În fiecare zi sunt amețit din cauza ei. Corpul ei se mișcă în piruete perfecte, plieuri și sărituri complexe, menite să mă atragă indirect. Aceasta este cea mai plăcută tortura pe care mi-o poate oferi, dar atunci când își ridica picioarele deasupra capului, face sfoara și se apleacă încet lăsând la vedere posteriorul sau mic și bine lucrat, ascuns sub body-ul de un roz satinat simt ca înnebunesc.
Din cauza ei seara când ajung acasă îmi dau jos tricoul și blugii și ma bag direct sub duș, ceea ce simt atunci când boabele de apa fierbinte se scurg rapid pe pielea mea bronzată, aburii se varsă ca tornadele în pereții cabinei de duș, iar aroma de mentă se inhibă în pielea mea. Îmi iau în mână penisul și încep sa mișc de la bază până la cap în mișcări circulare gandindu-ma la antrenamentul ei complex, la piruete, aplecari, sărituri și toate celelalte care m-au ținut tensionat toată ziua. În momentul în care nici măcar reflexia nu mi se mai vede prin peretii oglindiți ai cabinei, aerul aproape nu mai e respirabil și gafaielile mele se transforma intr-un mârâit sfârșala mea se revarsă în apa cristalină.
A doua zi merg din nou la servici, în clădirea Teatrului Național și încep să pregătesc cortinele, sa verific luminile și alinieze la perfecție scaunele până când cineva mă întrerupe:-Bună, scuze ca te deranjez, m-ai putea ajuta să îmi potrivesc costumul, este extrem de greu de îmbrăcat și nu aș vrea să stric spectacolul nepurtând articolul potrivit?! mă încordez din cap până în picioare la vocea angelică care o cunosc foarte bine din timpul antrenamentelor, când îi dădea explicații antrenoarei despre anumite mișcări făcute.
-Ăm...sigur?! fac o gisma destul de ciudată pe interior și înghit în sec gândindu-mă ca i-aș putea atinge curburile corpului și pielea cea fină
-Mă numesc Angelina, te-am mai văzut pe aici, din câte am înțeles tu te ocupi cu amenajarea și întreținerea dispozitivelor din acest teatru? mă întrebă îndreptându-se spre zona cabinelor de schimb
-Da așa este, lucrez aici de doi ani și ador să pregătesc și să privesc spectacolele de aici. ea chicotește cu spatele la mine și pe neașteptate își dă topul jos și la fel și pantaloni gri de trening. Rămân fără cuvinte la vederea corpului ei aproape gol și deja simt ceea ce nu trebuie în pantaloni.
Se apropie de mine, își pune mana pe abdomenul meu încordat și mă privește în ochi cu o sclipire specifică.-De mult am sesizat că mă privești atent si doritor în timpul antrenamentelor... Știi, eu de mult timp nu am mai fost atinsă, nu ai vrea să mă ajuți tu, nu m-ar deranja să te ajut și eu cu asta... îmi mângâie încet umflatura din pantaloni
Nu mai stau pe gânduri și mă năpustesc asupra buzelor ei cărnoase și o mângâi încet pe sân, deși e balerină nu mă așteptam să aibă niște sâni așa de plini, mă las încet cu săruturile pe gâtul ei și o mușc ușor în timp ce îi desfac sutienul și las la vedere acei sâni mari de care mi-a fost poftă în toate zilele acestea de chin. Nici ea nu se lasă mai prejos cu pipaielile, nici nu știu când a scapat de tricoul meu și cureaua aproape că îmi este desfăcută. Îi mai sărut odată sânii și merg mai în jos pe abdomenul ei plat până ajung la centrul ei unde îi îndepărtez ușor lenjeria și o mângâi-Doamne Angelina ce udă ești!!
-Așa eram și în timpul antrenamentelor baby, ce crezi că pe mine nu mă afecta privirea ta caldă care nu mă scăpa din ochi nici măcar o secundă? spune ea pe o voce suavă care ma întărește și mai tare
-Ce îmi faci tu mie Angelina?? pun o întrebare care are ca răspuns doar un oftat aproape gemut, nu mai stau pe gânduri și....
CITEȘTI
Atinge-mă!!
FantasyAVERTISMENT!!!Aceasta este o carte cu povești erotice, citiți pe propria răspundere! +18