Köztünk szólva...

485 16 4
                                    

Bálint és Ati épp hazafelé sétálnak. Próba volt, de igazából csak beszélgettek, mivel tegnap koncerteztek. Mivel a két srác egy felé lakik, így természetesen együtt sétáltak.

-Te Bálint.- szólalt meg Attila.- Szerinted mi van Giorgio és Barni között?

-Mi lenne? Várj te...- nevetett és megrázta a fejét.- Pont Gyuri és Barni? Komolyan?

-Miért? Ne mond, hogy te még nem láttad! Ahogy egymásra néznek, amikor Gyurival megfogják egymás kezét meg minden.- tiltakozik Ati.

-Inkább mi van Peti és Barni között, vagy ha itt tartunk, akkor Bombi és Peti, vagy Bombi és Giorgio?- Bálint folytatta a nevetést és látszott rajta, hogy nem veszi komolyan barátját, amiért cserébe Ati belelökte az első árokba.-ATTILA!

-Ne viccelődj velem, Bálintom.- válaszolta nevetve.- De bármit is mondasz, szerintem van köztük valami.

-Hát ezt Peti nem hagyná...

-Tudsz valamit?- pillantott barátjára. Ő és Bálint elég sokszor pletykáltak, mivel eléggé azonos baráti körökben mozogtak. Ezért a legtöbb kettesben töltött időt erre használták.

-Talán láttam valamit.- mondta és körbe nézett, mintha valaki követné őket, majd közelebb hajolt Atihoz.- Emlékszel a szilveszteri bulira?

-Hát tudod arról az estéről nem túl sok minden maradt meg...- vakarta meg a tarkóját Ati.

-Annyi csak, hogy amikor hajnalban már ti aludtatok, Barni és Peti kettesben voltak a konyhában. Nekem nagyon úgy tűnt, hogy jóval közelebb álltak egymáshoz, mint ahogy szoktak. Ráadásul csak ketten voltak. A konyhában. Hajnalban. KETTEN.- emelte ki a lényeget.

-Ez nem jelenti azt, hogy történt volna közöttük bármi is.- válaszolta, szinte sértettem Attila.

-Emlékszel, hogy ki volt szívva a nyaka Petinek?- kérdez vissza Bálint.- És arra is emlékszel, hogy Peti egyedül volt, mert a barátnője vidéken töltötte a szilvesztert?

-JÓÓÓÓÓ TEEEE!- visszhangozta Ati széles vigyorral. Igen, most már neki is kezd összeállni a kép.

-Na mit mondtam?- vigyorgott Bálint is. Megálltak Bálinték lakása előtt és csak idiótán bámulták egymást, mint két kisgyerek, akik valami csínyt követtek el.

Ide most nem írtam címkéket, egyszerűen annyira rövid, hogy nem tudnám jól összeszedni. A közeljövőben valószínűleg elhozom, hogy mi is történt azon a szilveszteren. Remélem tetszett, mindenkinek további szép reggelt/napot/estét! <33

Fegyverek, bombák, pucér nők (és faszik)Where stories live. Discover now