Fenna trok haar wapen en rende in de richting van de caravan. Bram ging achter haar aan. Fenna dook onder het raam. Voorzichtig keek ze door het raam de caravan in. Het was donker. Ze zag Theo staan met een wapen. Sanne zat op het bed. Haar ademhaling was schokkerig. Theo hield het wapen op haar gericht. klaar om te schieten. 1 verkeerde beweging en het was voorbij. Sanne had een bloedlip en een blauwe plek op haar voorhoofd. Fenna voelde dezelfde angst als Sanne. Bram kwam naast haar op zijn hurken. Hij keek haar aan. "ze zitten binnen" gaf Fenna zijn blik als antwoord. Bram knikte. "we moeten wachtten op het AT" fluisterde hij zachtjes, bang dat Theo hem zou horen. "Weet ik maar we kunnen niet wachtten" zei Fenna. "straks schiet hij Sanne overhoop" Er klonk weer een gil van Sanne. Fenna en Bram kwamen langzaam omhoog en keken voorzichtig naar binnen. Sanne had haar hoofd gedraaid en hield haar hand tegen haar gezicht. waarschijnlijk had Theo haar geslagen. Ze zagen hoe Theo nog een klap gaf. Nu aan de andere kant van Sanne's gezicht. Nu keek ze in de richting van het raam. Fenna en Bram doken weer omlaag. Bram diepte zijn telefoon uit zijn zak en belde Carla voor het AT. "en?" Vroeg Fenna. "10 minuten" antwoorde Bram. "dat duurt te lang" zei Fenna en ze rende gebukt naar de deur. "fack Fenna niet doen" riep Bram zacht. Hij ging achter haar aan. "hij kan nergens heen" zei Fenna. "hij kan haar toch neerschieten?!" Zei Bram. Fenna stond op. Ze deed net of ze hem niet hoorde en telde af. Toen trok ze de deur open en stapte naar binnen. "POLITIE LAAT NU DAT WAPEN ZAKKEN!" Riep ze. Ze richtte haar wapen op Theo. Theo schrok maar greep Sanne meteen aan haar haar omhoog. Sanne gilde van de pijn. Theo richtte zijn wapen op Fenna en schoot. Fenna dook op de grond waardoor de kogel over haar hoofd vloog en een grote barst in het raam maakte. Voordat Fenna er erg in had was Theo met Sanne de caravan uit gevlucht. Fenna rende er achteraan. nergens was Bram te bekennen. Fenna kneep in haar wapen. Ze draaide een rondje om haar as met haar wapen voor zich uit. De wind en de kraaien was het enige geluid. Ze hoorde rennende passen over het terein. Ze rende langs de caravan verder de camping op. Hier stonden de caravans dicht op elkaar waardoor er haast ging loopruimte tussen zat. Fenna vroeg zich af hoe die hipies ooit hun caravan ingekomen zijn. Opeens kwam Theo uit een 1 van die soort steegjes. Fenna schrok ervan waardoor haar wapen uit haar handen gleed. hij viel op de grond vlak voor Theo. Theo schopte hem weg. Fenna durfde hem niet te pakken uit angst voor Theo die haar kon neerschieten. Ze deinsde achteruit. Theo zette de loop tegen Sanne's hoofd. Hij kwam iets op Fenna aflopen. Nu pas zag Fenna hoe erg Sanne eruit zag. Ze was zo mishandeld dat haar gezicht niet eens normaal meer zichtbaar was. Fenna kreeg een brok in haar keel. "Theo laat dat wapen vallen het is voorbij" zei Fenna terwijl ze nog steeds achteruit liep. Ze hield haar handen omhoog om te laten zien dat ze echt niks bij zich had. Waar was Bram in godsnaam? Theo keek haar met een enge blik aan.
JE LEEST
Moordvrouw: afgemaakt
Mystery / ThrillerHet team is een vrouwenhandel op het spoor. Alles lijkt goed te gaan totdat er een schietpartij uitbreekt waarbij de daders verdwijnen en een collega slachtoffer wordt.