פרק 1:

275 10 1
                                    

בקושי ישנתי מרוב התרגשות ולחץ.
הבוקר זה היום הראשון ללימודים שלי בהוגוורטס!!!!
בשביל דור, אחי הגדול ממני בשנה, זו תהיה השנה השניה כבר.
אני מפחדת שלא אתחבר עם הילדים ושלא אצליח להפעיל לחשים..
הורינו הם מכשפים בעצמם. כשהיינו קטנים יותר, הם לימדו אותי ואת דור כמה כשפים בסיסיים. דור התקשה מעט אבל אני הצלחתי ישר.
אתמול בערב ישבתי ודיברתי איתו, סיפרתי לו שאני דיי לחוצה מהבוקר, הוא ניסה להרגיע אותי ולהגיד לי שהכל יהיה בסדר ושאין מצב שלא אתחבר לכמה ילדים. לפי הסיפורים שלו אני יודעת שיש לו חבורה של ארבעה בנים. הם אף פעם לא ביקרו בביתנו אז איני יודעת איך הם נראים, אבל הם נשמעים חמודים!
טוב, בחזרה להווה. אני צריכה להתארגן אחרת נאחר!
אוי הדביל הזה עוד לא קם!!!! חשבתי לעצמי ורצתי לחדרו של אחי הגדול.
״דור!!!! אני לא מתכוונת להחמיץ את היום הראשון ללימודים שלי בגללך!! קום הרגע או שנפספס את הרכבת!!״
״אמבר יחתיכת נודניקית תני לי לישון״
״נראה לי שכחת אבל יש בית ספר. הרכבת יוצאת בשעה תשע ורבע ועכשיו תשע. אנחנו נאחר בדוק. קום עכשיו!״
״פסדר פסדר אני קם יואו איזה מציקה״
הוא התמתח במיטתו, קם והתארגן תוך חמש דקות, הייתי בהלם.
״יאללה תעזבי את הקפה ובואי, אנחנו מאחרים״ הוא אמר כדי לעצבן.
״נודניק״ השבתי.
נתתי נשיקה להוריי ויצאנו.

פויי הגענו בזמן. טוב, כמעט בזמן... השעה היא: 9:13. מממ, לפחות הספקנו לעלות על הרכבת. עכשיו צריך לתפוס תא.
ראיתי ילד מהמשך הקרון מנופף לאחי בידו ומסמן לו לבוא.
זה בטח אחד מהחברים שלו.
בגלל שהייתי מאחוריו, דור לא ראה שראיתי את הילד אז לקח את ידי ואמר לי לבוא איתו.
דור נכנס לתא הרכבת שם ישבו שניים מחבריו- ג׳יימס סיריוס פוטר ושון רוג׳רס. אמבר נכנסה אחריו במבוכה.
״היי זו אחותך הקטנה שסיפרת עליה! אתם לא דומים בכלל. היא יפה״ אמר שון ושניה לאחר מכן קיבל מדור מרפק ללחי הימנית שלו.
היא התיישבה ליד דור.
״אני שון רוג׳רס, ומה שמך?״ אמר ורכן לנשק את ידה. היא עוד לא הספיקה לענות ודור נתן לו עוד מרפק, הפעם ללחי השניה.
״מספיק עם זה נו באמת! סך הכל מנסה להכיר את הגברת״ אמר שון
״אמבר, קוראים לי אמבר״ אמרה בחיוך מובך
ג׳יימס הרים את מבטו מכל הממתקים שהיה עסוק בלאכול.
״שם יפה, אמבר״ אמר.
היא גיחחה ואמרה תודה.
״אני ג׳יימס, ג׳יימס סיריוס פוטר״
היא קפאה לרגע וישר פנתה אל אחיה. ״דור!! לא אמרת לי שאחד החברים הכי טובים שלך הוא הבן של הארי פוטר!!!״
ג׳יימס צחקק ואמר: ״כן, דור. מה אתה מתבייש בי??״
״אוי נו תסתמו כולכם. החלטתם לשגע אותי כבר מהיום הראשון? ואגב, איפה ליאו?״ שאל דור
ג׳יימס עשה פרצוף של ׳לא יודע׳ והמשיך לזלול את ממתקיו,
שון אמר שהוא מניח שהוא מחפש ברגע זה את התא שלהם.
לאחר כמה דקות של דיבורים, דלת התא נפתחה במהירות.
״הוו סוף סוף״ אמר ומבלי לשים לב שאמבר נוכחת, נפל על רצפת התא בחור שחום עור יפה טוהר, בעל עיניים אפורות נוטות לירקרק ושיער מתולתל וחום שהיה כהה בהחלט.
״ליאו יגבר מה קרה לך? הלכת לאיבוד?״ שאל שון.
ליאו התרומם לאט לאט מהרצפה ואמר תוך כדי שחיפש אותם בכל הרכבת וזה התא האחרון שבדק.
״אעעעע״ קרא בבהלה כשהתייצב וראה את אמבר.
היא בחנה את גובהו היוצא דופן. הוא היה עצום.
״תירגע מה קורה לך?? אתה מוציא אותי מריכוז״ אמר ג׳יימס בעודו מנסה לפתוח את הקופסא של קרפד השוקולד שלו מבלי שיברח לו
כמו הקודם.
״למה נתתם לי להביך את עצמי ככה מול עלמה יפייפיה שכזאת״ אמר וגם הוא רכן לנשק את ידה.
״הוווו לאאא!! לא גם אתה!! תפסיקו עם זה מה השתגעתם?? תשחררו מאחותי. זו הפעם הראשונה שלה פה ואיתכם. אל תעשו רושם רע״ קרא דור בקול רם.
״אחותך?״ שאל ליאו. ״ובכן, היא נאה ממך בהרבה״ אמר וצחק עם שון.
״אתם פשוט אותו הדבר. אין לתאר. מסכים איתי ג׳יימס?״ אמר דור
״הא?״ צייץ ג׳יימס עם הצפרדע מתרוצצת בפיו.
״שכח מזה״ השיב אליו.
״יש לי שאלה אלייך דור״ אמר שון. ״למה לי נתת שניי מרפקים כשפניתי אל אחותך ולליאו לא נתת אפילו אחד??״
״זה כי הוא יודע שאני אפרק אותו אם הוא אפילו רק ינסה לתת לי מרפק״ ענה ליאו במקומו.
״היית מת״ צחקק דור בהתנשאות.
״רוצה שאני אוכיח את זה?״ שאל ליאו בציניות.
״אוי לא, הו לא, תרחם עליי ליאו הגדול והחסון, אני משקשק מפחד״ קרא דור וצחק לעצמו.
״הווו עכשיו הסתבכת!!״ אמר ליאו והתקרב לכיוון דור שלא זז ממקומו.
״די עם זה נו!!! עכשיו היא ברחה לי!!״ צעק ג׳יימס לכיוונם.
אמבר גיחחה ואמרה: ״אני רוצה לטעום מהממתקים האלו שאתה לא מפסיק לאכול״
שון צחק ואמר: ״מצאת לך את הבן אדם שיחלוק שוקולד״
״טוב אז אלך לקנות אותם״ השיבה
״אני אבוא איתך. אני רוצה עוד״ אמר ג׳יימס

הארי פוטר והילד המקולל 2Where stories live. Discover now