Chapter 3

473 50 3
                                    


Pajutau mažas rankas aplink save iš nugaros ir šyptelejau atsisukdama bei išvysdama Maya.

- Labas ir tau, - tarstelėjau.

- Ar kažkas nutiko ? - paklausė nulipdama nuo manęs ir atsistojo šalia eidama.

- Ne, viskas gerai. Keistai jaučiuosi. - šyptelėjau silpnai pasitrindama savo rankas ir žvalgiausi aplink.

- Ar tu dėl..

" Žinoma kad keistai jautiesi kai aš esu tavo mintyse " - nusijuokė paslaptingasis vaikinas.

- Užsičiaupk, - burbtelėjau tylomis.

- Um, Ellie? - Maya kilstelėjo antakį pasisukdama į mane.

- Atleisk, tai ne tau... - sutrikusi ,nervingai pasakiau.

- tai kad mes vienos gatvėje,  kam dar tai galėtų būti adresuota? - sustojo stebėdama mane įtartinai.

- Aš, nenorėjau. Rimtai, Maya, galvojau apie kai ką kitą, ir mintis išreiškiau garsiai- teisinausi.

- Taigi, tu kalbiesi su savimi mintimis? - ji tyliai prunkštelėjo.

- ar aš panaši į beprotę? 

- šiek tiek, jei kalbi su savimi mintyse ir veliau sakai tai garsiai.- nusijuokė priversdama pavartyti mane akis.

- aš nesu beprotė, tiesiog šiąnakt sunkiai miegojau ir daug apie viską galvoju. Lyg būčiau ne savo kailyje,- nervingai nusijuokiau.

" Na tu esi, tiesiog daliniesi jį su manimi ir mano draugužiu " jis tyliai suprunkštė.

Norėjau sukikenti bet tiesiog nuslėpiau mažą šypseną nusukdama galvą. 

Jis užknisa bet man patinka jo komentarai.

- na žinai tu galėjai eiti pamiegoti,o ne susitikti su manimi, dar užmigsi pakelėje.- mergina nusijuokė ir pažvelgiau į ja trukteledama pečiais.

- prasiblaškyti nėra blogai,manau,- tarstelėjau šypteledama jai kuomet patraukėme ligi jaukios kavinukės.

*

Mayai prireikus namo, atsisveikinome ir valgydama ledus, patraukiau eiti link namų. Jau ėmė kiek temti, o užsibūti ilgais vakare, viena, šiame rajone nemėgstu. Nors mano namai netoliese, vis tiek vaikščioti nepatartina. Atsidusau iškvėpdama orą ir užsitraukiau megztinį, nes vakarai vis dar buvo šaltoki.

- Ellie! - iš už nugaros buvo sušuktas mano vardas, bet buvau per daug pavargusi kad atsisukčiau. Tiesiog norėjau greičiau grįžti namo ir įsiridenti į savo šiltą bei patogią lovą.

- Ellie ! - dar kartą pakartojo, prisiverčiau atsisukti ir pamačiau atbėgantį Louis.

- Louis? - šyptelejau nusijuokdama nes jis buvo visas suprakaitavęs ir padusęs.

- Sveika! - pribėgęs atsiduso ir stabtelėjęs pasirėmė į kelius giliai kvepuodamas bei pakėlė akis į mane. 

- Kur taip skubi? - paklausiau, sukikendama.

- Bėgiojau, o pamatęs tave nusprendžiau pasivyti,- nusijuokė pavartydamas akis.

- bėgioji su džinsais? Naujas stilius, Tomlinson? - suprunkščiau lėtai eidama.

- kažkas neįtinka, panele? - sukikeno kumšteledamas į petį draugiškai.

- aš pasiskųsiu mamai ir turėsite rimtų problemų ponaiti,- kilstelejau antakį stebedama jį rimtai kuomet tyloje eidami, galiausiai kartu pratrūkome juokais.

- gerai,susimatysime vėliau Ellie, privalau dar pasimokyti chemijos testui. - nusišypsojo sukikendamas ir pavėlęs mano plaukus draugiškai apkabino bei nužingsniavo į kaimyninį namą , kai aš tuo tarpu buvau šalia savojo ,tačiau išvydusi mamą nelabai norėjau grįžti namo.

Ji visa įsiutusi, sunėrusi rankas ties krutine stebėjo mane piktu žvilgsniu, stovėdama šalia durų.

- šūdas.- tyliai sau sumurmėjau lėtai eidama link mamos, pasiruošdama pragarui skambančiam iš jos lūpų. 


————————

Nepamirškit Vote ir komentuoti :>


,,Voices" Dark Niall LT Fan FictionOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz