6. Năruirea

4 1 0
                                    

10.06.2019

Eram cu Andreea si așteptam emoționante rezultatele.
-S-au afișat! Spune ea.
Aveam o groaza de emoții. Palmele îmi transpirau și simțeam ca nu pot respira. Am intrat tremurând pe site-ul scolii și mi-am cautat numele.
-Da! Spun eu super fericita! Am luat niște note foarte bune! Uite!
-Felicitări, Ella!
-Tu, ce ai făcut?
-Și eu am note foarte bune!
Îmi arătată notele. Eram asa fericite! După muncă și răsplată!
-Deci? Întreba mama.
-Uite! Nu degeaba am muncit! Spun eu fericita.
-Sunt mândră de tine, Ella!
-Nu o sa avem nicio problema cu intratul la liceu.
-Tocmai despre asta voiam sa vorbesc cu tine... Andreea, dacă s-ar putea sa ne lași puțin singure, te rog.
-Sigur.
După ce aceasta ieși, mama îmi spuse.
-Uite, Ella. Eu cu tatăl tău, nu ne mai descurcam doar cu un salariu. Știi, ca de când am avut-o pe Emilia am intrat în concediu de maternitate. Acum ca a crescut, am vrut sa ma angajez, dar fiind un sătuc, nu sunt asa multe locuri de munca. Asa ca, ne-am gândit se ne mutam într-un mic orășel, la numai o jumătate de ora distanta. Am cumpărat deja un apartament și după notele de azi, sigur vei fii acceptata la un liceu bun..
In acel moment, lacrimile mi-au invadat chipul..
-Cum? Dar.. Dar.. Nu pot! Nu vreau..!
-Ella, trebuie sa ma înțelegi!
-Dar de ce? Toată viata mea e aici: prieteni, Andreea, vise, amintiri... Nu pot lăsa totul în urma..
-Ella o sa venim aici în fiecare weekend.
-Nu ma înțelegi și spui ca te gândești numai la binele meu. De fapt nu e asa! Te gândești numai la binele tau!
Nervoasa, am ieșit plângând din camera. Andreea, care se juca cu miculinii, a venit după mine.
-Ce e, Ella?
I-am povestit Andreei tot ce îmi spusese mama.
-Nu fii trista! O sa ținem legătura și o sa ne vedem în fiecare weekend.
-Dar știi ca nu e asa simplu.. Toată viata mea e aici.. Visele mele.. De când nu visam sa mergem împreună la liceu și sa facem toate prostiile posibile... Si acum.. Nu vreau!
Andreea m-a luat în brate și a încercat sa ma împace. Nu știu de unde avea atât optimism. Cum putea sa vadă doar partea plina a paharului..
-Uite, pentru ca din toamnă nu ne vom mai vedea asa des, ce spui sa petrecem o Vară Memorabiă?
-Ce înseamnă asta?
-Am deja câteva idei! Spuse încântată Andreea.

Galben 💛Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum