3. Pregătiri

7 1 0
                                    

21.05.2019

Este ziua dinaintea banchetului, iar Andreea mă târăște după ea în toate magazinele, pentru a găsi rochia perfectă. Trecem pe la o mulțime de rochii: scurte, lungi, cu mâneci, fără, etc. Îmi aleg câte o rochie, dar după proba cabinei, niciuna nu este potrivita.
-Mai mergem la încă un magazin și gata! Prea m-ai obosit. Spun eu.
-Hai măi, Ella! Nu tu alegi rochia, ea te alege pe tine.
Îmi dau ochii peste cap. O vad pe Andreea intrând într-un alt magazin.
-Ultimul. Nu uita!
-Cum zici tu!
Trecem printre milioanele de rochii și una îmi acaparează atenția.
-Ce zici de asta? O întreb arătând spre o rochie verde.
Andrea strâmba din nas.
-Nu. Asta albastră te-ar avantaja.
Îmi dau ochii peste cap și întru în cabina de proba. După ce ma îmbrac, ies unde Andreea mă fixează uluita.
-Ți-am zis că ți se potrivește!
-Zici?
- O sa îl dai gata pe Gabriel când o sa ii spui.
M-a trecut un fior pe șira spinării.. Mâine...
-Uite! Ce părere ai?
Andreea purta o rochie roșie, lungă, care îi scotea în evidenta părul blond și îi evidenția frumusețea ochilor de un albastru senin.
-Wow! Arati, uimitor!
Andreea surâde.
-Buuun. Deci am găsit rochiile câștigătoare!
Fericite, ne îndreptăm spre casa de marcat, pentru a putea străluci mâine.

Galben 💛Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum