Baby girl II

1.7K 10 1
                                    

"Edward_Har: lui tati îi este dor de tine, pisicuţă"

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

"Edward_Har: lui tati îi este dor de tine, pisicuţă"

   Imediat cum am primit mesajul de la admiratorul meu fierbinte ziua parcă mi s-a înbunătăţit. Cunoscusem deja dirigintele care este un boşorog libidinos şi pe profesoara de literatură, iar după pauza de prânz urma să îl cunosc pe al trei-lea: domnul Styles, despre care se vocifera prin şcoală că este foarte tânăr şi arătos, nu că ar conta asta.  

"Edward_Har: aş vrea să îmi arăţi chiloţeii tăi. Pun pariu că sunt albi şi puri aşa ca tine."

"Pot merge până la toaletă, vă rog?"

   Am plecat grăbită spre baie cu geanta după mine să pară că este o problemă menstruală, când de fapt doream doar să am telefonul la mine.

Am încuiat uşa băii şi am cuborât fusta uniformei până la glezne.

"Iris_Rabbit: da domnule profesor ;)"

   Am băgat o mână în chiloţii albi cu fundiţe roz în jurul elasticului , în aşa fel încât să pară că mă ating, de asemenea am fost atentă ca Edward să vadă fusta plisată în fundal, ştiam că asta îl va înebunii.

"Edward_Har:ce fetiţă ascultătoare. Ce n-aş da să te simt"

"Iris_Rabbit: ce te opreşte?"

"Edward_Har: eşti atât de pură, sunt atât de norocos că te am. Dacă aş fi acolo ţi-aş săruta încet gâtul,  iar mâinile mele experte ti-ar coborî chiloţeii, făcându-şi cale între coapsele tale. în mijloc comoara ta dulce mă aşteaptă, dornică să fie atinsă de degetele mele pline de inele,iar contactul cu metalul rece ţi-ar înmuia picioarele."

"Iris_Rabbit: nu ai văzut pozele mele, ce ţi se pare pur în ele? sunt o fată rea ;)"

   *ataşat o fotografie*

   De data asta chiar mă atingeam, vorbele lui fierbinţi mă udaseră toată. Întradevăr eram virgină, dar el nu trebuie să afle asta, altfel îmi pierd tot farmecul.

   Pur şi simplu şi dacă aş fi vrut să nu mai fiu nu aş fi avut cum, nu mergeam la petreceri, nu aveam voie să am un iubit. Unicile dăţi când ieşam în oraş era cu membrii familiei mele sau cu fetele dacă ieşirea era programată cu cel puţin o săptămână înainte. Vacanţele fie ele de craciun sau de vară, erau pentru mine un chin atroce care însemna să fiu închisă în casă 24/24 şi de aceea îmi plăcea mai mult la şcoală.

   Fără să îmi dau seama petrecusem toată pauza de prânz trimiţând mesaje provocatoare admiratorului meu, aşa că m-am îndreptat spre clasa domnului Styles şi din fericire am intrat exact la sunetul celui de al doi-lea clopoţel. Nu îmi plăcea să întârzii.

"Salutări tuturor, eu mă numesc Harold Styles şi voi fi profesorul vostru de istorie anul acesta. După cum bine ştiţi avem două ore inluse în programă şi una de opţional, pe care aţi ales-o. Înaite să întrebaţi, da, am licenţa pentru a preda, nu sunt atât de tânăr" s-a prezentat clasei noul profesor, chicotind. Părea destul de simpatic şi serios, o diplomă de la Universitatea din Cambridge era frumos agăţată pe peretele clasei. Nu puteam nega spusele, chiar arăta bine cu părul creţ şi ochii verzi şi foarte expresivi. Era îmbrăcat casual, doar blazerul negru îi dădea un aer mai elegant "acestea fiind spuse aş vrea să vă cunosc", fără să se uite a trecut degetul peste lista numelor noastre din catalog şi a ales unul "Black Elina, spune-ne despre tine", iar colega mea Elina s-a ridicat în picioare uşor stingherită

"Sunt Elina...îmi place să mă uit la fotbal şi să ies cu prietenele"

"Care este echipa ta preferată, Elina?"

