- Paleisk mane,- sukandusi dantis tariau.
" Aš jį užmušiu " suurzgė Horan.
Tuomet, tą pačią akimirką Harry atšoko nuo manęs ir apsukęs į save įsistebteilėjo į mano akis. Sugriebęs už riešo greičiu žngsniu ėmė vesti link antro aukšto. Mėginau priešintis, tačiau buvau bejėgė. Jis nuvedė ten kur tyliau, o tuomet stojo priešais ir tarė..
- Niall,- tyliai prabilo. Suraukiau antakius ir papurčiau galvą.
- Nieko nesuprantu,- susiraukiau, tačiau Harry vis dar stebėjo mane lyg skaitydamas mano mintis.
"Harry? Kas per šūdas?"
- To paties norėčiau paklausti ir tavęs. Kaip po velnių esi jos mintyse?! - sušuko Harry.
"Grįžau keršyti."
- Pala..Keršyti? Gal galit man paaiškint kas čia vyksta? - susiemiau už galvos.
- Mes buvome geriausi draugai, savo laikotarpyje. Bet tuomet Niall ir mūsų keturių šeimas išžudė, vienas ir tas pats žmogus. Grįžome atkeršyti. Ilgą laiką galvojome jog Niall taip ir negrįš, manėme jog jis su savo šeima, tačiau žinojome , jog prisikėlus kerštui ,poilsio danguje negausi, kadangi sielos prisikėlimui panaudojami uždraustieji burtai.
Stebėjau viską išplėstomis akimis, ir nė pati nepajutau kaip ėmiau juoktis.
- Kas? - paklausė garbanius.
- Tai jūs visi kažkokie vaiduokliai? mistinės butybės? egzistuoja dangus ir pragaras? gal dar raganos ir vilkolakiai? - prunkštelėjau.
- Iš tiesų, viena raganą yra šiame name. Vilkolakiai neegzistuoja, čia nesamonė. Dangus ir pragaras visuomet buvo ir bus. Ir ne, mes nesame vaiduokliai. Galima sakyti jog prisikėlėme iš numirusiųjų,- patrūkčiojo pečiais Harry.
" Manau jai šiandien informacijos gana "
- dėkui už supratingumą,- pavarčiau akis.
- Eime, nuvesiu tave į kambarį. Šią nakt liksi čia.- tarė Harry paėmęs mane už riešo.
- Ką? Ne! Jokiais būdais ! Man dar reikia surati Sean be to tu gali nuskriausti mane ! - ėmiau panikuoti.
" Jis nieko tau nedarys. Aš šalia. Sean saugiai ilsisi namie. Tavo tėvai galvoja jog tu pas savo draugę likai nakvoti. Viskas sutvarkyta "
Per daug ramiai linktelėjau. Nežinau kodėl tačiau mane apemė mieguistumas. Rodos imsiu ir užmigsiu čia, ant grindų. Harry paėmė mano ranką ir vedėsi į kitą kambarį. Šį kart nesipriešinau. Jis dailiai paguldė mane ant lovos ir nuėjo atisėsti kiek toliau.
Nė nusirengti nespėjau kuomet miegas pasiglemžė mane.
Niall P.O.V
- Niall kaip tu sugebėjai įlysti į jos mintis? - sušnabždėjo Harry.
- Na ji atėjo į mano namą su drauge, ir buvo pirmoji kurią pamačiau tad nusprendžiau įsikurti joje, - nusijuokėme.
- Tai kaip čia išeina. Tu gali valdyti jos kūną naktį? - paklausė vaikinas.
- Teoriškai taip. Na galime pabandyti. - patrūkčiojau pečiais.
- Tavo vietoje pasimylėčiau, - sušlapino lūpas žaliaakis.
- Ew Harry , nepasikeitei.- nusijuokiau prisėsdamas šalia merginos.
- Nejau ji tau nepatraukli? Pala tu matai mane, tiesa?
- Žinoma kad patraukli. Taip, aš matau tave. Nagi išbandykim jos kūną,- tariau.
Sutelkiau savąsias mintis ties mergina. Kalbėjau išmoktą burtažodį ir perteikiau savąją energiją jai.
Mano galva ėmė spengti o aplink viskas lietis. tuomet pasirodė tamsa. Galiausiai, po šitiek metų aš vėl pramerkiau akis ir įkvėpiau gaivaus oro.
- Sveikas grįžęs į gyvųjų pasaulį, brolau.- šyptelėjo vaikinas.
- Kol kas man tiks jos kūnas, o kaip tu gavai saavąjį. Ar jis nebuvo sumaitotas? - paklausiau prisiminęs šeimos išžudymą.
- Na taip.. Tačiau sutikau raganą.. Pameni Addison? Tą kuri išgelbėjo mus nuo gaisro bažnyčioje? - paklausė. Linktelėjau.
- Ji yra ragana. Addison padėjo mums susigražinti kūnus. - šyptelėjo.
- O ji mirtinga?
- Ne. Jos prosenelė Katilyn sukūrė nemirtingumo priešnuodį , vienintelį egzistuojantį šioje visatoje. Jo yra tik viena dozė. Ir šioji buvo sugirdyta Addison. Per sekančią pilnatį, mes sugrąžinsime tave. Ir mūsų penketukas vėl bus kartu. Visai kaip anksčiau. O tuomet.. Tuomet atkeršysime už viską.
————————————
* Ištrauka iš 1957 metų , vietos apylinkės laikraščio *
"Miestelyje siaučia žudikas manijakas. Dėl nežinomų priežasčių buvo žiauriai išžudytos Horan, Styles, Payne, Malik bei Tomlinson šeimos. Kiekviename name buvo palikti A.J inicialai. Vietiniai mano jog tai kerštas šioms šeimoms. 1923 metais, vasario trečiają dėl šių šeimų kaltės, Shawn Jodd buvo nuteistas mirties bausme už šarlatanizmą bei juodąją magiją. Tai nebuvo įrodyta, tačiau šios šeimos nusprendė įvykdyti teisingumą ir sudeginti gyvą ant laužo.
Platesnė informacija neatskleidžiama.
*...*
******
Sveikos mielosios! Atleiskit kad dalys keliamos retai, bet vis rečiau būnu prie kompiuterio, juk vasara ! Na o kad minčių turėčiau daugiau ir dalys būtų dažniau, prašau nepatingėkite parašyti nuomonių bei paspausti vote mygtuko. Myliu jus xx
CZYTASZ
,,Voices" Dark Niall LT Fan Fiction
RandomMistinė istorija apie vaikiną prisikėlusį iš numirusiųjų merginos kūne. Visa tai priveda prie to, jog jis įkalintas joje ligi pilnaties. Kas bus tuomet, kai ši vėl galės gyventi normalų gyvenimą. Gal būt tai daugiau nei gyvenimas su demonu savyje? ...