Kampüsteki Cinayet

12 4 3
                                    

Her zamanki gibi sabahın saat beş buçuğunda kalmıştım. Bu saatte uyanmak benim için kabus gibiydi, gerçi artık alışmıştım üniversiteye başladığımdan beri hayatımı düzene sokmaya çalışıyorum ama bir türlü yapamıyorum daha doğrusu yapamadığım inanıyorum.
⛓️
Şuanda üniversite altıncı sınıfa gidiyorum, adli tıp okuduğum için bu son yılım ama yüksek lisans için iki yıl daha okumam gerekiyor.
⛓️
Alarmımı kapatıp sıcacık yatağımdan kalktım ve odamdaki banyoya girdim.
Elimi yüzümü yıkayıp saçımı topladım ve gardırobumu açıp siyah  V yaka tişörtümü ve İspanyol paça esşofmanımı çıkartıp yatağımın üzerine attım. Çalışma masadan ders programına baktım ve sırt çantama defter ve kitapları koydum.Üstümü değiştirip çantamı aldım ve odamdan çıkıp merdivenlerden aşağı indim.
⛓️
Mutfağa girdiğimde annemin brişeyler hazırlayıp çıktığını anlamıştım. Bir şeyler atıştırdıktan sonra evden çıktım ve otobüs durağına doğru ilerledim.
⛓️
Okula geldiğimde saat yedi olmuştu, merdivenlerden çıktım ve sınıfa girdim. Dersin başlamasına yarım saat kalmıştı, yavaş yavaş öğrenciler gelmeye başlamıştı. Aynı zamanda en yakın arkadaşım Jack   de gelmişti ve benim yanıma oturdu. " Neden suratın asık?" "Yoo mutluyum" "Öyle gözükmüyor, Rose iyi misin?" "Elbette iyiyim Jack. Bir şey soracağım, eğlenmek için bugün bir yerlere gidelim mi?" "Ah,özür dilerim sana söylemeyi unutmuşum. Bugün bizim evde parti var, itiraz yok geliyorsun." dedi gülümseyerek.

Bölüm hocamız gelmişti ders işlemiştik. Zil çaldığında bir ses duyuldu ve bağırmış sesleri ile kendimizi sışarı attık. Alt kattaki koridorda cansız bir şekilde kıyafetine akan kanlara yerde yatıyordu...

Kızın önünde bekleyen silahlı çocuk dizlerinin üzerine çöktü ve "Özür dilerim, senin için yaptım bunu" demişti.....


DEVAM EDECEK

Arkadaşlar vote+yorum yaparsanız sevinirim

Aklıma bu kadar geldiği için bu kadar yazabildim...

I Swear She's An Angel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin