Capitolul 18

37 7 2
                                    

Fiecare s a pus pe matura lui si am pornit la drum. Era o senzatie ciudata, dar in acelasi timp placuta. Il auzeam pe Mick cum striga: Scooby Dooby Doo!
(Nu stiu daca am scris corect).
Iar pe Anen cum radea, eu doar ma gandeam..Parca inviasem, nu mai eram  monotona. Mai simteam vie. Cand eram in haita, eram trata ca o Luna, dar cu ei doi aici nu mai sunt trata la fel.. Cu Josh stateam zilnic, la fel si cu ceilalti..Intr un fel ma bucur ca a murit Josh, deoarece am reusit sa trec la alt nivel.
Cand ma uit la Mick, vad in el ceva neobisnuit de uimitor.. vad ceva in sufletul lui..e ceva asemanator ca la Josh. Parca ar fi frati. La Anen, nu prea stiu ce sa zic, dar din cat am citit o e la fel ca Anne. Fata serioasa!
-Bă, mai usor cu vorba, ca vine domnul Maimuta!
-Cine e ala? am intrebat eu.
-Ginny, domnul Maimuta este supraveghetorul nostru. a spus Anen.
-Aaa.. Vrei sa zici al scolii?
-Da!
-Mersi!
Am ajuns la Hoxford! Inima a inceput sa mi bata din ce in ce mai tare. Directorul ne astepta in fata castelului.
Ne am aranjat de la cel mai mare la cel mai mic. Toata lumea se uita la mine ca la usa cortului. Asa au inceput si susotelile..era deranjant, dar ce sa si faci. Astfel eu am ajuns prima..in fruntea satrei.
-Buna ziua, elevi!
-Buna ziua, domnule director!au strigat toti.
-Ginerva, vino putin!
-Da, domnule!
-Asculta ma! Acum se vor face repartitile! Vei intra cu cei din anul intai, dar vei fi repartizata la anul 8. Stiu ca ti va fi greu, dar fiecare profesor te va ajuta sa recuperezi totul din ultimij opt ani! Te voi ajuta si eu personal!
Ai inteles?
-Da, domnule!
-Bine, atunci. Pleaca!
-La revedere!
Am plecat cam buimaca. Ce repartitii?
In fine... M am pus langa cei mici de 11 ani. M am cam simtit stanjenitor.
Din cate am vazut, repartitia consta in: erau patru baghete pe masa. Copilul punea mana dreapta in fata mesei. Dupa cateva secunde, una din bagheta se ridica si in cele din urma ajungea in mana lui.
Erau: Curajul, Inteligenta, Viclenia, Timiditatea.
Toate insemnau defectele si avantajele omului.
-Clarissa Marq!
-Viclenia.
Toti de la masa Vicleniei s au ridicat.
-Thomas Ty!
-Timiditatea!
Toti de la masa Timiditati s au ridicat in slow motion, cu capul in pamant.
............
-Ginerva Ginger Granger!
Toata scoala se uita la mine. Cand am ajuns in fata tuturor, toata lumea s a ridicat in picioare impreuna cu profesorii si directorul..apoi toti au ingenuncheat in fata mea. Eu am ramas masca. Fara sa ma controlez, am ridicat mana dreapta si am facut un semn foarte ciudat. Totul parca a fost ca din reflex.
-Te am salvat!
-Multumesc, bunico!
-N ai pentru ce, scumpo!
-Acum, Ginerva punea mana deasupra mesei!
Asa am si facut. Dupa cateva secunde, in mana am simtit bagheta de culoare portocalie pe care scria INTELIGENTA.
-Inteligenta!
Toata masa portocalie s a ridicat in urarile..Am observat ca celelalte mese erau cam suparate. Ma voiau!
Printre elevii ce au venit sa ma salute, se afla si Mick si Anen.
-MICK! ANEN! Ce ma bucur sa va vad!
-Ai nimerit bine, pustoaico!
-Daca ma mai faci inca o data asa, te strig sarmala imputita!
-Bine, bine, tac!
-Asa te vreau!
-Dar de la ce vine sarmala imputita? a intrebat Anen.
-Pai..cum sa ti explic. Ea a aterizat pe mine cand s a gandit sa sara din cer. a spus Mick.
-WTF!?
-Mai bine nu intrebai, Anen!a spus eu.
-Te asezi langa noi?
-Nu!! Ma duc sa stau cu profesorii!
Chiar atunci a venit directorul la mine.
-As dori sa vi sa mananci cu noi, Ginerva! Doar pentru azi!
Pe Mick l a pufnit rasul.
-S a intamplat ceva, domnul van den Berg?
-Nu, domnul director! Ma scuza ti!
-Haide, Ginerva!
Ce noroc am si eu. Te acum inainte nu mai fac pe sarcastica.
-Buna ziua, domnisoara Granger!au spus profesorii aplecandu se, iar eu am facut acel semn idiot, tot ca din reflex.
-Mersi, buni!
-Nu eu am facut! Tu! Te ai invatat! -Yey!
-Fi atenta la profesori!
-Va rog sa nu ma mai respectati atat de accentuat! Inca nu sunt Vrajitoarea Suprema!
-Nici nu trebuie! Pentru noi vrajitorii, un mostenitor inseamna mult mai mult decat asa zisa Regina! a spus directorul.
-Ma simt cam stanjenita, cand dumneavoastra, oameni citiți va supuneti unui copil!
-Nici nu trebuie! Pentru noi, ne esti egala! Dar, daca tot insisti, la ore nu vei mai fi asa respectata de profesori.
-Va multumesc, domnule director!
-Acum sa fac prezentarile!
1. Transformari Naturale-
              Ginerva van den Berg.

