Suçlu Kim?

4 3 3
                                    

Gerçekten bu dediğine inanamıyordum, hemen cebimden telefonumu çıkarttım ve polis aradım Jack de ambulansı aradı. Yaklaşık on beş dakika içinde ambulans ve polis gelmişti.

Çocuğu alacakları zaman"Yemin ederim ki ben  yapmadım" "yanına geldiğimde çoktan vurulmuştu"

Dediği sözler ile şok olmuştum çünkü silah en son onun elindeydi. Gözlerim Jack'i arıyordu ama bir türlü bulamamıştım.

Polsiler onu götüreceklerken"Be bişey yapmadım bana yaptıran kişi oydu" diyerek yukarıdaki çatıyı gösterdi.
Kız yavaş yavaş uyanıyor gibiydi, ambulans ekipleri kızı alıp götürmüşlerdi.

Sınufa girdiğimde Jack sıranın üstündeki telefonu ile oynuyordu. Yanına gittim ve " ne yapıyorsun? Hiiç, oyun oynuyorum. Biraz psikolojim bozulmuş olabilir, o olaydan sonra."

"anladım ama  eğer adl tıp doktoru olacaksan bunlara katlanan gerek."

"hangi insan gidipte ölmüş Bi insanı vurur? Yani adli tıp için söyledim."

"bilmem, intikam almak isteyenler olabilir. Dediğim gibi bunlara alışmazsan eğer mesleği de yapamazsın."

"alışacağım muhtemelen. Parti için ne giyeceksin?"

"bilemiyorum, hiç düşünmedim."

Arkamdan birisinin omzuma dokunduğunu hissettim...

Devam edecek...

Nasıldı yeni bölüm?

Görüşürüzzz

🎡🔗🌈💜🦋

I Swear She's An Angel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin