin. Yani bunun güçsüzlükle alakası yok." Kitabı y...