Nu stiam ce era cu mine, fetita aceea obraznică ma transforma într-un adolescent excitat. Aura ei pură şi totusi atât de murdară starnea în mine o dorintă greu de controlat. Speram doar să nu fiu dezamagit.
Cand in acea dimineată văzusem insigna colegiulu la care predam langa sanii ei frumosi, nu m-am putut abtine, chiar dacă era un lucru periculos si putea însemna distrugerea carierei pentru care muncisem atât de mult.
Eram atât de pregătit pentru fetița mea , acolo , în debaraua aceea întunecată și strâmtă . As fi putut-o apleca chiar lângă raft sau pe jos și să o iau tare, sa tip de placere, așa cum îmi dorisem de cand am văzut pentru prima dată sau poza cu ea.
" Este c-cineva aici ? " deodată o figura a stricat întunericul camerei , ma ascundeam in spate doar în cazul în care altcineva ar fi intrat.Am recunoscut-o imediat, cum as fi putut sa nu. Cea mai retrasa si cuminte eleva ; silitoarea Iris Achings. I-am observat frumusetea neatinsă încă din prima zi , ochii albaştrii , luminoşi , obrajii imbujarati şi buzele cărnoase şi roşii care abia asteaptau să fie devotate .
Când s-a întors spre usa , probabil pregătită să plece , am iesit din ascunzișul meu intunecat și am prins-o de solduri pe la spate , lipind-o de mine. Fesele ei mari , fată de talia mica, se simteau divin la atingerea cu penisul meu, prea intarit de la simpla intalnire. Un geamăt a părăsit buzele copilei și fără suflare a intrebat : "Tati ? " , la auzul cuvintelor murdare pachetul dureros din buzunarul meu s-a intărit atât de tare incât credeam că nu fac ceva va exploda .
Am ridicat o mână spre sânii ei. Exact cum ma asteptam, textura perfectă, nici prea tari, nici prea moi , sfârcurile ei întărite se puteau simți prin sutien . Mi-am îndreptat buzele spre gâtul ei , aș fi vrut să-i soptesc în ureche vorbe murdare care să o ude și mai mult.
Un singur sărut am reușit să las pe gâtul ei și i sa făcut piele de găină . Știam eu că este mai pură decât lasă să pară. Și-a lăsat capul pe spate pe umărul meu și și-a arcuit și mai mult spatele, apăsând dureros pe mine .
Am strâns-o tare de fund , lăsând urma degetelor mele pe ce-mi aparţine şi am dus mâna între coapsele ei, nu purta chiloţi iar gândul m-a înnebunit " am crezut ca o sa-ti placa , tati " Cu frenezie am început să o ating pentru prima data in viata ei.
Si-a lasat greutatea pe mine si au inceput sa-i tremure picioarele "Deschide mai mult picioarele pentru mine, ingeras." Am inceput sa o penetrez cu un deget "atât de uda si stramta pentru tati" am spus plasand un sarut pe gâtul ei si am arcuit degetul din interiorul ei facand-o să tresară. Cu degetul mare mangaiam usor clitorisul , nevoind sa il inflamez cu atingeri puternice.
Tati as vrea sa te vad mi - a spus printre gemete " dar ... imi..dau seama ..de...ce...nu", nu a apucat să îsi termine propozitia pentru ca am forfecat din degete și și-a dat drumul. Lichidul transparent se scurge pe piciorul ei, iar priveliștea era ucigătoare pentru penisul meu dureros .
" Esti sigura ca asta vrei , pisicuta?" "Doar daca tu ... adica ... stiu ca iti poti pierde slujba daca asta se afla ... " "Orice pentru fetita mea " am rânjit și am întors-o spre mine , încă epuizată din cauza orgasmului.
Imediat m-am năpustit spre buzele ei , realizandu-mi visul. Am izbit-o puternic de usă, ridicând-o in bratele mele , corpul ei firav si alb fiind lipit de mine , puteam simti cat de uda era intre picioare , trecea chiar si prin materialul tricoului meu .
" Ai fost o fetită tare buna astazi pentru tati " am spus impingandu-mi bazinul in carnea ei
"Domnule Styles ? " mi-am ridicat in sfârsit privirea spre ea si era clar socata . Trebuia să-mi imaginez că personalitatea ei obraznică de pe internet era doar o fațadă și nu acționează la fel de nebun și în realitate. " Shh " am încercat sa o calmez şi i-am pus un deget pe buzele moi. Nu m-am putut abtine de la a o mai saruta o data , asa ca am facut-o.
''O sa-ti dau timp sa te gandesti la asta. Stii unde sa ma gasti" era atat de frumoasa , de fragila , dar a trebuit sa plec , pauza de pranz se terminase , iar eu aveam ore , speram doar ca ea sa-mi accepte propunerea . Ştiam că este ilegal , din mai multe puncte de vedere , stiam şi că este imoral , dar nu-mi puteam opri gandurile , imi imagineam o mie de moduri în care să fi putut-o face să se simtă bine, sute de vorbe murdare parasindu-i gura .
CITEȘTI
Atinge-mă!!
FantasyAVERTISMENT!!!Aceasta este o carte cu povești erotice, citiți pe propria răspundere! +18