👆🏻NAWIĄZANIE👆🏻

17 1 2
                                    

Już nie przesadzaj Camille. powiedział stanowczym głosem CHŁOPAK HILLS.
Camille wzięła głęboki oddech i zaczęła jeść tak jak reszta.

Po śniadaniu poszliśmy na wagary oczywiście na wieżę astronomiczną
Syriusz poszedł po butelkę.😏

Dobra to zasady znacie kto zaczyna? Zapytał czarno włosy. Ja mogę. Powiedziała Hills

Ok kręcę. Gdy Camille zaczęła Lily i James gdzieś poszli bez słowa a butelka się zatrzymała na Peterze i Camille dała mu szybkiego całusa. Remus usiadł jeszcze bliżej Cami.

Ok to teraz ty Peter. Powiedziałam do oszołomionego pocałunkiem Petera.

Po tym wydarzeniu przyszła Dorcas usiadła poczym butelka zatrzymała się na niej.
O kurwa mam przejebane... Powiedział Peter i szybkim ruchem zakręciła i wypadło na chłopaka Hills który akurat zjadał 2 tabliczkę czekolady.
Dorcas szybkim ruchem go pocałowała i usiadła.

Remus zakręcił i wyleciało na Camille.
Remus i Camille wstali i miodowo włosy namiętnie pocałował brunetkę.
Hills zakręciła i wypadło na mnie i my po 4 latach znajomości zrobiłyśmy to normalnie i przyszła kolej na mnie zakrakrecilam i wypadło na szaro okiego i Syriusz wstał że mną i pocałowałam go prosto w usta.

23:37
Zaczął mnie boleć brzuch więc powiedziałam to szarookiemu i poszliśmy do łazienki i znaleźliśmy tam Lily i Jamesa którzy spali
Ja się załatwiłam a Syriusz czekał przed toaletą
Gdy wyszłam umyłam ręce i Syriusz mnie odprowadził do dormitorium poszłam odrazu spać a ok 00:24 przyszła Camille z Dorcas... były pijane.

.......................Koniec( rozdziału).................
😏 Jak ktoś chce to może ocenić od 1/10
To jeszcze nie koniec Izabell....

Huncwoci i jaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz