Parti✨🎡🌈

2 1 0
                                    

"Hey, çekilir misin? Geçeceğim de."
Bunu diyen çocuğu daha önceden hiç görmemiştim büyük bir ihtimalle yeni gelmişti. Saçları hafifi kıvırcık, yeşil gözleri vardı. Kenara kaydım ve o da geçti...

"Rose, sana soruyorum. Ne giyeceksin?" "Karar veremedim dedim ya Jack." "Peki, ben sana öneririm." "Hani senin böyle iş kadınlarının giydiği  bir takımın varya onu giysene. O sana çok yakışıyor,Rose." "Zaten rahat brişeyler arıyordum, olabilir."

Tim derslerimiz bittiğinde eve Jack ile beraber dönmüştüm oradan da Jack 'in evine gidecektik. Hazırlanmak için onu salonda bırakıp odama çıktım ve giyeceğim kıyafeti seçtim. Siyah, mini, yıldızlı bir elbise.....

Saat akşam sekiz olmuştu ama daha kimse gelmemişti partide bir kaç kişi dışında kimse yoktu. "Jack neden bu kadar az kişiyiz?Hani bütün okul gelecekti?" "Ben öyle bir şey  söylemedim ki güzelim, sadece parti yapacağız dedim." "Bu kadar kişiyse neden hala parti başlamadı?" "Bir kişi daha gelecek, o gelsin başlarız.."

Yaklaşık on-on beş dakika sonra kapı çaldı ve içeriye bugün okulda gördüğüm yeni çocuk gelmişti...

"Eveet, başlayalım. Kevin, şuradaki şişeyi görüyormusun? İşte o şişeyi al ve gel." "Doğruluk ve Cesaretlilik oynayacağız." diye ekledi...

O sırada kanepede oturan herkes, bende dahil yere oturduk. Jack şişeyi aldı ve çevirdi. O soracaktım ben cevaplayacaktım...

"Evet soruyorum güzellik,doğruluk mu cesaret mi?" "Her zaman doğruluğu seçerim." "Peki, beni be olarak görüyorsun?" "En yakın arkadaş?" dediğimde biraz üzülmüş gibiydi ama sonrasında şişeyi tekrar çevirdi ve gelen kişi Jack'in eski sevgilisi Bella'idi. Yanındaki çocuk Mark ise sevgilisi olmalıydı.

"Tamam Bella soruyorum doğruluk mu,cesaret mi?" "Doğruluk" "Benimle ne için çıktın?" "Mark bu nasıl bir soru? Tabi ki de snei sevdiğim için."
"Emin misin?" "Evet." "Peki öyle olsun." Jack tekrar çevirdiğinde en ve o yeni gelen çocuk Kevin'e gelmişti.
O soracak ben cevaplayacaktım....

"Doğruluk mu cesaret mi?" kötü bir şey yaptırmayacağız düşünüp  "Cesaret." demiştim. Herkes bana şaşkın şaşkın bakıyordu, hayır yani ilk defa  cesaret dedim idye bu kadar şaşırılır mı?

"1 aylığına kölem ol!" "Ne?Ciddi misin sen?" "Ne oldu? cesaret demeyecektin o zaman."

"Peki, kabul ediyorum.." çünkü başka çarem kalmamıştı. Böyle bişey söylediyse kim bilir bana neler yaptıracaktı....


Nasıl olmuş?

Yorumlarınızı bekliyorum..

🌈🎡✨🦋🔥🔗<3

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 16, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

I Swear She's An Angel Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin