Elhejezkedtem a kanapén majd megprobáltam pihenni egy kicsit.
De a sìri csöndben felkapom a figyelmem egy hangra ami kitről jön.
Hallani lehetet ahogy az esőcseppek zudulnak le.
Éreztem hogy a kelleténél jobban elkezdett gyorsulni a szíverésem.
Tudtam hogy ebböl vihar lesz.
Mit mondhatnék picit bepánikoltam, de bekapcsoltam a tévét hogy a tévé hangja elnyomja az eső hagját.
Nem igazán vált be mivel még mindig beszűrödött a kinti zaj.
Malyd egy orjási nagyot dörrent ami lecsapta a tévét. És teljesen sötétség volt. Csupán csak a holdfény szűrödött ki az ablakon.
Bevoltam pánikolva és probáltam a fülem befogni, és becsukni a szemem, de semmi, tudtam mi folyik odakitn, és attol még hogy nemládtam és nem is halottam, tudtam hogy odakit mi folyik! Elvettem a kezem a fülemtől egy percre, és kinyitottam a szemem.
Csak annyit látok a sötét homályból, hogy valaki ballag le a lépcsőn.
Thomas?!
M-mit művelsz te itt lent ilyenkor!?
Kérdeztem tőle megcsuklott hangon.
Nem tudtam aludni, és erre még a vihar is rásegitett.
Nem válaszoltam, probáltam nem sirni és probáltam nem beszélni hozzá mert akkor meghalaná a szakadozott beszédem ami arra utal hogy sirok.
Tord!? Ne szorakozz már ez rohadtul nem vicces komcsi!
Egyáltalán hol vagy?!
Ő sem látott semmit, szóval csak tapogatozott valahol.
Mikor feldörrent egy ujjabb villám!
Már össze gubozva ültem a kanapé végén. És ott tartottam hogyha ennek a viharnak nem lesz vége akkor elbőgöm magam mint egy rosz 10 éves.
Tom meghalotta a kanapé zörejét, és ide sétált hozzám.
Tord te...
NEM nem sirtam é-és nem történt semmi.
Nyu-nyu nyugodtan menny visza pihenni t-tomas...
Shhh.. te most kusolsz, és elmondod mivan!
Hé figyelj rám.
Elkezdtem előre hátra billegni ugy hogy a kezemmel a két lábam fogtam malyd probáltam megnyugodni.
Hé hé kérlek ne pánikolj! igy nem tudok segiteni. Fogta meg a térdem, és állitott meg a billegésemből.
Baromi fáradt vagyok komi és nincs energiám ahoz hogy leorditsalak, ugyhogy kérlek figyelj.
Vettem ki a fejem a térdemből, malyd rá néztem.
Okés, és most mond mi lett veled?
Semm-
EL ne kezd!
Nem nincs olyan hogy semmi baj, ne szorakozz már szeretnék segiteni, de ugy nem tudok hogyha te nem segite-
~nagy dörgés~
Megrántottam tom kezét, malyd amilyen gyorsan csak tudtam átöleltem, és előtört volna belőlem megint a zokogás, de amint éreztem tomas ölelő karjait. Ugyéreztem biztonságban vagyok.
Éppenséggel pont nem érdekelt milyen perverz pozban voltunk vagy sem. Csak a biztonságot és a puha karjait akartam érezni körülöttem.
Mégegyszer feldörgött ami miadt mindketten meglepődtünk és hátra döltünk az ilyedség pillanatában neki döltünk a karfának.
Tom melkasán volt a fejem és ő egy picit szét tárta a lábát igy a testem atférhetett a lába közt, aztis mondhatjuk hogy rajta feküdtem.
Ami egészen kinos volt, de nem érdekelt. Már a vihar is teljesen kiment a fejemből.
Halottam ahogy tomas egyelletlenűl sohajtozik.
T-tom én...
Félek a vihartól....
És még mindig fogtuk egymás kezét, ami mégjobban össze zavart
hogyhogynem engedte még el...
Egy pillanatrol a másikra meg azt érzem ahogy a valodi kezem megszorítja.
*Sohaj* eddig miért nem közölted velünk?
Mert nem hittem volna hogy ez megtörténik, és az a szerencse hogy eddék nem látták.
Malyd ràraktam a vállára a fejem
Kérlek tom ne mond el ezt eddéknek...
Nem fogom.
~Tom szemszöge~
Éreztem a hideg ujjait a kezemben
Ahogy a mondat közben megszorìtja ezzel azt kérve hogy nem akarja ha rajtam kìvül bárki is megtudná ezt. Éreztem hozzám simulni a testét, ez sokkal jobb érzés volt mint mikor belekorgyolok a smirnoffomba.
Nem tudtam mit mondjak, annyira
Levoltam blokkolva hogy nem igen tudtam mit mondani,
de csak megszolaltam...
Hé tord..! Jobban vagy?
Mhm. Bolintott malyd szépen lassan felültünk török ülésbe egymásnak.
Láttam a fáradságot a komcsi szemében, de ő is elmondhatta az enyémről.
És egyszer csak Tord az egyik pillanatból a másikra az arcán komolyság ült és bizalom.
Szinte játszott az érzelmeivel.
De tudom hogy a félelmét rejti el ez alatt az arc alatt.
Nem akar puhánynak látszani ezért tett így.
Hehe tord te, te annyira kis gyenge vagy. Piszkálgattam.
Nem vagyok gyenge!!!
De, egy kis törékeny bábu vagy, csak probálod elrejteni az érzelmeidet. Probálsz keménynek tünni de ez az egész mindent megmagyaráz. Megfogtam az állát és egy gunyos mosolyal jeleztem neki hogy tudom a titkát.
Oh ha ennyire szeretsz pszihologust játszani, akkor ezt állapitsd meg!
~Tord szemszög~
Megfogtam az államon lévő kezét malyd a kanapéra lőktem.
Ugy mint az elöbb a lába közt volt a testem, és mindkét kezét oda szoritottam a karfához.
TORD MIT MŰVELSZ!? halkan orditott. (Igen olyat is lehet🤣)
Malyd elengedtem az egyik kezét, és a robot kezemmmel meg ott tartottam a karfán.
A hús vér kezemmel a szürke puloja alá nyultam, amire fel szisszent.
Éreztem a kidolgozott testét.
Malyd elvettem a robot karom és azzal is alá nyultam púlojának.
T-tord hagyd e-ezt abba...
Probált volna eltolni magától, de láttam rajta hogy elgyengűl. kivettem a poloja alol a kezem malyd megáltam.
Na jo sajnálom tomas, én csak vicceltem.
Na látod nem csak én vagyok gyenge te is ugyan olyan törékeny vagy.
Cs-Csak fogd be!
É-és mond csak, mire volt ez jo?!
Elsőnek is arra hogy lássalak ilyen állapotban, másodszor meg azért hogy bebizonyitsam hogy nem csak én vagyok belűl törékeny.
És nem állithatod azt bogy nem volt egy pììcit se jo.
K-kussolj komcsi! Nem tetszett és kész...
Látom nagyon feszült vagy jehova.
Pfff... még hogy én feszült.
Teljesen nyugodt vagyok.
Malyd felkelt a kanapéról, és oda ment a kisasztalhoz ahol othagyta a smirnofját.
Felketem malyd oda szaladtam
És elkaptam az üveget mielőtt még mefogta volna.
Hé! Mit müvelsz már megint!?
Nem ihatsz Mondta edd.
Lesz@rom mit modott edd! innom kell és méghozzá most!
Lökött neki a falhoz.
Hé, figyi az alkoholtól nem lesz jobb!
Már miért ne lenne?!
Maximum csak pár percig nem leszel feszült és ideges, utána minden ugyan olyan mint most...
Miértelme lenne hogyha ezt csinálnád?
Nem vonulhatsz bele a piába.
Hogy legyél önmagad hogyha az alkohol irányìt!?
De nem tudom kezelni az érzéseim...
Igen vettem észre. Figyelj ha most nem iszol, akkor igérem hogy nem fogod megbánni hogy nem idtál.
Argh... jo!
Vidd innen a piát.
Malyd elfutottam a konyhába és elrejtettem.
Tom lefeküdt a kanapéra malyd a fejét belenyomva a párnába szétterűlt.
Hé nekem is hadj helyet!
Nem. Dünyögte a párnába.
Oh tényleg nem hagysz hejet tomas?!
Már miért tenném?!
még mindig a párnába dünnyögött.
Hát jo... mondtam magabisztosan.
Malyd elkezdem csikizni az oldalát.
H-hé hahahaha! Tord!
Hahah nemàr!
haha hallod?!
Malyd kikapta a felyét a párnábol és probálta kezével elenezni a csikizést.
Baszus Tord! ~Nevetés~ nemár!!
Láttam végre mosolyogni, ami csodás volt.
Na várj! Azt hiszed csak neked vannak ilyen csikis ulyaid?!
Hé hé tom meg ne pro-
~Tord nevet~
Na! Hé!
hahah
E-ez nem fer!
A nagy csikizés hárború közepette tom leesett a kanapérol, de nem érdekelte és tovább csikiztük egymást.
~10 perc mulva~
Melyikünk nyert?! Kérdeztem mire válszoltak.
Mind ketten vesztettünk. Mosolyodott el. Malyd minketten hanyat feküdtünk a földön.
Jo hogy ujra köztünk vagy komcsi.
Énis örülök hogy minden a régi.
És Tom csak ugy elaludt a földön.
Halottam a lassu lélegzeteit, és néztem ahogy a fáradt szemeit lehunnya. Tom felé fordultam, majd felkönyököltem hogy megtámasszam magam. Mikor már biztos voltam benne hogy aludt, utána kezemmel végig simitottam hideg arcán, és csak néztem az alvó tomast.
Felkeltem, malyd felvettem őt és felvittem a szobájába, lefektettem és betakartam.
Alvó barátomat még nem láttam ilyen békésen aludni. Csak néztem őt, ott ültem ágya mellet,
Megakarom csokolni... mondtam ki suttogva. Gondoltam ugyis alszik, és nem kel fel. Közelebb hajoltam hozzá aztán csak egy enyhe puszit nyomtam homlokára
Joéjt tomas.
elmoslyodtam malyd lementem a kanapéra aludni.Remélem tetszett ez a rész,és a kezeim nem áltak meg az irásban, szóval egy hosszabb részel jöttem. Kérlek irlyátok meg véleményeiteket. Hogy tudjam hogy érdemes e fojtatni a storyt. :3
ESTÁS LEYENDO
💙 tomtord❤ Egy Fejezetes Storik
Fanficez egy ship + ha nem birod a boy x boy-t akkor ezt nem neked ajánlom >:3 viszont az eddsworld nézőinek és akik shipelik tomot és tordot, annak bőven ajálnani tudom és jo olvasást :3 ><