Niall P.O.V
stebėjau juos iš šalies. Man nereikėjo net žinoti ką jis gyvenime veikia, iš akių mačiau jog šis vaikinas tik naudojasi ja, ir už akių dulkinasi su kitomis. Kas per mėnesį susitinką kartą su savo mergina? Net kvailam būtų aišku ką jis veikia, be to kiek jam metų,trisdešimt? Jis atrodo kaip peraugęs dramblys. Suprunkščiau iš savo minčių ir pažvelgiau į vaikinų grupelę netoliese jų šypteledamas. Vienas iš jų prisikabino prie Ellie's ir tai nekėlė man labai didelio smagumo ,nes vis dėl to tai mergina, tad ko jiems reikia iš jos? Tačiau regis jie buvo pažįstami.
Gerai Niall, nustok rūpintis kitais ir kištis ne į savo reikalus.
Privalau ką nors daryti dėl savo šeimos. Naktį, galiu pasisavinti žmogaus kūną, visgi aš lyg ir demonas kuris apsigyveno joje. Galbūt ir esu blogas, bet neketinu jai kenkti, nors kitą vertus, kodėl man tai rūpi?
Ji tiesiog paprasta mergina, pati pasirinkusi tokį gyvenimą, niekas jos nevertė eiti į vietą kurioje gyvenau.
Man neturėtų rupėti Ellis.
Tačiau vis dėl to, jos kūnas priklauso iš dalies ir man, o norint sužinoti apie praeitį, privalau ją saugoti.
Ellie P.O.V
Gardžiai juokėmes iš kvailų prisiminimų vaikystė kartu su Sean, kol galiausiai pastebėjau nelabai malonius žmones.
- Sean, eime iš čia, jau laikas grįžti.- stengdamasi nežiūrėti į kelių vaikinų pusę , tariau.
- Ką? Kodėl? Kas yra? - sutriko jis.
- Aš pavargau, einam, - tyliai tariau.
- Oh. Na gerai,- atsiduso.
- Hey Ellie! - nusijuokė šlykštus juokas. Šūdas.
- Nagi Ellie atsisuk ! - dar vienas.
- Nepasisveikinsi? - tyliai sušnabždėjo balsas iš už nugaros. Baikščiai atsisukau ir susidūriau su žaliomis akimis.
- Labas, nemalonu tave matyti, - šiurkščiai tariau.
- Pasiilgai?
- Labai, net springstu,- pašmaikštavau.
- Miela iš tavo pusės, - sukikeno. Pavarčiau akis ir jau sukausi eiti , tačiau vaikinas sugavo mane už riešo.
- Ar nesupažindinsi su savo draugu? - maloniai tarė žaliaakis.
- Tiesa sakant, Tai Sean, mano vaikinas,- pasinaudojau proga įsiutinti jį. Sean kiek pasimetė bet pagavęs mano žvilgsnį linktelėjo.
- Harry. Harry Styles. Malonu susipažinti Sean Cape. - tarė šypteldamas ir nublokšdamas šypsena nuo mano veido.
- Seniai matytas , bičiuli.
Niall P.O.V
Ha! Man tas Harry visai nieko atrodo, galėtų sumurdyt to Sean veidą į sieną. Dar ir ranką paspausčiau !
Šyptelėjau pamatęs kaip Ellie ir to mulkio veidai persikreipė , kuomet garbanius paminėjo jo pavardę.
- Harry?! Mums laikas ! - tolumoje sušuko susivėlęs brunetas. Šis linktelėjo ir netrukus su savo draugais nužengė tolyn.
- Sean , kas po velnių buvo tai?! Ar tu jį pažįsti?! - tyliai suurzgė mergina.
- Aš.. Klausyk Ellie, nesikišk į tai. Ir laikykis atokiau nuo jo. Grįžtam namo, pati sakei. - nukreipė temą vaikinas nusukdamas žvilgsnį nuo jos, akivaizdžiai vengdamas pokalbio tačiau Ellie nepasidavė.
- Tu turėsi pasiaiškinti,- mergina atsiduso ir nusitempė jį šaligatviu , link namų pusės.
Esu čia jau kurį laiką,o dar nepasistūmėjau pirmyn. Turiu išsiaiškinti kas per vienas buvo mano šeimos žudikas, ir kodėl tai padarė. Bet mergina turi kažką, kas neleidžia man to padaryti.
Ellie susijusi su tuo , žinau tai.
Ar ji turi ką nors bendro?
————————
Laukiu vote ir nuomonių :3
CZYTASZ
,,Voices" Dark Niall LT Fan Fiction
RandomMistinė istorija apie vaikiną prisikėlusį iš numirusiųjų merginos kūne. Visa tai priveda prie to, jog jis įkalintas joje ligi pilnaties. Kas bus tuomet, kai ši vėl galės gyventi normalų gyvenimą. Gal būt tai daugiau nei gyvenimas su demonu savyje? ...