"Manchester United"

"Bună alegere. Acum să vedem încă pe cineva... Nina M, eşti spanioloaică?"

"Din America latină, domnule"

"Minunat. Tu fatea de acolo?"

"Maria Aurora, îmi place să cânt la chitară"

   Domnul Styles a început să facă conversaţie cu fiecare elev al clasei mele întrebând pe fiecare câte cxeva. Părea atât de uşor să discuţi cu el, probabil mulţumită diferenţei de vârstă mai mici.

"Tu, domnişoara din spate? pe neaşteptate toată clasa s-a intors spre mine "tu de ce nu te prezinţi?" şi mai multe comentarii răutăcioase au venit ca răspuns întrebării lui:"Nu are ce să spună, domnule", "Stă toată ziua închisă în casă", "Învață, ce să facă altceva", dar domnul Styles i-a făcut să tacă rapid. Nu mă deranjau la fel de mult comentariile ca atunci când eram mai mică, știam că nu este cum spuneau ei "Deci, dulceață?"

"Mă numesc Achings Iris" am răspuns eu cu privirea în jos "Iris, ce nume frumos, ce te pasionează?", numele meu pare așa de interesant ieșind pe buzele lui, iar eu ca răsuns i-am dat fotofrafia cu un rânjet insesizabil pe buze. 

   La sunetul clopoțelului mă îndrept spre catredra domnului Styles "Aș dori să-mi dați o listă cu temele facultative pentru anul acesta", o mică pasiune de a mea este să lucrez aceste teme facultative la fiecare materie, primeam chiar și un premiu pentru asta "Hm...încă nu m-am gândit sincer"spune el scărpinându-și ceafa jenat "Dar mă voi gândii și le voi aduce data viitoare când  ne vedem" îi mulțumesc și mă îndrept spre ușă, dar vocea lui mă oprește

"Ah și Iris"

"Da domnule Styles"

"Nu-i lăsa să te trateze așa, nu meriți. Să ai o zi bună"

"Mulțumesc domnule Styles"

Nici nu am ajuns bine pe holul școlii și un mesaj îmi face telefonul să vibreze. 

''h.2. 00 p.m.''

"Edward_Har:tati are nevoie să te vadă"

"Iris_Rabbit: *a atașat o fotografie*"

"Edward_Har: din cauza fetiței mele obraznice acum trebuie să mă grăbesc să fac un duș rece."

"Iris_Rabbit: poate îni vei trimite și tu o poză."

"Edward_Har: orice pentru tine, păpușă."

"Edward_Har: *a atașat o poză*"

   Era o poză din duș. Chiar îmi îndeplinise dorința. În toată măreția stătea penisul lui, cu vena centrală unflată și capul rozaliu spre roșu la vârf. Întregul membru era complet sculat, iar mâna lui acoperea o mare parte din el deoarece era în jurul lui. Între degetul mare și arătător, pe mână puteam zări un tatuaj în formă de cruce.

   Imediat mă dezbrac și eu și fac o poză pe o parte, în așa fel încât să îmi potă vedea fundul și sânii.

"Iris_Rabbit: tati mă exciți și nu e bine. Nu știu cât mai pot aștepta"

*a atașat o fotografie*

"Edward_Har: la naiba, baby, abia terminasem "

   Chicotesc ușor la ultimul mesaj și încep să-mi fac temele, nu vreau ca mama să aibă vre-un motiv să mă pedepsească. Chiar dacă vorbesc cu Edward de câteva zile, mă simt de parcă ne-am cunoaște de mai mult, ca și cum am fi prieteni. Mă dorește atât de mult și nu pot nega că și eu îl doresc la fel de tare, dar este doar o relație murdară pe internet.

Atinge-mă!! Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum