Din perspectiva lui Ginger*
Vedeam in ceata, auzeam ecouri si nici cu simturule nu stateam mai bine, din cauza pozitiei mele idioate pe ciment rece.
-Granger..măi măi măi..se intoarce replica.
-Nu prea meriti vorbele mele..asa ca nu mai imi irosesc vorbele.
-Ha ha ha, am uitat sa rad!
-Scrieti daca ai Screloza in placi!
-Parca ai zis ca nu mai vorbesti!
-Doar cand vreau, tac, dar acum nu!
-Oricum plec!
-Te ai speriat?
-...(nu a apucat sa termine ca mi a dat un picior in gura)
-Atat poti?am spus scuipand sange.
-Nu, asta e inceputul mortii tale.Nu mai am nevoie de.tine sau Emm, asa ca te voi omorî cat de curand!Poker Face!
-Esti prost?
-Ma abtin ca sa nu ti dau un pumn..
-Slabut!
Iarasi mi a dat un picior in gura, dar m a si impuscat..Off..Ce am facut Doamne?
Apoi a plecat trantind usa ca un handicapat..ce sa si faci?Biata Skyler!
Am mai incercat sa l contactez pe Josh,.dar eram prea slabita..nu mai aveam energie.
Asta mi e sfarsitul..A venit..Imi pare rau, Josh!Am regrete multe dar Moartea e prea nerabdatoare ca sa ma ia in bratele ei imense si intunecoase..Dar hai ca mai e timp..Nu am aflat cu adevarat cine sunt parintii mei, bunicii mei, parintii lui Josh..Nu am aflat cine este Josh..cine e Anne..Mark..haita.
Secretele stau pre ascunse in lumea asta si nu am apucat decat sa fiu despartita de cei dragi..Chiar daca stiu ca bunicul meu e un chinez..Nu prea am rezoltat puzzelul..
Ceea ce ma doare cel mai tare si imi roade sufletul este ca nu am aflat CINE SUNT EU..Cum sa aflu cine sunt ei daca eu nu stiu cine sunt eu..Da, stiu ca numele meu e Ginger etc.,dar eu ma refer la partea spirituala a contextului..
Asta e misterul..eu.Nu o sa l pot niciodata sa l rezolv deoarece ,de acum, sunt o fantoma care nu vrea altceva decat pace...
Cum am mai spus, oficial sunt MOARTA!!Intunericul ma asteapta!!Din perspectiva lui Josh*
Sunt disperat!Am milioane de planuri pentru o recupera pe copila mea.
Pana la urma totul a decurs de la sine.
Vreti sa va mai povestesc?O fac pe scurt:
1.Stateam in birou nervos ca haita nu era pregatita pentru atac.
2.Eu cu Anne,Mark,Emm,Jack am plecat spre Gold cu masini diferite pe drumuri diferite, dar care au aceeasi destinatie.
3.Cei patru eroi(Inca nu ma aflu intre ei:Anne, Mark,Emm,Jack) s au luptat cu haita Gold, in timp ce eu ma luptam cu insusi Gold.
4.L am omorat pe Gold, apoi am plecat in cautarea lui Ginger.
5.Am gasita pe Ginger, palida intr o balta de sange..Am luat o in brate, vazand sau mai bine zis simtind ca e rece.Ma rugam la Dumnezeu sa ni fie moarta, dar se pare ca de ti e frica nu scapi..Nu mai avea puls..Speram sa faca aceeasi "farsa" ca data trecuta..Speram.
6.Dupa ce am ras de pe fata pamantului haita Gold, am plecat spre casa noastra..
7.Jack a resuscitat o de mai bine de o ora, dar nimic..Nu putea sa fie adevarat!I am spus sa i puna perfuzie si m a ascultat..Hai Ginger!Esti puternica!!
8.A doua zi,Ginger si a revenit..Nu murise! Aleluia!
9.Jack i a curat ranile. si i a scos vreo 30 de gloante doar din abdomen, i a indreptat mandibula, i a ingrijit ranile di zona ochiului vânăt, i a scos veninul din corp, i a pus sange ca sa regleze din nou metabolismul...Omul asta e extraordinar!
10.Ginger s a vindecat!
Cam asta s a intamplat in vreo luna si jumatate..Toata lumea era agiata, dar mai ales eu.Nu am pierdut o nici de data asta dar cred ca la a treia nu va mai fi la fel...Ma bucur enorm ca si a revenit.Din perspectiva lui Ginger*
In coma**Stateam cu bunica mea pe o pajiste si cu parintii mei..Era minunat!Nu mai voiam sa ma mai trezesc vreodata..Dar o dilema era pe capul meu.Cine era Josh?Stiu ca bunica mea il pomenise intr o propozitie...
-Ginger Ginerva Granger, trebuie sa faci o schimbare!spune bunica.
-Cum ai zis ca ma cheama?
-Ginerva!
-Dar pe mine n..
-Ba da!Acesta e numele tau intreg!
-Aa..ok.
-Trebuie sa ti controlezi puterile vrajitoresti cat mai repede!
-Pai?
-Niciun pai..Altfel vei suporta consencintele, Ginerva!
-Bunico, te rog nu mai imi spune Ginerva!
-Iti spun cum vreau eu!Acesta un nume demn de tine.Eu l am ales!Ai istetimea unei profesoare de la o scoala..nu mi vine numele scolii.O chema Ginerva McGonagal!
-Aha!
-Continui..Vreau sa pleci la scoala din Marea Britanie!Oricum esti prea intarziata cu varsta, dar te vor primi!Vreau ca intr un an sa fi gata cu studiile!Vreau sa te pregatesti pentru cei mai rau!
-Buni...
-Zi!
-Ok ok..Vreau sa mi povesti despre mine, despre secretul nostru, despre tot!
-Nu!
-Ba da!Altfel renunt la a fi Vrajitor!
-Pai nu o faci!Cine te obliga!
-Tu!
-Ba nu!
-Ba da!
-Eu iti spun ce sa faci!
-Bine!Daca nu vrei sa spui nici nu fac ce imi spui!
-Bine!Haideti sa plecam Aurora si Xander!
-Off!Nu renunt dar te rog spune mi!
-Bine.
-Cum de te am induplecat?
-Cuvintele magice.
-Serios?
-Aha!
-Spune mi!
-Tu esti un element al Lunii.Faci parte din cei 12 Aurori.Cei 11 au fost pe pamant acum milioane de ani.Au avut acelasi scop, de ascunde intunericul, unde i locul lui!Se spunea ca ultimul va fi cel mai influent si cel mai puternic, dar si cel mai ranit sufleteste!Ca sa ti dai seama ce inseamna ce a fi Auror, cauta in biblioteca Creaturilor Lunii din varful muntilor Himalaya, pe Everest!
-Tu glumesti?
-Ti se pare ca da!?
-Nu!Continua!
-Nici eu nu stiu pentru ca nu am fost Auror dar tu esti!Eu am fost Vrajitoarea Suprema, care a avut ca suflet pereche cum ziceti voi, pe Maestrul Cho!Cred ca l ai si cunoscut, nu?
-Da.
-Asa..Nu vreau sa vb despre mine!Auror din cate am INVATAT LA SCOALA DE VRAJITORI..inseama asociatia puterilor a celor patru creaturi mistice!Elementar, Varcolac, Vrajitor, Vampir..Tu din cate stiu nu ai puterea lor(vampirilor)!
-Ba da...Mi s a mai intamplat sa vreau sange sau sa alerg cu o viteza de neimaginat!
-Asta ar explica ceva!..Vrei sa continui?
-DA!
-Tu te ai nascut pe 10 octombrie la miezul noptii, exact la 00:00.Nicio secunda in plus, cand a fost Luna Suprema!
-Wow!Asta mai spune ceva!
-Stiu..
-Secretul..
-Bine.Noi suntem o familie Regala, a creaturilor.Poate nu o sa ti vina sa crezi, dar tatal tau a fost nepotul matusii mele, ce apartinea si ea Familiei Regale.Mama mea a fost Regina Matilda si tatal meu Regele Albus Ronald al II-lea.Matusea mea era Contesa si tatal tau era Printul Duceleui, un candidat la Tronul Regatului..dar eu eram la conducere si mama ta urma, dar apoi s a intalnit cu Xander si ...bla bla, nu mai am chef sa povestesc!Apoi ai aparut tu si asa tu esti Regina Lor..Acum la conducere e varul tau..
-Dar nu vreau..
-Cum vrei!
-Multumesc!
-Cu cea mai mare placere, scumpo!
Am inceput sa zambesc dar nu pentru mult timp ca apoi mi am intrat in simturi.M am trezit, tusind din cauza aerului inhalat..
-Se.pare.ca nu sunt moarta!Off..STAI!NU SUNT MOARTA!!YEEEYY!
Josh a intrat turbat in camera si cand m a vazut in fund a inceput sa zambeasca.A venit spre mine si ne am sarutat..Cam atat.Nu mare lucru!
-Ma bucur sa te vad!
-La fel! am spus.
-De acum inainte iti iau gardieni!
-Mie..Pff!
-Niciun pff..
-Ha ha ha! am inceput sa rad ca sparta.
-Te iubi pe tine!
-Si eu te.iubi pe tine!Dar e grele cu romana asta!Graieste tu pana cand nu primieste tu un pumn in fata ta de maimuta Capucin( Cine a vazut Noaptea La Muzeu, are fata lui Dexter!)
-Ha ha ha!Ce sa spun!
-Ce.ras ai!Hai sa coboram!
-Bine!
Am coborat si toti erau bine dispusi, cred ca ma auzisera.
-Sall!am spus.
-Hi!
-De acum inainte imi veti spune Ginny sau Ginerva!
-Pai?au spus Mark cu lacrimi in ochi de ras.
-Pe mine ma cheama Ginger Ginerva Granger!
-Extra..a tusit Josh.
-Scuze, dar nu!
Atunci Mark a cazut pe jos de ras, impreuna cu Anne ,Emm si Jack.
-Ginger, scuza ma Ginerva, ai fost impreuna cu Harry Potter?Ii cunosti pe Ron Weasley sau pe Hermione Granger?a spus razand Mark.Dar stai Ron e frate tu!
-Esti nesimtit,Mark!In primul rand nu ai VOIE SA TE IEI DE NUMELE MEU!NU AI VOIE SA ITI BATI JOC DE NISTE PERSONAJE CE AU INFLUNTAT TOTI COPII PRIN FAPTELE LOR.DA, EU AM CITIT HARRY POTTER CAND ERAM MAI MICA SI ATUNCI AM VRUT SA.FIU VRAJITOR DECAT VARCOLAC!IAR IN AL DOILEA RAND HERMIONE ESTE VERISOAREA MEA!
-HA HA HA!a inceput sa tipe razand Mark..la fel.si ceilalati cand au auzit ca eu sunt ruda cu un personaj din Harry Potter.
-Nu ma pune sa o sun!
-Inseamna ca esti ruda cu Ginny Weasley,vezi aveti ceva in comun!
-Taci, Mark!a spus Josh vazand ca eu m ai aveam si ii saream la gat..sintome de vampir.
-Sa moara oricine ca tu ai glumit!
-Nu glumesc.Rowling a fost profesoara la Hogwarts de Profetii si intr o seara a avut viziunea cu Harry Potter si asa a scris o carte pentru Incuiati, cum ii cred ei!
-Nu mai pot! Te rog opreste te!
-Nu mint!
Atunci am sunat o pe Hermione, care era mai mare decat mine.
-Da, Ginger?
-Hei!Poti veni pana in Denver la casa parintilor mei?
-Bineinteles!Sa stii ca vin si cu Harry si Ron si cu Ginny!Sunt pe la mine!
-Ok!In cat..
-30 minute..
-Mersi!
-Nu ai pentru ce!Pa!
-Pa!
Am inchis telefonul, dandu i un pumn lui Mark, dar nu tare!
-Auu!
-Asta e pentru ca ti ai batut joc de numele meu!
-Scuze..Mai vine Hermione cu prietenii ei? a spus razand.
-Da!Si ii spun sa foloseasca cateva vraji pe tine!
-Nemaipomenit!Abia astept!
-De cand citesti tu?De unde stii de ei?
-Am citit cartea cand eram mai mic, chiar daca parintii mi o interziceau.Ziceau ca e o carte a oamenilor prosti..si ca imi va da iluzii!
-Si mai spui asta cand stai in fata cu Vrajitoarea Suprema!
-Ma scuzati,Alteta!a spus razand.
-E adevarat!a spus Josh.
-Ce ai frate?Ia aspirina!
-Nu e adevarat ce zice.E un Auror!
-Nu are cum!
-Ba da!Sunt si ultimul!am spsu mandra mine.
-Dar nu esti vampir..
-Ba da..Dar nu acel stil de vampir!
-Wow!Scuze..
-Stii ca te.urasc creier de gaiana,umplut cu pateu
de porc!
-Hei!
Acum toti au inceput sa rada dar am fost intrerupri de Harry,Hermione,Ginny si Ron.
-Buna ziua! au spus toti trei in afara de Hermione, facand o plecaciune.
Mark a ramas cu gura cascata cand i a vazut facand asta.
-Nu trebuia!Spuneti mi pe nume!
-Care?spune Harry.
-Oricare.
-Salut, Gingi!
-Salut,Hermy!Mi a fost dor de tine!
-De ce nu ai mai trecut pe la mine?
-Am plecat demult din Londra!Si nu am mai avut oportunitati de a veni.Anne s a.tinut scai de mine.
-Tu plecai din Oxford!?
-Aha!
-Stiam!
-De ce ne ai chemat?
-Pentru al convinge pe Mark ca voi existati si ca eu sunt verisoara ta.
-Asta seamana cu mine!spune Ron.
-La prostie da!spune Ginny
A inceput sa maraie la Ginny.
-Nu maraie nimeni la mine!S a inteles?
-Da, sefa!
-Cum de ne stii?spune Harry.
-Pai..eu am fost un fan HP cand eram mic, chiar daca parintii imi interziceau asta.
-Ce!?spuse Harry.
-Da..ai fani in ambele lumi.
-Da!?
-Esti un exemplu pentru minorii din lumea cealalta.
-Incuiatilor vrei sa zici!
-Da..Rowling a fost..
-Stiu ce a fost.Continua..
-Nu eu stiam asta..Ginny stie asta.
-Care?
-Granger!
-Ginger, e adevarat?
-Da.A visat intr o noapte viata ta si a scris o intr o carte.Am toate volumele..
-Cate sunt?
-7.
-Deci sa inteleg..cate o carte pentru un an la Hogwarts.
-Da.
-Mi le dai si mie?
-Bineinteles.Josh le aduci?
-Da.
-Harry nu fi narcisist!spune Ginny
-Dar ce am facut?
-Vrei sa ti citesti viata ta!
-Lasa l Ginny!
-Doi narcisisti!
-Ba nu!am spus amandoi.
-Continua Mark..spune Harry
-Eu ti am citit viata si am devenit dependent de ea.Le am recitit.de.vreo 10 ori pana cand parintii mi le au gasit si mi le au rupt.De atunci nu am mai crezut in tine..
-Wow!Asta da fan!
-Taci,Harry!Nu ma pune sa folosesc o vraja care sa doara..
-Nu cred ca te gandesti la Crucio?
-Oo..Ba da.
-Nu cred ca folosesti tu asa ceva.
-Cand e nevoie da.
-Heii!!Suntem si noi aici si nu intelegem nimoc deci taceti!a spus Mark.
-Ok!spuse Harry.
Intretimp a aparut Josh cu cartile.I le a inmanat lui Harry, iar dupa ce s a intors Hermione cu cateva cornuri din bucatarie, a spus:
-Hai sa mergem!Pa,Ginger!
-Pa! am spus la unison.
Nici nu mi am dat seama ca se facuse tarziu.
-Ma duc la nana! Pa!
-O sa vin si eu,Ginny!mi a spus Josh zambind.
Poate va intrebati ce e cu mine, de am scris atat de mult...am zis ca acest capitol sa aiba mai multe intamplari..
Iar ideea cu Harry Potter mi a dat o o prietens foarte buna si mi s a parut interesanta..si tot ea mi a spus sa pun si aceasta poza.
Pai..cam atat!!!
Pa, hamsterilor!! :-*
Si..scuze pt greseli!!
CITEȘTI
Cine sunt?
WerewolfGinger Ginerva Granger, o fata orfana,dar cu prieteni adevarati, afla de la cea mai buna prietena a sa, Anne ca nu este o fata normala ce studiaza la Oxford, ci este un varcolac mai special.Afla ca are un suflet pereche,Josh.De aici, echilibru ei sp...