2. Stiinte ale Naturii Magice-
              Hans Freu.

3. Potiuni-
              Severus Goll.

4. Farmece si Descantece-
              Maxima Kool.

5. Istoria Magiei-
               Patrick  Asacaridius.

6. Descifrarea Runelor-
               Daniel Dorm.

7. Aparare contra Magiei Negre
                  Ronald Quirell.

8. Cursul de zbor-
                  Rose See.
Iar eu, directorul Scolii Hoxford,
Henric Wick, fost profesor de Transformari Naturale.
-Va multumesc pentru ospilitate!
-Iti spunem un singur lucru: BINE AI VENIT!
-Va multumesc! In legatura cu programul..
-Aaa...da! Cand vei avea ferestre sau simti nevoia in timpul liber sa mai faci "pregatiri" anunti profesorii.
-Cum?
-Simplu. Te duci la ei in birou. Asta e suplimentar! Pe langa colegii tai, tu vei avea dublu fata de ei ca numar de ore.
-Aaa..simplu! Sper ca pot face fata stresului!
-Bravo!
-Stiu ca este o intrebare stanjenitoare si pusa in momentul nepotrivit, dar ma roade pe dinauntru! Ati cunoscut-o pe bunica mea?
Toti s au albit la fata.Dintre toti a indraznit doamna profesoara de Transformari.
-Da, o cunoastem. Am fost prietene bune in scoala. Chiar daca era populara, nu ii pasa de toti fitosii. Pe ea a interesat o de mine, de cei simpli. Ea spunea:Mai bine realist decat visator.
Ea nu a murit in accindentul cu acel avion. Aia era o miciuna.Bunica ta a murit cu 5 ani inainte sa te nasti tu, a murit pe campul de lupta. A murit, luptandu se cu demonii..dar ce e cel mai presus lucru eroic a fost ca m a salvat. In aceea noapte, eu trebuia sa mor, nu ea.
-Atunci cine era maestrul chinez?
-Un dobitoc, cel mai bun prieten al ei si al meu. Sotul ei a fost Ronald Quirell. El poata sa ti spuna totul pe indelete.
-Da, Ginny! Eu sunt bunicul tau!
a spus domnul Quirell.
-Va multumesc! Cred ca am aflat destule! a spus pe un ton rece.
-Eu nu ma aflam in acea noapte la palat cand a avut loc atacul!
-Nu v am intrebat nimic!
-Aurora plecase demult cu Xander..Nu mai stiam nimic de ea, de cand ne am certat! Nu stiam ca am o nepoata! Acum 2 zile am aflat!
-Cum?
-Mi a spus bunica ta!
-Nu ma mira ca bunica mea ne a mintit pe toti, inclusiv pe mine!
-Ne a ascuns aceste lucruri, pentru a ne proteja!
-Am inteles! Pofta Buna!
-Multumim!
*****

Gata si capitolul asta!! Vreau voturi!!!Si mai vreau si intrebari!!!
Pa, hamsteri din lumea hamscornurilor!
             

Cine sunt?Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum