Am petrecut cea mai tare vară cu Andreea: am mers în parcuri de distracții, la mare, la munte, cu cortul, la picnic și câte și mai câte... Nu am pierdut nicio clipa, pentru ca acum simțeam cu adevărat cât de repede trece timpul...
-Neața! Spune fericita Emma
- Neața!
În seara precedenta am făcut o petrecere în Pijamale și ne-am uitat și la un film. Azi, Andreea avea o noua idee.
-Ce facem azi? Întreb entuziasmata.
-E surpriza.
-Hai, ma! Nu îmi zici și mie?
-Mai târziu! Hai, la masa! Moor de foame!
Ne-am îmbrăcat și ne-am dus la masă. Mama pregătise clătite. Preferatele mele!
-Și, ce planuri aveți pe azi?
-Nu știu! Andreea nu vrea sa îmi spună!
- E top secret!
Am râs si ne-am continuat micul de jun.
-Acum, îmi spui unde mergem?
-Nu poți avea putina răbdare?
Îmi dau ochii peste cap și aștept linistita.
După ce am mâncat am urcat ca sa ne îmbrăcăm și am pornit. Am mers puțin apoi văd ca Andreea se oprește in parc.
-In parc? Andreea, nu mai suntem copii!
Andreea chicotește.
-Hai sa ne amintim de copilărie! Zice ea și alerga fericita spre leagăne.
Rad și eu și mă îndrept spre leagăn. Are dreptate Andreea. Îmi e dor sa copilăresc!
Dar, deodată bucuria este eclipsata. In parc își face apariția Gabriel.
-Ia uite cine a venit! Șușotește Andreea.
-Buna, fetelor! Ne salută el.
-Salut! Ii răspundem amândouă in cor.
-Văd ca nu sunt singurul care mă refugiez aici.
-Pai, Ella se muta din toamnă așa ca...
-Te muți? Spune el cu privirea in pământ.
-Da..
-Aha.. Credeam ca mergi la liceu cu Andreea.
-E complicat.. adaug eu.
El a vrut sa mai adauge ceva dar fix atunci a venit Antonia.
-Hey! Scuze ca am întârziat! Spune ea îndreptându-se spre Gabriel.
Când ne vede se strâmba și apoi il ia pe Gabriel de mână.
-Hai sa plecam de aici! Am chef de o înghețată!
Gabriel se mai uita o data la noi apoi o urmează pe Antonia.
-Vaaai, ce ma enervează! Spune Andreea.
-Hai sa plecam acasa! Mi-a pierit cheful de legănat!
-Da, sigur! Hai la mine sa facem maraton de filme!
-Suna bine!
Ne-am îndreptat amândouă spre casa ei după ce am primit acceptul mamei.
In timp ce caută filmul, Andreea nu S-a putut abține.
-Gabriel te place! Ai văzut ce față a făcut când a auzit ca te muți!!
-Andreea...
-Pe bune, Ella! vei trai mereu cu regretul ca nu ai vorbit cu el.
-Andreea, chiar nu am chef!
-Scuze!
Între noi s-a lăsat tăcerea și apoi s-a auzit doar intro-ul filmului. Apoi ne-am afundat in poveste și nu am mai redeschis subiectul in aceea zi.***
Vara aproape a trecut! Cum puteam sa trăiesc fără Andreea? Nu voiam sa dau piept cu realitatea! Mai voiam timp!!
Andreea era plecată la mare cu familia ei și urma sa se întoarcă la timp pentru plecarea mea, asa ca nu mai aveam ce sa fac.
-Ella! O sa faci ceva azi? Mă întreabă mama.
-Andreea e plecată! Nu am cu cine vorbi. Spun eu din vârful patului.
Mama da din cap dezamagita.
-Sigur găsești tu ceva.
M-am frecat la ochi și mi-am luat cartea aruncată pe noptiera. Era cadou de la Andreea primit de ziua mea. Am deschis cartea dar apoi am auzit o notificare. Îmi iau rapid telefonul. Da! E de la Andreea!
~-Hey! Te salut de la mare!
-Ce fain te distrezi tu! Eu mă plictisesc acasa!
-Lasă ca mă întorc repede!
-Vreau sa vii deși știu ca asta înseamnă ca plec eu...
-Hai, mă Ella! Știi doar ca nu o sa fie așa rău.
-Sper!~
Îmi las jos telefonul și deschid cartea. Dar nu mă pot concentra. Sper ca vom rămâne nedespărțite. Dar îmi e teama de ce va urma.. așa noua.. colegi noi.. prieteni.. dacă nu voi reuși sa îmi fac prieteni?? Off..Chiar nu voiam sa plec!! Îmi doream sa rămân cu Andreea...****
Săptămâna a trecut și Andreea s-a întors. Și pentru ca a doua zi urma sa plec, a rămas la mine.
-Spune-mi tot! Noaptea asta va fi albă!! Mâine plec deci nu vreau sa mă gândesc la asta.
-Bine. Pai, am înotat foarte mult.
-Clar! adaug eu. O cunosc pe Andreea. Știu cât de mult ii place in apa!
-Așa. Am mâncat înghețată, m-am și bronzat.. Nu pot sa spun ca am avut cine știe ce aventuri.
-Oricum, ești norocoasa ca ai fost la mare. Mi-ar fi plăcut sa vin și eu..
-Așa ar fi fost mult mai distractiv..
-Da... spun eu îngândurată. Hai sa mai vorbim ceva. Chiar nu vreau sa ma gândesc la ziua de mâine.
-Pai.. Zi-mi de Gabriel! Te-ai mai văzut cu el?
-Andreea! Nu începe! Nu, nu l-am mai văzut.
-Păcat! Chiar ați fi făcut un cuplu frumos dacă nu s-ar fi băgat Antonia!
Nu mai zic nimic și îmi las gândurile sa zboare. După ceva timp, o întreb pe Andreea:
-Vom mai fi prietene după ce plec?
Andreea se ridica și se uita tare ciudat la mine.
-Ce e cu întrebarea asta? NORMAL!! Mereu vei fi prietena mea!
O îmbrățișez călduros. Mereu mi-a fost alături iar acum mă doare sufletul să știu ca trebuie sa plec...Obosita, pun capul pe perna și încerc sa nu mă gândesc la ziua de mâine.
CITEȘTI
Galben 💛
RomanceEa îl iubește, îl visează și nu se poate desprinde de amintiri... Dar el, iubește pe altcineva... Oare se va îndrăgosti de ea? Vor ajunge împreună?