Baby girl V

1.6K 10 0
                                    

   Ştiam că Edward_Har este un profesor şi care în sine nu mă deranjase până am aflat că este profesor în şcoala mea , mai ales Domnul Styles

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.


   Ştiam că Edward_Har este un profesor şi care în sine nu mă deranjase până am aflat că este profesor în şcoala mea , mai ales Domnul Styles.  Mai auzisem de poveşti elev-profesor , apăreau în ziare, făceau ravagii pe internet când una dintre ele era descoperită şi cu siguranţa nu îmi doream să ajung  "fata aia" şi Domnulur Styles , care până atunci să fie un profesor model, foarte bine pregătit şi aproape de elevii lui , nu îi doream să ajungă " profesorul acela " .  Nu voiam să compromit viața nimănui.

  Pe de altă parte , întâmplarea din debara îmi sucise mințile pe dos.  Degetele lui lungi păreau magice atingându-mă , lăsând dare fierbinti pe pielea mea .  Și sărutările lui!  Doamne!  Niciodată nu imi imaginasem că un sărut poate fi atat de senzual , inexperienta mea s-a văzut clar , dar nu ma puteam opri , îmi cuprinsese întreaga ființă în îmbratișarea lui.

  Trecuse aproape o săptămână de la întâmplare.  De fiecare dată când la ore încrucișam privirea domnului Styles, roșeam subit și nu mai puteam face nimic din ceea ce explică.  Puteam vedea ca încearca să-și dea seama dacă am luat o decizie.

  Era atât de irezistibil cu cămasa alba descheiata spre încanata mea și a colegelor.  Nu știam dacă o purtase așa toata ziua sau o desfacuse special ca eu să vad și să nu mai rezist. 

 " Edward Har : Pisicuț-o , îmi lipsesti :( " 

   Am ridicat ușor ochii de pe exercitiul meu am întalnit privirea lui. S-a uitat atât de atent în ochii mei , simteam cum sunt dezbracată rând pe rând de toate hainele pe care le purtam .  Dintr-o dată mi-a făcut cu ochiul, încărcat cu atâta atracție sexuală.  Am încercat din răsputeri să-l evit, să fiu prima care să pleacă din clasa, însă eforturile mele s-au zădărnicit printr-o simplă rugăminte " Domnişoară Achings , aţi putea rămâne câteva momente pentru a discuta subiectul la olimpiadă?'' ''Da Domnule Styles " oftând m-am aşezat din nou în banca mea şi am aşteptat în liniste golirea.

  Domnul Styles m-a rugat să iau un loc la catedră și șoptind m-a întrebat dacă m-am gândit la jocul nostru senzual.  Normal că am făcut-o, nu aveam cum să mi-l scot din minte, însă era prea periculos.

  A venit încet în spatele meu și s-a aplecat la nivelul gâtului meu , umezindu-și buzele atât de aproape de mine încât am tresărit și apoi a lăsat acolo un sărut fierbinte .  Involuntar , un mormăit indescifrabil mi-a parasit gura în timp ce capul meu s-a lăsat pe spate pentru a-i oferii mai mult acces, obrajii  îmi erau deja mai roșii ca niciodată " Și ce ai decis , printesă ? " a continuat Edward lăsând o dâră de săruturi , mai întâi până unde îi permitea gulerul cămășii , apoi tot desfăcând cate un nasture, pe linia umerilor mei   ''Trebuie sa te pedepsesc pentru ca ma faci să sufăr" , un alt geamăt mi-a părăsit buzele la auzul cuvintelor lor.  " Vrei ca daddy să te pedepsească ? " " Ah..hmh " mormăitul meu încet și datu-l din cap afirmativ au fost tot ce-i trebuia .  Imediat am fost luata în bratele lui puternice și pusă in fața catedrei " Te voi pedepsii aici, e bine ? " , din nou raspunsul meu a fost un mormăit.

  Cu mișcări tandre Harry m-a aplecat peste masă și-a lipit sexul tare de mine , atat de tare pentru o secundă avusesem impresia că mă penetrase " Vezi ce îmi faci mie ? " și-a lipit buzele rozalii de urechea mea și  probabil ca dorea ca eu sa raspund clar de data aceea , pentru că , la auzul geamătului meu , mi-a muscat lobul urechii si mi-a dat , cu mâna cu care cu câteva secunde înainte îmi lovise dureros de senzual  fesa, o palmă peste, iar.  La contactul neasteptat mi-am arcuit și mai tare spatele , frecându-mi fundul de întăritura lui probabil dureroasă .  Apoi , cu degetele lui abile mi-a coborât chiloțeii până la genunchi.

  Contactul cu umflătura din pantaloni se simțea acum și mai puternic.  " Eşti atât de frumoasă a spus atingându-mi mijlocul " Dar atât de obraznică " şi am mai primit o palmă care sigurar a lăsat un semn pe fesă " Abia aştept să te iau chiar aici , pe catedra " , mi-a strans parul într-o mână și mi-a dat capul și mai pe spate, cu cealaltă se juca cu sfârcul meu întărit, atât de sesibil prin bustieră, ma înnebunea . Aici , la școală , cu atat de multa lume in jurul nostru , cu o posibilitate atat de mare de a fi prinși.

   Încă o palma și o strangere dureroasa a sânului meu au încheiat momentul nostru , cu o posibilitate atat de mare de a fi prinsi .  Pe cat de excitant , pe atat de ilegal si periculos . Cu un gest rapid mi-a aranjat chilotii înapoi la locul lor si a coborat fusta plisată a uniformei, îndepărtându-se de catedră.  " Nu , te rog , mai vreau " era tot ce puteam gândi în acel moment , însă, ca pedeapsa să fie completă , domnul Styles m-a expediat cu un ton rece " Multumesc pentru timpul acordat domnişoară Achings, sper că veţi avea rezultate excelente , cred că este timpul să plecați , mama dumneavoastră probabil vă așteaptă''

   Încă excitată, dar și debusolată am părăsit clasa domnului Styles aranjându-mi fusta.  

 " Pot şti de ce ai întârziat atât de mult ?  Știi ca nu vreau să rămâi nicăieri cu derbedeele alea de prietene ale tale " o palmă puternică mi-a zguduit obrazul după ce m-am așezat pe scaunul masinii "Dar era pentru o olimpiadă , mamă" "Putea să aștepte , știi că în câteva  ore mătuşa ta şi cu logodnicul ei vor sosi !" "Da , mamă " capul imi era lăsat în jos , în semn de rușine și supunere , cum ii placeă mamei  "Și știi că trebuie ca totul să fie perfect !"   "Desigur"   "Să nu se mai întâmple!" " Cer iertare mama "

   Dacă s-ar fi putut mama ar fi vrut să mă pun în genunchi în fața ei , însă eram deja în destulă întârziere și " minunata " vizită a matusi Barbara era iminentă. " 

Edward_Har : abia aştept să rup chiloţeii ăia de pe tine " Mesajul acela murdar ştersese orice umbră de supărare de pe chipul meu.  În sfarsit aveam ceva ce-mi doream cu adevărat.




_____________________

Bună tuturor, vă rog să lăsați un comentariu la fiecare capitol și nu uitați de steluță,  aceste două lucruri vor face cartea să ajungă în topuri și va fii citită de mai mulți senzuali așa ca voi  ♡♡♡♡♡

Ps: să îmi ziceți părerea voastră despre carte 

Atinge-mă!! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum