Promo

803 54 0
                                    

Viskas prasidėjo tą nelemtą naktį, kuomet Niall , buvo nužudytas kartu su savo šeima.

Jam buvo tik septyniolika metų, kuomet visa šeima, įskaitant ir jį buvo mirtinai subadyta.

Jo siela nenurimo, tad jis taip ir liko blaškytis pamirštame name.

Vaikino tikslas buvo tik vienas - sužinoti, kas per žmogus, sugebėjo taip žiauriai , sadistiškai kankinti jo namiškius.

Jį - nužudė paskutinį, nes norėjo , kad blondinas pasikankintų.

Pirmoji krito jo motina. Vėliau tėvas, kuriam buvo suvarytas durklas į širdį. Dešimties brolis, išdegintomis akimis. Jo mažoji sesutė su mylimiausiu meškiuku rankose, buvo sudeginta priešais jį. Ir galiausiai , žudikas skardžiai nusijuokęs, bei palikęs savo inicialus ant skerdynių vietos esančios sienos, mirtinais dūriais subadė tą niekuo, nenusikaltusį vaikiną, kuris būtų padaręs bet ką, kad galėtų dar kiek pagyventi.


Ellie Jodd. Jaunutė, miela ir draugiška mergina pasiryžta su savo drauge nuvykti į apleistą namą. Atrodo, tai tik paprastas namas, kuriame kažkada gyveno žmonės, tai iš dalies tiesa, tačiau toli gražu , istorija apie jį yra didesnė. Niekas nenutuokė, kad mergina iš to namo grįš ne viena. Ji nežinojo, kokią didelę klaidą padarė, peržengusi tų namų slenksti.


---------------

Taigi, nauja istorija su Dark Niall :3 Nežinau kaip man seksis ją rašyti, tačiau pradžiai minčių kiek turiu. Iš ties, mano manymu ji kiek kitokia nei dauguma mano istorijų, ir manau ši kolkas visai vykusi :D Taigi Vote ir palikit komentarų, man tai svarbu :> Myliu ♥ Xx

,,Voices" Dark Niall LT Fan FictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz